Gå til innhold

dating hvor man bor langt unna hverandre

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har snakket med en fra tinder i litt over en måned nå. han var også på besøk for en uke siden. han sa han koste seg masse, noe jeg også gjorde forøvrig. han maser masse på nytt besøk, vil møte han igjen, men samtidig føler jeg meg ikke så gira. han bor LANGT unna meg, typ 4-5t kjøring. føler det blir ganske stress når vi bor så langt unna hverandre. samtidig vil jeg delta mest mulig i livet mitt her, ikke måtte unngå å bli med på ting fordi han skal komme på besøk (ja, egoist..), samtidig har jeg nettopp flyttet hit, så føler jeg må gripe alle sjanser for å bli kjent med folk. Og at forholdet ikke har noen fremtid når vi bor så langt unna hverandre, jeg har dessverre ikke økonomien til å dra dit han bor heller (kanskje en gang), og jeg har ikke noen plan om å flytte..

er dette gode grunner? føler han nå har store forventninger, mens jeg føler relasjonen er blitt ganske stressende for meg. Jeg liker han, men ser samtidig at dette ikke går på noen måte.

Anonymkode: f867e...110

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det går hvis interessen er sterk nok. Da hadde du hatt mer fokus på hvordan du kan se han kontra hva du kan gå glipp av ved å være med han. Var forelsket i en som bodde i et annet land, og hadde ikke han trukket seg hadde jeg fortsatt å møtt han med håp om å kunne flytte sammen en dag. Hadde jeg bare vært halvgira hadde jeg aaaldri giddet alt styret det førte med seg. Men med han var det automatisk ikke noe styr i det hele tatt. Så jeg tenker du bare ikke er særlig interessert, og det er helt ok. Men får si det klart til han som det er. 

Anonymkode: 84e11...041

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke interessert nok hvis du har lyst til andre ting enn og møte han. Spesielt i dating fasen. Ellers er det nok fullt mulig hvis begge er interessert nok😊

Anonymkode: ac9a7...3c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke orka, jeg vil ha daten min nær og tilgjengelig. 
Så jeg legger aldri til noen som er langt unna. Det er bare stress.

Anonymkode: a81b4...67c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...