AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 I det siste har jeg begynt å bli redd for at jeg begynner å bli psykotisk. Jeg tenker tilbake i tid og tenker at studiet jeg gikk på bare var en stor test og at alle der visste at jeg var psyk. Jeg tenker og veldig mye på ekstensielle spørsmål som hva meningen med livet er og om jeg virkelig eksisterer. Hjelp? Anonymkode: 38a34...d40
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Gå til fastlegen og forklar problemet. Vær ærlig, så får du hjelp og noen å prate med. Flott at du selv ser at du mister taket på realiteten, og at du forstår at det er et problem Anonymkode: 93800...6ea 1
sicario Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I det siste har jeg begynt å bli redd for at jeg begynner å bli psykotisk. Jeg tenker tilbake i tid og tenker at studiet jeg gikk på bare var en stor test og at alle der visste at jeg var psyk. Jeg tenker og veldig mye på ekstensielle spørsmål som hva meningen med livet er og om jeg virkelig eksisterer. Hjelp? Anonymkode: 38a34...d40 Flott at du identifiserer ting som dette, og forstår at det ikke skal være sånn. Bestill deg time kjapt hos fastlegen din. Er det lenge å vente, kontakt legevakt. jo raskere du får hjelp, jo bedre.
ARima Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 https://tips-info.com side om tidlig intervensjon ved psykos. Lykke til ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Ta kontakt med fatslege, det finans god hjelp å få, og det viktigste er å få hjelp tidlig. Du kan bli kvitt dette. Anonymkode: d7e28...2d6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå