Gå til innhold

Kattenavn

Gjest anonym

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg var barn hadde vi flere generasjoner med ville utekatter som gradvis ble tammere og tammere ......vi matet de ...og jeg syntes det var topp å få ha "egen" dyr ....

Den første som kom til oss var en spraglet hunnkatt - Pusi het hun .....Så fik hun unger - og den ene der ble hetende Svarte Per.....en søster het Mira......så var det flere uten navn .....Tipp husker jeg en het - den ahdde selvsagt hvit haletipp *ler*......de siste vi hadde var to deilige kattunger ...en hvit og rund med spraglet mønster - den her Rulle og var "min" ......broren/søsteren het Nusse ....en grå liten sak med masse pels ....disse ble veldig tamme ..og vi kunne klappe de og løfte de opp.....*sitter og mimrer*...men så en stormfull dag ble det litt for bløtt og kladt for de ...og de frøs ...så de gjorde det som katter noen ganger gjør :o - krøp inn i motoren på bilen for den var varm....og lenger kom de ikke i denne verden:-? ...for pappa skulle ut med bilen ..... :cry: Jeg hatet ham da .....sterke ord å bruke - men følelsene var så sterke også ...det var grusomt .....så pass på folkens - katter liker varme motorer :-?

synes kattens navn skal passe til den jeg - personlighet og utseende.....et navn jeg liker er Zackeus ......etter katten til Albert Åberg *ler*....

lille meg 2

• 6 år senere...
Gjest Gjest_Johanna_*
Skrevet

Et kattenavn jeg er helt forelsket i er: Arnt-Jobeck :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...