Gå til innhold

Kan ikke lagre sims2


Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Violetta

Hva mener du? Jeg spiller det helt vanlig, men har ikke mulighet for å lagre. Tenkte kanskje noen hadde opplevd det samme og kunne gi meg et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du noen feilmelding? Det aller beste er å gi en fullstendig beskrivelse av problemt, for ingen kan hjelpe med så lite informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Får du noen feilmelding? Det aller beste er å gi en fullstendig beskrivelse av problemt, for ingen kan hjelpe med så lite informasjon.

Nei jeg får ikke opp noen feilmelding, de "knappene" man kan lagre og avslutte med er "lyser" bare ikke, så jeg kan ikke trykke på dem.

Beklager dårlig forklaring. Det er ikke meg som spiller en gang, det er min datter, så jeg aner ikke om hun har gjort noe spesielt jeg. Men nå har jeg spilt for henne en stund, og vet ikke hvordan jeg skal løse dette problemet. Hun blir veldig lei seg om jeg bare må avslutte uten å lagre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det litt bedre å hjelpe, tror jeg. ;)

Jeg har ikke spilt sims, så jeg vet egentlig ikke. Bare tenkte å hjelpe deg til å få flere svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan virke som det er noe galt med mappa som du skriver til når du lagrer. Har aldri spilt Sims før, men går det ikke å "save as" og velge en annen mappe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe save as eller noe sånn i sims i det hele tatt, og ingen mapper,s å nei, det re ingen løsning.

Dersom du ikke får lagre, spiller, men ikke lagrer, så er det noe som har klikkam, jeg jeg r redd det antakelgi ikke er så mye å gjøre med saken...

Normalt er det vel slik at dersom en tyv, barnevernsdama etc er på eiendommen, da får du ikke lagra? Eller, nja, du får ikke gå i kjøpemodus i alle fall, vet ikke om du får lagra. Men, disse skal jo normalt ikke være der løenge.

Har dere lasta ed og installert patchen som kom til spillet for en stund siden. det var jo noen "bugs" til å begynne med, denne ordner de fleste av disse.

Men å ikke få lagret, det hørtes ikke ut som en slik feil som jeg kjnner til.

Men jeg er redd knappene neppe aktiverer seg av seg selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Nei jeg tror vi bare får gi opp. Vet ikke så mye om dette spillet, har prøvd det litt selv, men ikke hatt noen slike problemer.

Jeg tenkte det kunne være fordi det gikk ganske dårlig med humør og sånt, men jeg har klart å snu det og det hjalp ikke heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dårlig humør og sånn gjør ikke at du ikke får lagre. Du kan lagre om alle er i max dårlig humør og huset brenner om du vil...

Jeg lagra en gang med ei jent som var såååååååå nær å bli henta av barnevernet fordi hun ikke gjorde leksene sine, humøret på bunn, ikke noe problem der (utover det å faktsik klare å hindre at de mistet barnet sitt da...)

Jeg håper det ordner seg for dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta
Nei, dårlig humør og sånn gjør ikke at du ikke får lagre. Du kan lagre om alle er i max dårlig humør og huset brenner om du vil...

Jeg lagra en gang med ei jent som var såååååååå nær å bli henta av barnevernet fordi hun ikke gjorde leksene sine, humøret på bunn, ikke noe problem der (utover det å faktsik klare å hindre at de mistet barnet sitt da...)

Jeg håper det ordner seg for dere

:ler: Det endte med at jeg bare måtte avslutte hele spillet ulagret. Så laget jeg en ny familie ganske lik den forrige, spilte litt og plutselig ble det seint... Rart hvor fengende slike spill kan være... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...