Gå til innhold

Brev fra Lindorff- alltid inkasso?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om noen vet om brev fra Lindorff alltid gjelder inkasso? Eksen som jeg eier hus med og som har endel økonomisk styr fikk et brev der returadressa går til Lindorff... spør jeg han vil han trolig bare lyge. 

Anonymkode: a3bd9...4c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo gjerne bare være et inkassovarsel, altså det man får etter en purring. Det er jo ikke noe farlig hvis man betaler

jeg vet ikke om Lindorff driver med noe annet enn inkasso, så mest sannsynlig er det noe med det å gjøre, men det er som sagt forskjell på varsel om inkasso og inkasso. 

Anonymkode: 95090...408

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han er eks så trenger han vel ikke å opplyse deg om hva brevene han får er.

Anonymkode: ae3fa...9f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja. Jeg har fått regning fra Lindorf som ikke var purring eller inkasso. De er det firmaet som hadde fakturering, men navnet på bedriften sto og på brevet. 

Anonymkode: 7eece...cfd

Skrevet (endret)

Kredittvurdering? Purring?

Endret av Enmanelskeråhate
AnonymBruker
Skrevet

Legekontoret mitt har mye videotimer for tiden, og da får man fakturaen gjennom Lindorff. Det er ikke inkasso, de tar seg bare av fakturering.

Anonymkode: 4588f...98c

AnonymBruker
Skrevet

Flere kommuner har startlån gjennom Lindorff - og da kommer fakturaen fra dem.

Anonymkode: 4c96f...77f

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han eier hus sammen med deg, ville jeg logget inn på seeiendom.no og sjekket om det er tatt pant i hans andel av huset deres. Det påvirker forsåvidt ikke din eierandel, men greit å vite hvis en av dere skal kjøpe ut den andre. Det trenger ikke være inkasso, men sannsynligheten er stor. 

Anonymkode: 6f0cd...4e7

AnonymBruker
Skrevet

Lindorff driver både med fakturatjenester og låneadministrajon blant annet, i tillegg til inkasso. Så brevet kan rett og slett være en vanlig regning eller et eller annet i forbindelse med et lån, som f.eks. et startlån.

Anonymkode: 587ad...cae

Gjest Villfisker
Skrevet

Ikke nødvendigvis. Lindorf er en innkreve, men det trenger slettes ikke være inkasso.

Jeg har et lån jeg betaler ned på hos dem, men har aldri hatt inkasso.

AnonymBruker
Skrevet

Startlånet mitt blir krevd inn av Lindorff. 

Anonymkode: b9a83...940

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...