AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Mannen til ei bekjent av meg (tidligere kollega/nabo/venninne) sender meg hjerter og sier «fy faen du er fin» hver gang jeg legger ut nytt profilbilde på Facebook. Med et redigert bilde som han har redigert til... Jeg la ut et nytt profilbilde på face. Ikke noe spesielt pent bilde, men et naturlig et, helt uten filter og et helt vanlig, kjedelig ansiktsbilde. Dette skjer hver gang (jeg skifter ikke ofte) jeg skifter profilbilde; mannen til ei tidligere venninne/bekjent tar bildet mitt og redigerer det. Redigerer nesen (som jeg har store komplekser for) smalere. Munnen større. Øynene større(?) med mer vipper osv. Sender meg det redigerte bildet, og skriver: faen så fin du er da🙈 Jeg blir helt matt. Hva i all verden svarer man på sånt. Sitter han/de og gjør narr av meg og bildene mine? Jeg spiller bare med og svarer: ja skulle hatt sånn sminke. Og så sender han meg et annet der huden er mørkere rundt munnparti og med knallrød leppestift så jeg ser ut som en transvestitt og sender hjerter osv. En ting er at han er mannen til ei tidligere venninne/bekjent og å sende hjerter og kalle meg «vennen» blir så feil og jeg vet ikke om hu vet, jeg vil ikke lage konflikt. Jeg svarer minst mulig tilbake. En annen ting er at jeg ikke vet om de sitter ilag og gjør narr eller om han faktisk sitter der alene med Photoshop og redigerer bildene mine og sender meg. Jeg hører sjeldent ifra henne... Forteller han meg indirekte at med en app og sånn og sånn, blir du penere? Det hadde aldri falt meg inn å gjøre noe sånt til andre, det er så respektløst og grenseoverskridende. Man føler seg ikke fin etterpå, man føler seg virkelig tråkka på. Hva gjør jeg..? Anonymkode: 761a8...f0a
TinaChristina Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Hva gjør du? Du svarer ikke. Mannen har jo åpenbart mangel på sosiale antenner. Hva skal du med en sånn "venn"? Det der var jo helt creepy. 47
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 27. mars 2021 Hva faen? Jeg hadde blokkert han for lenge siden! Anonymkode: 7fd39...092 58
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #4 Skrevet 27. mars 2021 Slutt å legge ut bilder av deg selv. Det å legge ut bilder av seg selv er jo det samme som å legge nøkkelen i låsen på bilen før du går fra den. Anonymkode: c97e6...8e6 5
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #5 Skrevet 27. mars 2021 CaramelDevil skrev (Akkurat nå): Hva gjør du? Du svarer ikke. Mannen har jo åpenbart mangel på sosiale antenner. Hva skal du med en sånn "venn"? Det der var jo helt creepy. Ja. Men jeg lurer veldig på hvorfor, er det virkelig for å ha en person å gjøre narr av? Anonymkode: 761a8...f0a 2
Kenelz Skrevet 27. mars 2021 #6 Skrevet 27. mars 2021 Blokker han Fortsett livet ditt som normalt. 21
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Skrevet 27. mars 2021 Hvorfor skal du skifte profilbilde så ofte da? Det er jo for å få oppmerksomhet fra menn... Anonymkode: 5562c...2a6 7
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #8 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Slutt å legge ut bilder av deg selv. Det å legge ut bilder av seg selv er jo det samme som å legge nøkkelen i låsen på bilen før du går fra den. Anonymkode: c97e6...8e6 Det er Facebook. Alle har profilbilde på Facebook... Anonymkode: 761a8...f0a 24
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #9 Skrevet 27. mars 2021 Herregud for en raring. Blokker han. Anonymkode: bff77...b5b 9
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #10 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor skal du skifte profilbilde så ofte da? Det er jo for å få oppmerksomhet fra menn... Anonymkode: 5562c...2a6 Nei. For å ha et normalt, helt vanlig enkelt ansiktsbilde på profilen min. Derfor. Er ikke for å få likes eller oppmerksomhet, spesielt ikke det bildet, for det er ikke noe spesielt pent med det og det er det som er meningen også. Anonymkode: 761a8...f0a 10
Milky Skrevet 27. mars 2021 #11 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Slutt å legge ut bilder av deg selv. Det å legge ut bilder av seg selv er jo det samme som å legge nøkkelen i låsen på bilen før du går fra den. Anonymkode: c97e6...8e6 ? Ikke hør på dette^ blokker han 24
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #12 Skrevet 27. mars 2021 Milky skrev (4 minutter siden): ? Ikke hør på dette^ blokker han Men jeg anså de som venner. Har feiret 17. mai med de før, blitt invitert på hytten, men virker som om de bare tuller altså. Virkelig. Anonymkode: 761a8...f0a
Milky Skrevet 27. mars 2021 #13 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men jeg anså de som venner. Har feiret 17. mai med de før, blitt invitert på hytten, men virker som om de bare tuller altså. Virkelig. Anonymkode: 761a8...f0a Du kan jo egt bare si rett ut at du ikke synes dette er greit og vil at han skal stoppe. Hvis han nekter så kutter du kontakten og blokkerer 22
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #14 Skrevet 27. mars 2021 Han der hadde jeg bare fjernet som fb-venn. Anonymkode: a0f31...2b2 4
Gjest Tamsi Skrevet 27. mars 2021 #15 Skrevet 27. mars 2021 Ta det opp med dama! Det er helt naturlig å spørre om. "Hva er greia til xx?? Vet du om dette?"
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #16 Skrevet 27. mars 2021 Milky skrev (7 minutter siden): ? Ikke hør på dette^ blokker han Og? Han kan jo lage en ny profil og stalke ts derfra Anonymkode: 6fcaf...e03
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #17 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det er Facebook. Alle har profilbilde på Facebook... Anonymkode: 761a8...f0a Ikke alle Anonymkode: 6fcaf...e03 1
Tough cookie Skrevet 27. mars 2021 #18 Skrevet 27. mars 2021 Du gir inntrykk av at du skifter profilbilde ganske ofte, siden du refererer til at dette har skjedd flere ganger. Hvorfor kan du ikke bare ha et profilbilde et år eller to eller fem, som så mange andre? 4
Milky Skrevet 27. mars 2021 #19 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og? Han kan jo lage en ny profil og stalke ts derfra Anonymkode: 6fcaf...e03 Det kan løses ved at man tar på blokken som gjør at kngen andre enn dine venner kan se hva som finnes på profilen din, og hindre andre enn venner å sende mld osv. fikses under instillinger skjønner du😉 10
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #20 Skrevet 27. mars 2021 Tough cookie skrev (5 minutter siden): Du gir inntrykk av at du skifter profilbilde ganske ofte, siden du refererer til at dette har skjedd flere ganger. Hvorfor kan du ikke bare ha et profilbilde et år eller to eller fem, som så mange andre? Mulig det, kanskje fordi man forandrer seg... Fikk lyst til å ha et helt vanlig et, bare. Har venninner som skifter ofte, betyr ikke at det er greit å mobbe og håne fordi om. Anonymkode: 761a8...f0a 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå