Gjest Kira Skrevet 26. desember 2002 #63 Skrevet 26. desember 2002 http://home.no.net/kapabel/namelist/ :D Masse fine navn! - Miamor
Gjest Donna Skrevet 26. desember 2002 #64 Skrevet 26. desember 2002 Da jeg var barn hadde vi flere generasjoner med ville utekatter som gradvis ble tammere og tammere ......vi matet de ...og jeg syntes det var topp å få ha "egen" dyr .... Den første som kom til oss var en spraglet hunnkatt - Pusi het hun .....Så fik hun unger - og den ene der ble hetende Svarte Per.....en søster het Mira......så var det flere uten navn .....Tipp husker jeg en het - den ahdde selvsagt hvit haletipp *ler*......de siste vi hadde var to deilige kattunger ...en hvit og rund med spraglet mønster - den her Rulle og var "min" ......broren/søsteren het Nusse ....en grå liten sak med masse pels ....disse ble veldig tamme ..og vi kunne klappe de og løfte de opp.....*sitter og mimrer*...men så en stormfull dag ble det litt for bløtt og kladt for de ...og de frøs ...så de gjorde det som katter noen ganger gjør :o - krøp inn i motoren på bilen for den var varm....og lenger kom de ikke i denne verden:-? ...for pappa skulle ut med bilen ..... :cry: Jeg hatet ham da .....sterke ord å bruke - men følelsene var så sterke også ...det var grusomt .....så pass på folkens - katter liker varme motorer :-? synes kattens navn skal passe til den jeg - personlighet og utseende.....et navn jeg liker er Zackeus ......etter katten til Albert Åberg *ler*.... lille meg 2
Gjest Gjest_Johanna_* Skrevet 25. desember 2009 #65 Skrevet 25. desember 2009 Et kattenavn jeg er helt forelsket i er: Arnt-Jobeck
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå