AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har oppdaget en slags hevelse /masse ved siden av skjedåpningen. Det er på en måte mellom indre og ytre skjønnslepper, og det er som at det kommer innen ifra og "vokser" utover. Er dette vanlig ? Har noen av dere kjent det samme ? Det er ikke vondt å ta eller trykke på. Oppdaget det fordi jeg klødde så forferdelig på huden der at jeg trodde jeg hadde fått sopp. Har tatt canesten kur og brukt kremen , men det klør fremdeles . Anonymkode: 19757...a6d
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Du bør få en sjekk hos lege Anonymkode: eb726...203
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har oppdaget en slags hevelse /masse ved siden av skjedåpningen. Det er på en måte mellom indre og ytre skjønnslepper, og det er som at det kommer innen ifra og "vokser" utover. Er dette vanlig ? Har noen av dere kjent det samme ? Det er ikke vondt å ta eller trykke på. Oppdaget det fordi jeg klødde så forferdelig på huden der at jeg trodde jeg hadde fått sopp. Har tatt canesten kur og brukt kremen , men det klør fremdeles . Anonymkode: 19757...a6d Kondylom. Anonymkode: 86375...d30
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har oppdaget en slags hevelse /masse ved siden av skjedåpningen. Det er på en måte mellom indre og ytre skjønnslepper, og det er som at det kommer innen ifra og "vokser" utover. Er dette vanlig ? Har noen av dere kjent det samme ? Det er ikke vondt å ta eller trykke på. Oppdaget det fordi jeg klødde så forferdelig på huden der at jeg trodde jeg hadde fått sopp. Har tatt canesten kur og brukt kremen , men det klør fremdeles . Anonymkode: 19757...a6d Dette er helt normalt. Har sånn selv. Kan være begynnelsen på blærefremfall/livmorfremfall Anonymkode: 69b5a...073 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå