Gå til innhold

Hvorfor oppfører han seg sånn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble kjent med en fyr for ca 2 år siden. Og siden det har han tatt kontakt sånn med jevne mellomrom.. og da går samtalen som regel som som dette: 

Han: skjera? 😄

Meg: nei ikke stort, hva skjer der? 😊

han: bare slapper av! 😊

jeg: gjør for tiden da? 

han: bare skole egentlig. 

jeg: aha, gøy da:) 

også blir han stille... og sier  ikke noe mer på kanskje 2-3 mnd. Noen ganger prøver jeg å si noe mer noen dager etter, men da blir det ikke mere svar, også kontakter han meg igjen da 2-3 måneder senere, men akkurat samme samtalen.

En gang, etter sånn som dette frem og tilbake i 1,5 år så fikk jeg til å møte han alene da på hjemme date og vi drakk og hadde sex... hadde det veldig gøy egentlig. Og han hadde med seg gave til meg tilogmed 🤷‍♀️ 

prøvde å spørre når vi var sammen om  hvorfor han er så vanskelig å forholde seg til på meldinger, men han bare snakket det bort som at han ikke skjønte hva jeg mener.  

Etter daten ble han stille i 3 måneder, så kontakter han meg igjen som før daten, med samme samtale... sist gang jeg spurte han på meldinger om hvorfor han oppfører seg sånn før vi hadde date,  så sletta han meg i noen måneder... så tør ikke grave i det igjen.. 

vi ble kjent via felles venner og har vært på flere fester sammen og sånt. Han virker helt normal i virkeligheten. Og er en veldig morsom person å være med. 

jeg tenker at dette er sånn at han ønsker bekreftelse på at han fortsatt er bra nok også får han svar og tar det som at han fortsatt er av en viss interesse og da trenger han ikke mer kontakt med meg før han begynner å lure igjen siden jeg ikke har tatt kontakt. 

Men isåfall HVORFOR?! Han har fått den bekreftelsen 150 ganger nå. Er han tilbakestående eller hva..  

Er det noe jeg kan si/spørre om ang dette uten å "skremme han vekk" 😒

Anonymkode: 2d5b6...7ff

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

^ vi er forresten 28 og 30 år gamle. Han 30. 

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en drama-prins

Anonymkode: 915d3...33c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Høres ut som en drama-prins

Jeg lager ikke noe drama da, så hvis han er ute etter det så har han kommet til feil person. Burde ha lært seg det etter 2 år. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg lager ikke noe drama da, så hvis han er ute etter det så har han kommet til feil person. Burde ha lært seg det etter 2 år. 

Hvis du ikke vil ha drama- så går du videre fra ham.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha drama- så går du videre fra ham.

Han lager jo ikke drama han heller akkurat. Han oppfører seg rart bare. 

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å svare ham, hadde han vært ordentlig interessert hadde han vært mye tydeligere på det.

Anonymkode: 9a8a2...0d4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å svare ham, hadde han vært ordentlig interessert hadde han vært mye tydeligere på det.

Vet ikke... eksen hans gjorde det slutt med han fordi han ikke klarte å si at han var glad i henne osv. Klarte ikke si de ordene liksom. Og ifølge andre felles venner av oss slet han allikevel veldig med bruddet, men tok ingen insj til å få henne tilbake. 🤷‍♀️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er bare en gjøk som bruker damer til sex og bekreftelse.

Egentlig fasinrende at kvinner er så desperat etter mann at lettvint crap som det her kan lede til sex.

Overse han eller sett han fast med: "Hva vil du meg?" f.eks neste gang han tar kontakt. 

Ellers fortsetter han bare.

Anonymkode: fe775...ef2

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Han er bare en gjøk som bruker damer til sex og bekreftelse.

Egentlig fasinrende at kvinner er så desperat etter mann at lettvint crap som det her kan lede til sex.

Overse han eller sett han fast med: "Hva vil du meg?" f.eks neste gang han tar kontakt. 

Ellers fortsetter han bare.

Anonymkode: fe775...ef2

Ja da kommer han bare til å "wow, ojj, nei ingenting!! Ville bare si hei!" Eller et eller annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det skikkelig teit av meg å spørre nå om hva han egentlig vil med å kontakte meg på den måten der med jevne mellomrom? Eller bør jeg vente til han sier noe mer igjen? 

Er under uke siden han tok kontakt sist som i samtale eksempelet i hovedinnlegget før han sluttet å svare igjen. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke... eksen hans gjorde det slutt med han fordi han ikke klarte å si at han var glad i henne osv. Klarte ikke si de ordene liksom. Og ifølge andre felles venner av oss slet han allikevel veldig med bruddet, men tok ingen insj til å få henne tilbake. 🤷‍♀️

Vil DU ha en sånn mann /gutt da....? Han er jo allerede helt lik med deg.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil DU ha en sånn mann /gutt da....? Han er jo allerede helt lik med deg.

Er jo en del år siden, var vel ganske ung sånn tidlig 20 årene.. han har ikke hatt noe nytt forhold siden det. Kan jo hende han har blitt litt bedre, så fremt han er i et forhold/blir godt kjent. Jeg går jo ikke inn i et forhold med en som ikke klarer å oppføre seg som en ordentlig kjæreste først. Det tar jo tid. Og for min del har jeg ingen hastverk og kan fint også bare "ha det gøy" med noen. Må jo ikke bli sammen. Men vanskelig å "ha det gøy" med noen også når det bare er 2 ganger i året liksom. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og han vil du date?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og han vil du date?

Ikke nødvendigvis date. Til vanlig uten korona tilstander ville jeg ikke vurdert det engang. Men det er slitsomt å drive å tinder-date nå... har vært på en del og jeg blir sjeldent tiltrukket. Han er vel det eneste alternativet jeg kjenner fra som også bor 5 minutter unna meg. Jeg har ingen nærkontakter helle da alle vennene mine bor i andre kommuner og har fylt opp nærkontaktene sine med familie og samboer/barn. Jeg vet at han heller ikke har noen nærkontakter 😛

AnonymBruker
Skrevet

Han kommer med gave. Hva tror du er grunnen til det?

Anonymkode: 86247...1f9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han kommer med gave. Hva tror du er grunnen til det?

Anonymkode: 86247...1f9

Nei, du det vet jeg ikke. Hvorfor tror du? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ikke nødvendigvis date. Til vanlig uten korona tilstander ville jeg ikke vurdert det engang. Men det er slitsomt å drive å tinder-date nå... har vært på en del og jeg blir sjeldent tiltrukket. Han er vel det eneste alternativet jeg kjenner fra som også bor 5 minutter unna meg. Jeg har ingen nærkontakter helle da alle vennene mine bor i andre kommuner og har fylt opp nærkontaktene sine med familie og samboer/barn. Jeg vet at han heller ikke har noen nærkontakter 😛

Han gjøken som din nærkontakt?  

AnonymBruker
Skrevet

Han gjøken som din nærkontakt?  

Jeg har ingen andre å ha som nærkontakt faktisk. Så det er jo mye bedre enn ingenting. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

^ vi er forresten 28 og 30 år gamle. Han 30. 

Såpass, håpet at folk som er såpass voksne klarte å oppføre seg deretter...

men er ett eller annet med menn i slutten av tyveårene og fram til 40 som får de til å oppføre seg som tilbakestående og patetiske playere som tror de digge og behandler damer som søppel. 

Traff du han gjennom nettet eller på randome steder? Så er svaret hvorfor han oppfører seg sånn. De fleste raringer og unormale folk henger på visse steder og spesielt disse sjekkeappene og facebook. 

vanskelig å treffe en skikkelig bra mann i disse tider.

Anonymkode: 9f911...eb2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...