Thepig Skrevet 28. mars 2021 #21 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): F. eks. hvis det kommer tyver, voldtektsmenn eller mordere inn i huset ditt. Har du da et rom du kan rømme til, hvor du kan barrikadere deg og være trygg mens du venter på politiet? Anonymkode: cd433...aaf Nei, satser på at jeg kan slå de med en stor fastnøkkel.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #22 Skrevet 28. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: F. eks. hvis det kommer tyver, voldtektsmenn eller mordere inn i huset ditt. Har du da et rom du kan rømme til, hvor du kan barrikadere deg og være trygg mens du venter på politiet? Anonymkode: cd433...aaf Nope. Kommer det tyver eller hva som verre er inn hit, så får de først og fremst med meg å gjøre, og holder ikke det, så får de gjøre som de ønsker. Men dokumentert blir det. Kameraer dekker så godt som hver eneste krik og krok i leiligheten, og sendes avgårde i sanntid, så det hjelper lite å knuse enhetene. Mager trøst, men likevel. Anonymkode: f1de2...aca
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #23 Skrevet 28. mars 2021 1 minutt siden, Thepig said: Nei, satser på at jeg kan slå de med en stor fastnøkkel. Jeg har en maglite som er "ørten" år gammel, og bruker .. fire D-batterier (?). Satser på at den gjør nytta. Anonymkode: f1de2...aca
Thepig Skrevet 28. mars 2021 #24 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har en maglite som er "ørten" år gammel, og bruker .. fire D-batterier (?). Satser på at den gjør nytta. Anonymkode: f1de2...aca Det gjør den helt sikkert
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #25 Skrevet 28. mars 2021 Nei. Låser ikke en gang døra om natta. Slik er det å bo på landet Anonymkode: 1b916...899 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #26 Skrevet 28. mars 2021 6 minutter siden, Leo said: Ja, når man sykler Ikke hjemme. I hvert fall ikke foreløpig... Ellers er det veldig få som blir voldtatt og drept i sitt eget hjem i Norge så det får holde at jeg/vi låser dørene og har skallsikring som slår seg på om kvelden/natten. Når ble det påbudt å ha sykkelhjelm i Norge? Anonymkode: 1c77d...447 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #27 Skrevet 28. mars 2021 Som regel rekker man ikke å løpe inn i noe tilfluktsrom, hvis da man ikke ser at noen bryter seg inn. Opplevde en fyr med kniv i stuen når jeg studerte i utlandet. Det kom som et sjokk. Heldigvis stakk han meg ikke ned, men han kom seg av gårde med noe han hadde stjålet. Det er alltid lurt og ha en plan da. Både i forhold til brann og annet. Der og da er man gjerne ikke så klar som man kanskje liker å tro selv på forhånd. Anonymkode: fc4ff...ee2 1
Gjest Smeltemann Skrevet 28. mars 2021 #29 Skrevet 28. mars 2021 Ja. Har laget meg bunkere i kjelleren, det er 150 cm tykke vegger og tak. Med alt jeg trenger for 14 dagers fullstendig isolasjon .
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #30 Skrevet 28. mars 2021 Nei, har ikke nok rom i huset til det. Men om jeg hadde hatt pengene til det så hadde jeg laget meg et safe-room. Jeg har alarm og setter på skallsikring på kvelden. Har alltid døra låst, også om dagen. Men om noen absolutt vil inn, så kommer de seg nok inn. Anonymkode: a58a2...eb4 2
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #31 Skrevet 28. mars 2021 Jeg og man en driver å tuller med at vinkjelleren er vårt «panic room”🤣 men sånn seriøst er det kanskje der vi ville dratt om det røyner på🤔 Anonymkode: 52305...094 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #32 Skrevet 28. mars 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: De fleste voldtekter og drap blir begått av noen som kjenner offeret godt. Overfallsvoldtekt og drap skjer, men det er myyye sjeldnere enn når man kjenner personen fra før. Anonymkode: f3dcc...000 Jepp. Sånn sett er jo det tryggeste å ikke kjenne en eneste sjel. Tryggere det enn et safe room. Anonymkode: 4b0ef...cc1 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #33 Skrevet 28. mars 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og man en driver å tuller med at vinkjelleren er vårt «panic room”🤣 men sånn seriøst er det kanskje der vi ville dratt om det røyner på🤔 Anonymkode: 52305...094 Da kan dere i det minste sitte nedi der og drikke vin 😋 Anonymkode: 4b0ef...cc1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #34 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da kan dere i det minste sitte nedi der og drikke vin 😋 Anonymkode: 4b0ef...cc1 Ja det er det dom er vitsen. Det er meg og han som får helt panikk og sitter og pimper årgangsvin våre siste timer i livet før vi dør🤣 Anonymkode: 52305...094
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå