Gå til innhold

Glattbarbert kukk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hun liker den slik, hårløs, lang, tjukk og med tydlige blodårer.

Selv liker jeg hennes hårløse mus. 

Anonymkode: 197d0...4b4

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun liker den slik, hårløs, lang, tjukk og med tydlige blodårer.

Selv liker jeg hennes hårløse mus. 

Smaken er som baken,,delt 😊

hårløs mus syntes jeg ser rart og barnlig ut. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Begge er fint for meg. Bryr meg ikke så mye bare den er 20cm ish. 🤤🤤🤤🤤

Anonymkode: 86559...887

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men samtidig, slikt er det ikke så viktig for meg. Samboeren min gjennom 16 år foretrekker å ha det slikt, av sine egne grunner, så det er noe jeg bare lever med. Liten ulempe er at hårstubber kan stikke, og det går begge veier - siden begge barberer seg, så begge stikker hverandre. 

Anonymkode: 52612...a57

AnonymBruker
Skrevet
Antlers skrev (30 minutter siden):

Nei, liker ikke det. Naturlig behåring eller trimmet er fint, men glattbarbert ser bare merkelig ut - særlig om man ellers har litt kroppshår rundt, slik at det blir som et malplassert hårløst felt i midten. Det er heller ikke særlig behagelig under sex, da det skraper og stikker, med mindre det er helt nybarbert. Mer klamt blir det også der nede. Hår på selve skaftet kan gjerne fjernes.

Enig, glattbarberte baller minner mest av alt om en ribbet kalkun:

image.png.9e60c630f64d7c8d072cf1f84f2c1691.png

Anonymkode: 78c4e...0fd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Nei, liker det best naturlig. Sjeldent det er noe pent syn på menn, spesielt om de har litt kroppshår i tillegg. Da blir det bare dumt med en hårløs trekant midt på, i hvert fall om de har litt kjøtt på kroppen i tillegg. 

Anonymkode: a24ab...8f2

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvem barberer utstyret? Ærlig talt.  At du gidder. Greit å trimme litt så det ikke er helt Borat, men helt glatt? Har gjort det 2 ganger i mitt liv og hver gang føles det ut som det henger en kaktus mellom bena etter 2 dager.

Anonymkode: c0236...6fc

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvem barberer utstyret? Ærlig talt.  At du gidder. Greit å trimme litt så det ikke er helt Borat, men helt glatt? Har gjort det 2 ganger i mitt liv og hver gang føles det ut som det henger en kaktus mellom bena etter 2 dager.

I know. Absolutt ikke verdt det.

skjønner ikke helt argumentet om at menn gjør det av komforgrunner. Er jo drit ubehagelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Begge er fint for meg. Bryr meg ikke så mye bare den er 20cm ish. 🤤🤤🤤🤤

20 høres ut som en halvfeit.

The 🐃

AnonymBruker
Skrevet

Ser jævlig stygt ut med en mann med nakenrotte mellom beina

Anonymkode: 7c84b...9e9

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

20 høres ut som en halvfeit.

The 🐃

Bull ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hahahhahaha kaktus😂😂😂

Skrevet

En erigert glattbarbert penis ser sikkert greit mandig ut, men en slapp glattbarbert penis er et rimelig trist syn. Det ser jo ut som en strandsnegle som har kravlet ut av skjellet sitt :laugh:

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei plis'a. Menn har generelt blitt forferdelig feminine, kan de ikke i det minste beholde manndommen mellom bena

Anonymkode: 977fe...b98

• Liker 5
Gjest loveli
Skrevet

Det som skal inn i munnen min må være veldig stusset eller barbert.

Så er det jo helt opp til mannen hvordan han vil forholde seg til det kravet. :lur:

Har bare opplevd én mann som hadde så ekstremt kilne baller at man ikke kunne være nær dem uten at han følte ubehag. Han stusset likevel pungen og området rundt slik at jeg slapp å få hår i nesa når jeg gjorde forskjellige ting med selve penisen og spesielt når jeg tok hele i halsen, for da er det spesielt kjipt å få hår i nesa. 😛

AnonymBruker
Skrevet

NEI!

Glattbarbert er sykt turn off. Tenner ikke på smågutter eller feminine menn.

Ekte menn er det jeg tenner på, og de har hår. Både over penisen og på pungen.

Tror for øvrig det kun er tenåringsjenter og umodne jenter som vil ha glattbarbert. Og synes at hår er ekkelt, på samme måte som barn synes kyssing er ekkelt.

Anonymkode: e344e...0bf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Nevian skrev (18 minutter siden):

En erigert glattbarbert penis ser sikkert greit mandig ut, men en slapp glattbarbert penis er et rimelig trist syn. Det ser jo ut som en strandsnegle som har kravlet ut av skjellet sitt :laugh:

Litt forskjell der. Forskjell på sosiss, middagspølse og fallukorv. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker at ballene er hårløse, men at det er hår rundt utstyret. Kan godt trimme håret litt, men jeg liker ikke at det er helt hårløst/glattbarbert 

Anonymkode: a205c...dcc

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk. Behold håret.

Anonymkode: af7bd...e67

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

NEI!

Glattbarbert er sykt turn off. Tenner ikke på smågutter eller feminine menn.

Ekte menn er det jeg tenner på, og de har hår. Både over penisen og på pungen.

Tror for øvrig det kun er tenåringsjenter og umodne jenter som vil ha glattbarbert. Og synes at hår er ekkelt, på samme måte som barn synes kyssing er ekkelt.

Anonymkode: e344e...0bf

Helt fint at du foretrekker hår, men kan vi 1) trekke ut «sammenhengen» mellom hårvekst og maskulinitet/femininitet, og 2) akseptere at andre har ulike preferanser? 
Jeg foretrekker glatt, og er verken tenåring eller umoden. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...