AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Jeg bor i en leilighet for meg selv, også bor jeg i første etasje også bor det noen over meg. Det er et par med ett barn (datter). Rett utenfor stue vinduet mitt er det en liten lekeplass i hagen, hvor man ser rett ut til hagen (felleshage) hvor det er noen leker. Den siste uka har hun (barnet) stirra inn i vinduet og satt seg ned rett ved vinduet mitt (det er en ganske åpen stue med masse vindu) og hun har stirra rett inn, og snakker til seg selv, altså har en hel samtale liksom, mens hun stirrer rett inn gjennom vinduet mitt. Når jeg har gått forbi eller sett ut så er det som om hun ikke ser meg en gang, hun bare fortsetter å snakke og stirre inn igjennom vinduet mitt til intet. Det er et skap som hun alltid ser på (virker det som) og plutselig kan hun finne på og le for seg selv. Dette kan vare i 10-15 min, til hun enten blir ropt på av foreldrene eller de kommer ut. Først tenkte jeg ikke så mye over det, men det har skjedd HVER dag i en uke, hun sitter der og STIRRER og har samtaler, på AKKURAT samme plass. Også er det noe mer. Jeg har en border collie hund som er rolig av seg. Men i de siste 3 dagene har han knurret til skapet på stua der hun jenta stirrer, og vært urolig og hver gang han går forbi blir han helt annerledes og har halen ned, noe som er totalt ulikt han. Jeg har prøvd og sett etter om det kan være noe som har kommet i skapet av mus osv. men er legit ingenting der!! Jeg tror egt ikke på overnaturlige greier ellerno, har aldri gjort det, men dette her gjør meg ganske redd. Jeg ft mamma også mens hun jenta satt og stirra for jeg lurte på om det kanskje var normalt ettersom hun har hatt 6 barn, men hun sa hun aldri har opplevd det og at jenta så jo helt besatt ut. (Dette er en nydelig jenteunge altså, ikke noe med det) Så idag så skjedde det igjen, og jeg tenkte at jeg skulle gå ut med søpla, og spurte henne hva hun ser på/hvem hun snakker med, og da sa hun legit «han mannen som bor i skapet, han er ensom» and i got the motherfuckings chills!! Det er legit som en skrekkfilm, jeg har gitt beskjed til foreldrene hennes, så de er klar over det, og hunden min er urolig og bjeffer til skapet, så hvordan roer man ned en hund?? Help Anonymkode: 43f18...bd0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 Glemte du historien underveis mens du skrev eller??😂😂😂 Overskriften din handlet om demonbarn, men på slutten av innlegget har du glemt det og gjort det om til en mann i skapet. Prøv igjen! Anonymkode: 5915a...842 5
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Glemte du historien underveis mens du skrev eller??😂😂😂 Overskriften din handlet om demonbarn, men på slutten av innlegget har du glemt det og gjort det om til en mann i skapet. Prøv igjen! Anonymkode: 5915a...842 Du har missforstått. Les innlegget mitt på nytt. Det er jeg og en annen som tenkte om hun kunne være besatt! Og jenten som ser mannen i skapet. Jeg er ikke troende når det gjelder overnaturlige ting, men jeg har ingen forklaring på dette, så hvis det er noen som kanskje har erfaring ellernoe kan gjerne dele tips med meg. Jeg er redd og desperat. Ts Anonymkode: 43f18...bd0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 Og foressten, og fjerne skapet er ikke et alternativ da det er utleier som eier det skapet og det tilhører leiligheten. Ts Anonymkode: 43f18...bd0
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Hun ser kanskje noen du ikke ser? Anonymkode: 3a4b2...d3c
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Er det en mann begravd i veggen din eller? Du får hilse pent på ham når du går forbi, han er visst ensom? Anonymkode: b3e7c...601 1
Gjest Lama_Drama Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 Herregud, fyren er ensom. Snakk litt med han.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 Nei. Det er noe du inbiller deg. Be jenta gå bort. Si det er uhøflig å stirre på folk. Hjelper ikke det, gi beskjed til foreldrene hennes at de har ei ufyselig datter som har for vane å sitte og stirre på folk. Anonymkode: f12c7...54e
jabx Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har missforstått. Les innlegget mitt på nytt. Det er jeg og en annen som tenkte om hun kunne være besatt! Og jenten som ser mannen i skapet. Jeg er ikke troende når det gjelder overnaturlige ting, men jeg har ingen forklaring på dette, så hvis det er noen som kanskje har erfaring ellernoe kan gjerne dele tips med meg. Jeg er redd og desperat. Ts Anonymkode: 43f18...bd0 Eh... Du må skru ned fantasien din litt. 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 Det er bare å ta med skapet ut på lekeplassen og sette fyr på det. Og når du flytter og utleier lurer på hvor skapet er, sier du, skap? Ikke noe skap her. Aldri vært noe skap i denne leiligheten. Bare en mann her. Men han synes bare når han snakker med jenta i hagen. Blir ikke noe mer spørsmål om skap... Anonymkode: b5f03...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå