Gå til innhold

Penis

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Størrelsen har noe å si. Jeg må ha en på 14 cm og oppover og minimum normal tykkelse, helst over normal tykkelse. Sex blir ikke det samme med en som er liten om du er vant fra tidligere forhold til et stort monster. 

Anonymkode: cc88d...4cb

Er jo fordi du har blitt vant til å bli sprengt nedentil isåfall. Ei som bare har vært med liten og normal vil synes det er ubehagelig med en stor. En gjennomsnitts vagina er bare 10 cm dyp, men variasjonen er stor hos damer. Noen bunnes veldig lett, mens noen er dype. De aller fleste ligger midt mellom der.

Anonymkode: 5f3ce...8cf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo fordi du har blitt vant til å bli sprengt nedentil isåfall. Ei som bare har vært med liten og normal vil synes det er ubehagelig med en stor. En gjennomsnitts vagina er bare 10 cm dyp, men variasjonen er stor hos damer. Noen bunnes veldig lett, mens noen er dype. De aller fleste ligger midt mellom der.

Anonymkode: 5f3ce...8cf

Kan love deg at alle som blir vant med en større Penis over perioder vil foretrekke dette over en liten anyday!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3lis3 skrev (7 minutter siden):

For meg betyr det alt. Sløser ikke tid på slå peniser. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Størrelsen har noe å si. Jeg må ha en på 14 cm og oppover og minimum normal tykkelse, helst over normal tykkelse. Sex blir ikke det samme med en som er liten om du er vant fra tidligere forhold til et stort monster. 

3lis3 skrev (7 minutter siden):

For meg betyr det alt. Sløser ikke tid på slå peniser. 

Penis finner dere ikke ut av på første date/om noen person dere liker før fyren har dradd ned buksa. Er det sånn at det er ingen mulighet for dere å ha et forhold, når alt annet er perfekt med fyren, MEN at han har liten penis (men velfungerende)?

Kvinner assa. Ville ikke datet sånne som dere om jeg hadde hatt stor eller liten, pga. deres teite prioriteringer. Et kjærlighetsforhold handler da vel om viktigere ting enn sex...

Anonymkode: 61b15...910

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Penis finner dere ikke ut av på første date/om noen person dere liker før fyren har dradd ned buksa. Er det sånn at det er ingen mulighet for dere å ha et forhold, når alt annet er perfekt med fyren, MEN at han har liten penis (men velfungerende)?

Kvinner assa. Ville ikke datet sånne som dere om jeg hadde hatt stor eller liten, pga. deres teite prioriteringer. Et kjærlighetsforhold handler da vel om viktigere ting enn sex...

Anonymkode: 61b15...910

Altså, når folk spør så sier jeg meninga mi. 
Det at du bruker «liten» og «velfungerende» i samme setning, skurrer totalt i hodet mitt. Det er to ord som ikke passer sammen når det beskriver en penis. De kan bruker om en telefon, en bil eller en vibrator, men ikke om en penis. Ja, den kan tisses med, men den skal helst kunne gi nytelse også. 

Er ikke stor penis til stede, er det ikke noe vits i å se om det ellers kunne blitt et bra forhold. Det er nytteløst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan love deg at alle som blir vant med en større Penis over perioder vil foretrekke dette over en liten anyday!

Nei, klarte aldri å venne meg til stor penis. Det gjør for vondt for meg 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen betyr mye for meg.

Gjerne ikke over 16cm lang, men må helst være tykk. Da får jeg orgasmer gratis av de jeg ligger med, de med små peniser må alltid finne riktig stilling osv, mens de store gir meg orgasme uansett. Opplever at mannfolk med stor penis er bedre i senga enn de med små. Handler vel om de kan gi damer orgasme med penis og hvor mye selvtillit det gir en mann å kunne gjøre det. De små gutta har ikke samme sexdriv, de har ikke vært så opptatt av sex.

Jeg dater lenge før jeg ligger med de jeg er interessert i, så da har jeg merket meg denne forskjellen. De med lav sexdriv og de som ikke ønsker å ligge tidlig = liten penis. De mannfolka som sitrer etter å tilfredsstille meg fordi han vet han kan det = stor penis.

Dyrekjøpt erfaring, da jeg alltid har gitt mannfolk med små peniser en sjanse fordi jeg leser på KG at de liksom er bedre i senga. Det er de virkelig ikke.

Anonymkode: 863d6...9d0

Gjest Kaiminator
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Størrelsen betyr mye for meg.

Gjerne ikke over 16cm lang, men må helst være tykk. Da får jeg orgasmer gratis av de jeg ligger med, de med små peniser må alltid finne riktig stilling osv, mens de store gir meg orgasme uansett. Opplever at mannfolk med stor penis er bedre i senga enn de med små. Handler vel om de kan gi damer orgasme med penis og hvor mye selvtillit det gir en mann å kunne gjøre det. De små gutta har ikke samme sexdriv, de har ikke vært så opptatt av sex.

Jeg dater lenge før jeg ligger med de jeg er interessert i, så da har jeg merket meg denne forskjellen. De med lav sexdriv og de som ikke ønsker å ligge tidlig = liten penis. De mannfolka som sitrer etter å tilfredsstille meg fordi han vet han kan det = stor penis.

Dyrekjøpt erfaring, da jeg alltid har gitt mannfolk med små peniser en sjanse fordi jeg leser på KG at de liksom er bedre i senga. Det er de virkelig ikke.

Kjenner meg igjen i detta gitt.

AnonymBruker
Skrevet
Kaiminator skrev (59 minutter siden):

Kjenner meg igjen i detta gitt.

Hvordan da?

Gjest Kaiminator
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan da?

Veldig høy sexdriv, blandt annet.

AnonymBruker
Skrevet
3lis3 skrev (På 29.3.2021 den 17.52):

Der motsier du deg selv totalt. Først sier du at størrelsen ikke betyr noe. Så sier at du heller vil ha kort og feit enn lang og tynn. Ergo betyr det noe for deg også. 
jeg sier heller:

Lang og tykk = 👍🏾
Kort og tynn = 👎🏻

Leit å høre at du er misfornøyd med den.

Anonymkode: 93219...8d8

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...