Gå til innhold

Redd jeg begynner å bli psykotisk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I det siste har jeg begynt å bli redd for at jeg begynner å bli psykotisk. Jeg tenker tilbake i tid og tenker at studiet jeg gikk på bare var en stor test og at alle der visste at jeg var psyk. Jeg tenker og veldig mye på ekstensielle spørsmål som hva meningen med livet er og om jeg virkelig eksisterer. 

Hjelp? 

Anonymkode: 38a34...d40

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå til fastlegen og forklar problemet. Vær ærlig, så får du hjelp og noen å prate med. 

Flott at du selv ser at du mister taket på realiteten, og at du forstår at det er et problem

Anonymkode: 93800...6ea

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I det siste har jeg begynt å bli redd for at jeg begynner å bli psykotisk. Jeg tenker tilbake i tid og tenker at studiet jeg gikk på bare var en stor test og at alle der visste at jeg var psyk. Jeg tenker og veldig mye på ekstensielle spørsmål som hva meningen med livet er og om jeg virkelig eksisterer. 

Hjelp? 

Anonymkode: 38a34...d40

Flott at du identifiserer ting som dette, og forstår at det ikke skal være sånn. 
Bestill deg time kjapt hos fastlegen din. Er det lenge å vente, kontakt legevakt.

jo raskere du får hjelp, jo bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt med fatslege, det finans god hjelp å få, og det viktigste er å få hjelp tidlig. Du kan bli kvitt dette. :) 

Anonymkode: d7e28...2d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...