AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #1 Skrevet 28. mars 2021 Hei, betyr en stor penis mye for jenter og kvinner? fordi jeg er den som ikke har så stor, men jeg kan gjøre mye for henne og kan hun vare glad med alt som mulig, noen ganger jeg synes dårlig fordi jeg har ikke så stor penis😞 Kan noen jenter forklar hva byter dette for hun eller hva mann kan gjør for at hun blir glad?(mener om sex) I am så sorry for sånn spørsmål men tenker at jeg må forstår hvordan føler kvinnen om denne tingen? Anonymkode: 80cbc...f76
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #2 Skrevet 28. mars 2021 jeg har ganske stor penis og vet at damene digger den. vet ikke åssen de liker små peniser dessverre. Anonymkode: 04a79...6f1 2
Shivan Skrevet 28. mars 2021 #3 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): jeg har ganske stor penis og vet at damene digger den. vet ikke åssen de liker små peniser dessverre. Anonymkode: 04a79...6f1 ?
Jentegutt Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 (endret) Jeg har stor penis og skulle ønsket mindre, aller helst skulle jeg ønsket å ikke hatt penis i det hele tatt. Ganske ironisk Endret 28. mars 2021 av jentegutt 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #5 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): jeg har ganske stor penis og vet at damene digger den. vet ikke åssen de liker små peniser dessverre. Anonymkode: 04a79...6f1 Hahaha, troll. Men til ts, nei, størrelse betyr ikke noe. Heller kort og feit, enn lang og tynn. Dessuten personlighet og kjemi er mye viktigere enn pølsa som henger mellom beina. De som skryter av stor pikk eller er opphengt i størrelse er overfladiske etter min mening, og ikke noe forholdmateriale. Anonymkode: 155af...b4d 2
Gjest Smeltemann Skrevet 29. mars 2021 #6 Skrevet 29. mars 2021 Jeg har ikkje så stor,har aldri fått noen klager og det er flere som har lagt seg på rygg igjen så det tar jeg som et bra tegn.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #7 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Men til ts, nei, størrelse betyr ikke noe. Heller kort og feit, enn lang og tynn. Størrelsen betyr jo noe.. Det skriver du selv.. Heller kort og feit enn lang og tynn skriver du😂 Anonymkode: 5f3ce...8cf 2
Milky Skrevet 29. mars 2021 #8 Skrevet 29. mars 2021 Ja størrelsen har noe å si, hvertfall for meg. Klarer ikke å komme hvis penisen ikke treffer langt inn 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #9 Skrevet 29. mars 2021 At vi med stor skal være overflatiske skrev et menneske over her. At jeg påvirker hennes indre, slik at hun kommer gang på gang, skjer på tross av at jeg er den med den største hun har vært med. Det har hun ikke opplevd med de andre. At jeg er en bedre elsker, på tross av størrelsen, skyldes nok at jeg vet nada om kvinnekroppen. Et annet tilfelle her over konkluderer med at det er bedre med kort og feit, enn lang og tynn. Når ble det normen at lange er tynne, og korte er tjukke. De fleste er nok bra symetriske. Min er ihvertfall slik at omkretsen er over 80% av lengden. Min erfaring er at ei med lita liker de normalt store, og ei med normalt stor liker de med stor. Sitat hentet fritt fra Kama Sutra. Mens hun med stor og han med liten oftere går alene rundt på denne jord. Til dem burde kanskje Folketrygden kunne skrive ut cocksleeves på resept. Rxsleeve.com fyller alle behov. Have fun, slutt å preik stigmatiserende 🐃... om folk med stor og ulike størrelser. 23/18 over og ut. Anonymkode: 9a234...77e 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #10 Skrevet 29. mars 2021 Det betyr alt! Den må være ekstra stooooõõõoooo00öö000ooooöö0öõõö0ööôô0o0o0o0000r. Anonymkode: 93219...8d8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #11 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hahaha, troll. Men til ts, nei, størrelse betyr ikke noe. Heller kort og feit, enn lang og tynn. Dessuten personlighet og kjemi er mye viktigere enn pølsa som henger mellom beina. De som skryter av stor pikk eller er opphengt i størrelse er overfladiske etter min mening, og ikke noe forholdmateriale. Anonymkode: 155af...b4d Hva om kort og tynn? Anonymkode: 54efd...3ea
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #12 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hva om kort og tynn? Anonymkode: 54efd...3ea Som nok er vanligere enn lang og tynn. Anonymkode: 9a234...77e
Fioljenta Skrevet 29. mars 2021 #13 Skrevet 29. mars 2021 Hvordan den brukes er MYE viktigere enn fasongen og størrelsen! Så kos deg og gled henne. Da tror jeg mye er gjort. 💜 4
SlemUlv Skrevet 29. mars 2021 #14 Skrevet 29. mars 2021 Stor penis betyr vondt, og mulige blødninger. Og ikke anledning til analsex. Jeg har sex med personen jeg er glad i, penis er bare en liten del av det. Og så lenge personen vet å bruke de penis en personen har, så betyr størrelse ingenting. 4
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2021 #15 Skrevet 29. mars 2021 Størrelsen har noe å si. Jeg må ha en på 14 cm og oppover og minimum normal tykkelse, helst over normal tykkelse. Sex blir ikke det samme med en som er liten om du er vant fra tidligere forhold til et stort monster. Anonymkode: cc88d...4cb
3lis3 Skrevet 29. mars 2021 #16 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 7.25): Hei, betyr en stor penis mye for jenter og kvinner? fordi jeg er den som ikke har så stor, men jeg kan gjøre mye for henne og kan hun vare glad med alt som mulig, noen ganger jeg synes dårlig fordi jeg har ikke så stor penis😞 Kan noen jenter forklar hva byter dette for hun eller hva mann kan gjør for at hun blir glad?(mener om sex) I am så sorry for sånn spørsmål men tenker at jeg må forstår hvordan føler kvinnen om denne tingen? Anonymkode: 80cbc...f76 For meg betyr det alt. Sløser ikke tid på slå peniser.
sicario Skrevet 29. mars 2021 #17 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.3.2021 den 7.25): Hei, betyr en stor penis mye for jenter og kvinner? fordi jeg er den som ikke har så stor, men jeg kan gjøre mye for henne og kan hun vare glad med alt som mulig, noen ganger jeg synes dårlig fordi jeg har ikke så stor penis😞 Kan noen jenter forklar hva byter dette for hun eller hva mann kan gjør for at hun blir glad?(mener om sex) I am så sorry for sånn spørsmål men tenker at jeg må forstår hvordan føler kvinnen om denne tingen? Anonymkode: 80cbc...f76 Normallengde på penis for norske menn er 9-20 cm. Gjennomsnittet er ca 13cm. lær deg å leve med den penisen du har ☺️ 3
sicario Skrevet 29. mars 2021 #18 Skrevet 29. mars 2021 3lis3 skrev (Akkurat nå): Sløser ikke tid på slå peniser. Finnes nok en fetisj for det også ☺️ 2
3lis3 Skrevet 29. mars 2021 #19 Skrevet 29. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hahaha, troll. Men til ts, nei, størrelse betyr ikke noe. Heller kort og feit, enn lang og tynn. Dessuten personlighet og kjemi er mye viktigere enn pølsa som henger mellom beina. De som skryter av stor pikk eller er opphengt i størrelse er overfladiske etter min mening, og ikke noe forholdmateriale. Anonymkode: 155af...b4d Der motsier du deg selv totalt. Først sier du at størrelsen ikke betyr noe. Så sier at du heller vil ha kort og feit enn lang og tynn. Ergo betyr det noe for deg også. jeg sier heller: Lang og tykk = 👍🏾 Kort og tynn = 👎🏻
3lis3 Skrevet 29. mars 2021 #20 Skrevet 29. mars 2021 sicario skrev (2 minutter siden): Finnes nok en fetisj for det også ☺️ Ojj. Skriver feil. Sløser ikke tid på små peniser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå