AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Kjenner jeg begynner å bli gammel. Har sett at når det er misnøye med daten(e) blir jeg fjernet fra instagram, men ikke facebook. Og hvis kontakten gjenopptas forsøker de å følge meg igjen. Syns dette er veldig barnslig og vil helst ikke forholde meg til det, men er dette en slags usnakket regel i og med at alle gjør det? Trodde det var sånt de i tenårene holdt på. Anonymkode: 7d834...f03 3
sicario Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjenner jeg begynner å bli gammel. Har sett at når det er misnøye med daten(e) blir jeg fjernet fra instagram, men ikke facebook. Og hvis kontakten gjenopptas forsøker de å følge meg igjen. Syns dette er veldig barnslig og vil helst ikke forholde meg til det, men er dette en slags usnakket regel i og med at alle gjør det? Trodde det var sånt de i tenårene holdt på. Anonymkode: 7d834...f03 Herre gud jeg har blitt gammel. sånt styr som det der er for ungdommen. Så barnslig 🙈 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Just now, sicario said: Herre gud jeg har blitt gammel. sånt styr som det der er for ungdommen. Så barnslig 🙈 Ikke sant. Jeg dater menn i 30-årene og de holder alle på sånn. Blir fjernet i hytt og pine, da har de visst vært snurt. Minner om hvordan vi holdt på med msn på ungdomsskolen Anonymkode: 7d834...f03 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Hvorfor er det barnslig? Hvorfor skal mennesker du avviser eller som avviser deg beholde kontaktpunkter i livet? En av dere har jeg stemplet den ene som "uinteresssant anyways"? Anonymkode: cfaba...d8d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det barnslig? Hvorfor skal mennesker du avviser eller som avviser deg beholde kontaktpunkter i livet? En av dere har jeg stemplet den ene som "uinteresssant anyways"? Anonymkode: cfaba...d8d Det er barnslig å velge ut det sosiale mediet som visstnok er mest in nå, fjerne meg derfra men beholde meg andre steder. Og når de gjenopptar kontakten på for eksempel FB eller snap følger de meg igjen på instagram. Er det sånn at det er en hemmelig sosial kode for å følge hverandre på akkurat instagram?! Føler dette blir veldig patetisk Anonymkode: 7d834...f03 1
MiniMjau Skrevet 28. mars 2021 #6 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har akkurat "logga meg på" tinder, vært der ei ukes tid, og har sett dette også. Så fort vi har chatta litt og fått en god tone, så skal dem ha snap og insta... Snap skjønner jeg, enklere å sende meldinger, men insta. Bilder av brød jeg har bakt og utsikt fra fjelltopper? Jeg har lukket insta , men tenker å opprette en "offentlig" en som de som maser kan få. ;.D 1
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #7 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 26.3.2021 den 22.58): Kjenner jeg begynner å bli gammel. Har sett at når det er misnøye med daten(e) blir jeg fjernet fra instagram, men ikke facebook. Og hvis kontakten gjenopptas forsøker de å følge meg igjen. Syns dette er veldig barnslig og vil helst ikke forholde meg til det, men er dette en slags usnakket regel i og med at alle gjør det? Trodde det var sånt de i tenårene holdt på. Anonymkode: 7d834...f03 Det har aldri skjedd meg. De jeg har møtt og de som har avvist meg de fulgte meg aldri på sosiale medier. Beste er å ikke la de få tilgang til sånt i dating fasen. Aldri opplevd og bli lagt og så slettet. Anonymkode: b69f0...4e3
Værre Skrevet 28. mars 2021 #8 Skrevet 28. mars 2021 MiniMjau skrev (1 time siden): Jeg har akkurat "logga meg på" tinder, vært der ei ukes tid, og har sett dette også. Så fort vi har chatta litt og fått en god tone, så skal dem ha snap og insta... Snap skjønner jeg, enklere å sende meldinger, men insta. Bilder av brød jeg har bakt og utsikt fra fjelltopper? Jeg har lukket insta , men tenker å opprette en "offentlig" en som de som maser kan få. ;.D De håper du har bikini strand bilder på instagram 😉
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #9 Skrevet 28. mars 2021 Er ny på datinggamet på nett. I førtiåra. Lærdom etter nyttår: ikke legge til potensiale kandidater på Facebook 🤣 Anonymkode: 7be23...820 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #10 Skrevet 28. mars 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Det har aldri skjedd meg. De jeg har møtt og de som har avvist meg de fulgte meg aldri på sosiale medier. Beste er å ikke la de få tilgang til sånt i dating fasen. Aldri opplevd og bli lagt og så slettet. Anonymkode: b69f0...4e3 Det høres lurt ut. De finner meg og legger meg til, så føler jeg det rart å avslå hvis vi har en god tone. Men når de skal være så barnslige å fjerne hver gang de er snurt må jeg bare begynne å avslå forespørslene Anonymkode: 7d834...f03
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #11 Skrevet 28. mars 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Er ny på datinggamet på nett. I førtiåra. Lærdom etter nyttår: ikke legge til potensiale kandidater på Facebook 🤣 Anonymkode: 7be23...820 Når førtiåringene oppfører seg som fjortenåringer er nok det lurt 😆 Anonymkode: 7d834...f03
MiniMjau Skrevet 28. mars 2021 #12 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er ny på datinggamet på nett. I førtiåra. Lærdom etter nyttår: ikke legge til potensiale kandidater på Facebook 🤣 Anonymkode: 7be23...820 Notert. Skal holde de på en armlengdes avstand. Argumentet for å få snapen, feks er at de aldri er inne Å sjekker tinder....men for fader, de sitter jo på tinder hele tia. Og sett på en notifications da, om det er ønskelig å få beskjed om meldinger. 😂
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #13 Skrevet 28. mars 2021 Har ikke hatt noen dater på face og insta, på snap er ok men ikke sånne plasser hvor andre ser kommentarer osv. Anonymkode: 8660d...6ec
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #14 Skrevet 28. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ikke hatt noen dater på face og insta, på snap er ok men ikke sånne plasser hvor andre ser kommentarer osv. Anonymkode: 8660d...6ec Fra nå av skal jeg og avslå forespørslene 🙂 Anonymkode: 7d834...f03
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå