Lunde Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Er batteriet veldig dårlig? Hvor ofte må du lade i forhold til hvor mye du bruker den? Tåler den litt kulde uten å dø?
Archer Skrevet 5. april 2021 #2 Skrevet 5. april 2021 Lunde skrev (På 28.3.2021 den 7.52): Er batteriet veldig dårlig? Hvor ofte må du lade i forhold til hvor mye du bruker den? Tåler den litt kulde uten å dø? Batteriet er kjempebra syntes jeg da, ladet den på natta så holdt den hele dagen for meg, brukte den ganske mye på dagene men da hade jeg ikke mye apper på tlf da, bare facebook å spotify og ett par till, beste mobilen jeg hatt trur jeg, men fikk en tlf på jobben så ga bort min.
Fantorang1 Skrevet 29. april 2021 #3 Skrevet 29. april 2021 Har brukt iPhone 12 Mini siden desember, funker helt utmerket og er kjempefornøyd! Så liten og flat at jeg noen ganger glemmer at jeg allerede har den i lomma. Lite batterikapasitet er vel eneste negative, men den lader lynkjapt opp igjen da. Holder nesten to dager om man ikke bruker den så mye. Gikk fra en vanlig 11 til denne, merkbart mindre og enda mer lommevennlig. Synes skjermen er stor nok for normal bruk. Neste telefon blir neppe en Max, er veldig fornøyd med en så kompakt telefon og anbefaler gjerne denne videre! Det er heller ikke feil at disse er flere tusen rimeligere enn en Pro modell, som er mest for de som tar mye bilder da det er noe bedre kameraoppsett på en Pro sammenlignet med en vanlig. Magnetladeren som hører til disse er også overraskende kjapp, ca like kjapt som kablet lading. Har en gammel Belkin ladeplate jeg har nattladet med, men den er svært treg sammelignet med den magnetiske. Tåler kulde bra, brukte den til litt Pokemon GO i vinter, svært kraftig prosessor gjør at disse ikke sluker strøm og at det er liten skjerm som skal lyses opp, så i praksis nå når den en ny er ikke batteritiden noe problem. De har visst en "hemmelig" batterireserve som gjør at det er noen % igjen om man må ringe nødnummer eller skal spore den, antar den funksjonen reduserer litt av opplevd batteritid.
Million Skrevet 29. april 2021 #4 Skrevet 29. april 2021 Jeg bruker min iphone 12 mini en del til spill som Quizkampen og ett til, og det drar en del batteri tror jeg,. Men jeg lader telefonen en gang pr dag. Lader veldig fort trådløst, når telefonen likevel skal ligge på skrivebordet foran meg. Er veldig fornøyd med telefonen, ikke minst glad for størrelsen. Jeg orker bare ikke de svære flakene av noen telefoner, som knapt går å få inn i lomma, så svære som de har blitt! Jeg var derfor sen med å bytte til en ny modell og beholdt min iphone 7 helt til jeg så iphone 12 mini var kommet på markedet. Da slo jeg til. De to er omtrent samme størrelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå