AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Del historier om så mye dumt folk (menn og kvinner) du møter på Tinder sier og gjør. Så kan vi le oss gjennom resten av koronatiden. Anonymkode: 04113...34a
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Hm. Var en som lurte på hva jeg gjorde, å jeg svarte jeg var på vei ut for å jogge. Han mente jeg kunne komme til han å jogge på tredemølla hans i stedet. Ja jøss liksom. Anonymkode: 16e4f...11f
norw Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 Var en dame som bare skrev varianter av haha og hehe i de første mld. Slettet henne ganske kvikt som følge av det. Det tok hun ille opp og begynte å hinte til det åpent i en gruppe som vi begge var medlemmer av. Hvorfor skal jeg gidde å holde en samtale gående når jeg får null innhold tilbake?
MiniMjau Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Hadde En (tilsynelatende jordnær og kjempehyggelig) fyr jeg hadde snakket med en dag eller to, avtalt date. Så sier han at han skal legge seg tidlig sier god natt. Hadde han på Snap og han hadde også lagt seg ut på snapkart...og han gikk ikke og la seg. Han var på andre siden av byen...et par timer...deretter innom mcdrive...og så hjem..... Dagen etter sa jeg takk og farvel. Han sa at han hadde sovet sååå godt , og der var så digg å legge seg tidlig . 😂 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå