Gå til innhold

Strekkmerker

Malin23

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det finnes ting du kan gjøre og produkter du kan bruke for å forhindre dem og kanskje bleke dem litt når de først har kommet, men fjerne strekkmerker er håpløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har "brent vekk" og tatt laserbehandlinger på mine strekkmerker på magen. De ble mindre synlig, men det er dyrt og det tar lang tid. laserklinikken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forebygge strekkmerker kan du bruke en olje fra Clarins. DA jeg var gravid, trodde jeg av en eller annen grunn at jeg bare kom til å få strekkmerker på magen, så den smurte jeg med olje hver gang jeg dusjet. Fikk ikke strekkmerker på magen, men puppene og lårene er fulle av dem. Kanskje det er tilfeldig, men jeg har hørt flere som har vært fornøyd med oljen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å forebygge strekkmerker kan du bruke en olje fra Clarins. DA jeg var gravid, trodde jeg av en eller annen grunn at jeg bare kom til å få strekkmerker på magen, så den smurte jeg med olje hver gang jeg dusjet. Fikk ikke strekkmerker på magen, men puppene og lårene er fulle av dem. Kanskje det er tilfeldig, men jeg har hørt flere som har vært fornøyd med oljen.

Hvordan skal en olje man smører UTENPÅ huden forhinde strekkmerker som kommer innenfra?

Det var nok tilfeldig. Noen får strekkmerker andre ikke. Det er hormonelt betinget som regel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det kan ikke skade å holde huden myk og elastisk, dessuten trenger oljen inn i huden.

Og hvis ikke det hjelper å smøre noe på utsiden, hvorfor hjelper smertestillende geleer på muskelsmerter?

Endret av tuji
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...