AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #1 Skrevet 27. mars 2021 Hei! Har meldt litt med en gutt,som er sønn av en som har har et høyt ansett yrke. Ikke nødvendigvis det at noen er verdt mer enn hva du er villig til å gi for det,men vi snakker om et yrke hvor mange blir "danket ut" av bilogiske årsaker. På lik linje med at du ikke får plass på PHS(politihøgskolen) med mindre du har godt nok syn. Lurer på om det er noe i det at f.eks kirurger, spesialister i et yrke som f eks øyeleger osv. ikke vil ha noe å gjøre med "den gemene hop"? Altså, alle andre som har mindre statusyrker? Fikk denne følelsen, og synes det er ydmykende å ta dette opp med venninnene mine, ettersom de øsnker at jeg skulle vært over dette for lengst. Sånn jeg ser saken,så er dette et trist fakta,for meg, ettersom det er hva jeg tror, og hva jeg hører noen andre mener også. Rett og slett at dette er noe vi ikke snakker om,men som ligger der? På en måte kan jeg se det, for han er jo oppvokst med hva han har,og vet ikke om annet.På en annen side, så burde man kansje være bevisst på, at dette er noe som du også ikke velger. Du velger jo ikke foreldre osv, eller hvordan skolesystemet er lagt opp. Mange mener at skolen er for eliten, og det kan sikkert diskuteres. Men lurer på hva erfaringene og meningen til de her inne sier? Noen som har noe å komme med her? TS Anonymkode: c7cdb...e39
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #2 Skrevet 27. mars 2021 Dumpet han deg fordi foreldrene dine ikke har et høyt ansett yrke? Da fortjener du i stå tilfelle bedre. Jeg har bare vært sammen med menn som har høyere utdannelse enn meg selv. Så jeg tror ikke at de fleste med høy utdannelse nødvendigvis går etter noen med samme utdannelse som de selv. Jeg var ikke med de pga utdannelsen, det var helt tilfeldig, ble bare forelsket og grunnen til at de tok slutt hadde heller ingenting med forskjell i utdannelse å gjøre. Du får finne deg en bedre mann, en som ikke tror han er bedre enn deg pga foreldrene sine Anonymkode: f2921...201
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #3 Skrevet 27. mars 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dumpet han deg fordi foreldrene dine ikke har et høyt ansett yrke? Da fortjener du i stå tilfelle bedre. Jeg har bare vært sammen med menn som har høyere utdannelse enn meg selv. Så jeg tror ikke at de fleste med høy utdannelse nødvendigvis går etter noen med samme utdannelse som de selv. Jeg var ikke med de pga utdannelsen, det var helt tilfeldig, ble bare forelsket og grunnen til at de tok slutt hadde heller ingenting med forskjell i utdannelse å gjøre. Du får finne deg en bedre mann, en som ikke tror han er bedre enn deg pga foreldrene sine Anonymkode: f2921...201 Tror han er vant med en høyere og bedre økonomi kansje? Vet jo ikke,for det er på en måte noe du ikke sier...Men det er hva jeg spør om.. Om noe nher inne har noe å komme med når det kommer til dette utsagnet? Om det ligger noe i det? Kunne jo ikke spørre om det, for det svaret tror jeg ikke kommer til åvære ærlig. Dessuten for sent, ingen kontakt nå.. Hører det er noen som er sånn, og spør her inne om hva som tenkes.. Han er sønn av et høyprofilert yrke, som enkelte ikke kan klare å komme inn på av biologiske årsaker som syn, høyde ect. Antakeligvis også akademisk av seg..Er det sånn? Eller er dette kun et rykte? Tankespinn? Har noen noen erfaringer eller noe å dele? Vet at en jeg gikk i klasse med for en stund siden, sa at "venninna mi har hatt sex med Jo Nesbø i helgen" Responsen fra en i klassen var "ja, så da er han egentlig en gammel gris da?" Da ble hun jo stille,men poenget mitt er akkurat dette... Så det er jo klart at det kan ligge noe i dette? At noen er sånn? Han var vel ute etter sex da, og at han skulle gjøre meg en tjeneste? Anonymkode: c7cdb...e39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå