Gå til innhold

En bekjent redigerer bildene mine...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La vær å svare han.

I tillegg må du jo blokkere han, så han ikke har tilgang til bildene dine noe mer. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svar

"beklager, men jeg liker best bildet mitt og meg selv som jeg er. Slutt å kalle meg ulike ting. Jeg setter ikke pris på det. Og for fremtiden ønsker jeg ikke denne oppmerksomheten mer. Skjer det så blokkerer jeg deg."

Sett en grense for deg selv. 

Personlig hadde jeg kutta ut personer som gjorde slikt. 

Vær fornøyd med den du er. Du er deg selv, er ikke det bra nok? 

Anonymkode: c24f6...780

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hva synest  fruen om bilde da?» 

Eller enkelt og greit ta bilde av meldingene hans og videresend de til dama. Spør henne hva greia hans er.

 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mulig det, kanskje fordi man forandrer seg... Fikk lyst til å ha et helt vanlig et, bare.  Har venninner som skifter ofte, betyr ikke at det er greit å mobbe og håne fordi om.

Anonymkode: 761a8...f0a

Jeg mobber/ håner deg ikke, men jeg bare lurer på hvorfor du skifter profilbilde ganske ofte, samtidig som denne fyren plager deg med å redigere bildene dine og gi deg komplimenter som du tydeligvis ikke liker.

Hvis du slutter å legge ut nye bilder, så slutter han sikkert å ta kontakt også

Anonymkode: 5562c...2a6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare fatter ikke at folk har glede i å håne... Jeg anså de som et vennepar. Men man vet jammen meg aldri hvor man har folk. 

Anonymkode: 761a8...f0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milky skrev (8 minutter siden):

Det kan løses ved at man tar på blokken som gjør at kngen andre enn dine venner kan se hva som finnes på profilen din, og hindre andre enn venner å sende mld osv.

fikses under instillinger skjønner du😉

Stemmer ikke. Man kan se profilbilde til alle, venner eller ei 

Anonymkode: 6fcaf...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han høres jo bat shit crazy ut. Jeg kan ALDRI få meg til å tro at han har konen med på dette også, slik det virker som du tror.. Med mindre dere er utrolig unge alle tre? 

Selv har jeg en fyr på face som kan sende meg 10-15 sanger helt ut av det blå. Jeg svarer aldri, likevel fortsetter det. Regner med din fyr er i samme gate. Han har en eller annen forskudd tanke om at dette vekker interesse hos deg... 

Anonymkode: a0f3c...7ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Slutt å legge ut bilder av deg selv.

Det å legge ut bilder av seg selv er jo det samme som å legge nøkkelen i låsen på bilen før du går fra den.

Anonymkode: c97e6...8e6

 

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvorfor skal du skifte profilbilde så ofte da? Det er jo for å få oppmerksomhet fra menn...

Anonymkode: 5562c...2a6

 

Tough cookie skrev (20 minutter siden):

Du gir inntrykk av at du skifter profilbilde ganske ofte, siden du refererer til at dette har skjedd flere ganger.

Hvorfor kan du ikke bare ha et profilbilde et år eller to eller fem, som så mange andre?

Er dere seriøse?  Det er jo det samme om TS så bytter profilbilde annenhver uke, en fyr REDIGERER bildene hennes og sender de til henne -  det er rett og slett asosial oppførsel! Hvis dette hadde skjedd meg ville jeg antatt at vedkommende var alvorlig psykisk syk. Å henge seg opp i hvor ofte TS evt bytter profilbilde er bare sært. 

Anonymkode: f21fc...e13

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Mannen til ei bekjent av meg (tidligere kollega/nabo/venninne) sender meg hjerter og sier «fy faen du er fin» hver gang jeg legger ut nytt profilbilde på Facebook. Med et redigert bilde som han har redigert til...

Jeg la ut et nytt profilbilde på face. Ikke noe spesielt pent bilde, men et naturlig et, helt uten filter og et helt vanlig, kjedelig ansiktsbilde. 

Dette skjer hver gang (jeg skifter ikke ofte) jeg skifter profilbilde; mannen til ei tidligere venninne/bekjent tar bildet mitt og redigerer det. Redigerer nesen (som jeg har store komplekser for) smalere. Munnen større. Øynene større(?) med mer vipper osv. Sender meg det redigerte bildet, og skriver: faen så fin du er da🙈

Jeg blir helt matt. Hva i all verden svarer man på sånt. Sitter han/de og gjør narr av meg og bildene mine? 

Jeg spiller bare med og svarer: ja skulle hatt sånn sminke. Og så sender han meg et annet der huden er mørkere rundt munnparti og med knallrød leppestift så jeg ser ut som en transvestitt og sender hjerter osv. 

En ting er at han er mannen til ei tidligere venninne/bekjent og å sende hjerter og kalle meg «vennen» blir så feil og jeg vet ikke om hu vet, jeg vil ikke lage konflikt. Jeg svarer minst mulig tilbake. En annen ting er at jeg ikke vet om de sitter ilag og gjør narr eller om han faktisk sitter der alene med Photoshop og redigerer bildene mine og sender meg. Jeg hører sjeldent ifra henne... 

Forteller han meg indirekte at med en app og sånn og sånn, blir du penere? Det hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt til andre, det er så respektløst og grenseoverskridende. Man føler seg ikke fin etterpå, man føler seg virkelig tråkka på.

Hva gjør jeg..?

 

Anonymkode: 761a8...f0a

Har mannen din skrevet hore på hobbytingene dine også?

Anonymkode: 5dd23...adf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har mannen din skrevet hore på hobbytingene dine også?

Anonymkode: 5dd23...adf

Hæ?

Anonymkode: 761a8...f0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Og? Han kan jo lage en ny profil og stalke ts derfra 

Anonymkode: 6fcaf...e03

 

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Stemmer ikke. Man kan se profilbilde til alle, venner eller ei 

Anonymkode: 6fcaf...e03

Hvis man har lukket konto som kun vennene har tilgang til, kan han i det minste ikke kommentere bildene hennes om han ikke er på vennelista henne. Problemet her er jo ikke at han kan se bildene hennes, men at han driver og redigerer og legger ut slibrige meldinger om hvor peeen hun er.
Jeg hadde blokkert fyren, satt kontoen min til privat (kun for venner) og tatt en prat med dama hans. Fyren er jo enten sosialt tilbakestående eller en skikkelig shady fyr. Hvor ofte TS skifter bilde har ingenting med saken å gjøre.

Anonymkode: 25c58...d71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert lettere utviklingshemmet og forstår ikke at dette blir sett på som avvikende oppførsel. Han vil nok bare være morsom/ha kontakt. 

Anonymkode: ba53e...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rediger et bilde av han og send det til han. Dumboører, Hente-sveis osv. 

Anonymkode: e04e1...0ab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Rediger et bilde av han og send det til han. Dumboører, Hente-sveis osv. 

Anonymkode: e04e1...0ab

Har ikke lyst til å kaste vekk tid på å holde på sånn. Har da viktigere ting å gjøre, og det burde de også ha, som har unger.

Anonymkode: 761a8...f0a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten like før jeg sender henne en melding og spør henne hva greia er...

Anonymkode: 761a8...f0a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er Facebook. Alle har profilbilde på Facebook...

Anonymkode: 761a8...f0a

 

Savner den tiden slike bilder kun var på deiligst.no, altså, for fjortiser. Men har lenge undret meg over om brorparten av befolkningen egentlig er fjortiser in disguise.

Anonymkode: c97e6...8e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

 

Savner den tiden slike bilder kun var på deiligst.no, altså, for fjortiser. Men har lenge undret meg over om brorparten av befolkningen egentlig er fjortiser in disguise.

Anonymkode: c97e6...8e6

Takk for en veldig god og original refleksjon, definitivt underbygget av en skikkelig stringent samfunnsanalyse. Tilbake til trådens tema? 

Anonymkode: f21fc...e13

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du skifte profilbilde så ofte da? Det er jo for å få oppmerksomhet fra menn...

Anonymkode: 5562c...2a6

Lurer ofte på hva folk bak sånne kommentarer tenker. Her er det en vilt fremmed som får redigerte bilder av seg selv, og dette er det du kommer med... Har du en bra kveld?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis du slutter å legge ut nye bilder, så slutter han sikkert å ta kontakt også

Anonymkode: 5562c...2a6

Man må da fa lov å gjøre som man vil uten at creeps skal komme å ødelegge.


Blokk han du.

Anonymkode: 8a7ae...9f5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsalv

For en syk oppførsel av en voksen mann! Og så flaut for kona hans også.... Gjør han slik med andre kvinnelige bekjente han har på Facebook også,eller kun deg ? Dere har sikkert endel felles venner som SER hva han driver med.. 

Ville tatt en prat med kona jeg... eventuelt sendt henne en sms : " Hei Anne. Du vet jeg setter veldig pris på deg ♥️ og vet du vil ta dette med stor humor 😜 Jeg lurer på hvorfor Ole stadig redigerer profilbildene  mine på Facebook?  Flott med kreativitet i Coronatiden, men kanskje han kan omdirigere den litt ? 

Vi to får ta en kaffe ute snart,når været tillater  det 🙂 Klem fra Eva. "

Da bør hun få han til å kutte ut 😎 siden du sier ifra på en " snill måte". Skjer det igjen etter det,så tagg HENNE med kommentaren : Anne, - tid for kaffe ? 

Da adresserer du grensa di for 2.gang! 

Skjer det så igjen, DA kan du fjerne ham som VENN på Facebook 😎

Dersom dette er noe de to bedriver i fellesskap, så er det latterliggjøring, og intet tap....Men tror nok ikke det..Det er utrolig mange oppmerkssomhetssøkende ektemenn der ute for tiden ,som fisker utenfor egen dam. Tror de kjeder seg ,og søker spenning- og gjemmer det bak humor. Han her har dårlig sådann 😬🤨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...