AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Har aldri hatt noe ubehag i tennene mine før, men i hele dag har jeg kjent en ganske intens ising i en jeksel. Ikke noen annen smerte enn den isingen. Er det dette som er tannverk? Det er vel isåfall bare tannlege som kan fikse det? Har sterke smertestillende i hus som jeg kan ta i helgen. Anonymkode: 61130...969
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Slik hadde jeg også det, og måtte rotfylle. Anonymkode: c3daa...96c
Milky Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Opplevde ising for litt siden og da viste det seg at jeg hadde hull i det området det iste.. var heldigvis et lite hull, som fort kunne blitt større. bør sjekkes!!
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Spicymami skrev (2 minutter siden): Opplevde ising for litt siden og da viste det seg at jeg hadde hull i det området det iste.. var heldigvis et lite hull, som fort kunne blitt større. bør sjekkes!! Jeg kan love deg at jeg skal sjekke det ja! Det her orker jeg ikke å kjenne på lenger enn nødvendig. Har aldri hatt hull, så dette er helt nytt for meg. Anonymkode: 61130...969
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 Ising kan tyde på hull, bør sjekkes hos tannlege så fort du kan få deg time. Anonymkode: f8e7f...765
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå