Gå til innhold

Digre vorter i ansiktet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Digre vorter gjerne med et hår i midten, som tar all fokus fra resten av ansiktet. Hvorfor fjerner ikke folk disse?

Anonymkode: 50bfc...417

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Typisk østeuropeisk

Anonymkode: 884c1...004

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Digre vorter gjerne med et hår i midten, som tar all fokus fra resten av ansiktet. Hvorfor fjerner ikke folk disse?

Kanskje de liker utfordringer.

Anonymkode: 4805c...e97

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ikke er alle som er sykelig opptatt av utseende. 

Anonymkode: 56332...f42

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når skal du lære deg forskjell på vorter og føflekker?

Anonymkode: 01e27...0b0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg husker det var mer vanlig på 90-tallet.

Men nå er det vel vanligere å fjerne dem fremfor å beholde dem og kjæle med dem?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vorte.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje de synes det er fint selv?

AnonymBruker
Skrevet

Mulig dette er en trend i noen land...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg opprettet en tråd om dette for noen måneder siden, og fikk masse negative tilbakemeldinger om at folk må få lov til å se ut sånn som de vil. Jeg står på mitt og er enig med deg, og lurer på hvorfor folk ikke får de fjernet?

De er jo ikke noe fine og det tar fastlegen 2 minutter å skjære de bort, og med dagens teknikker blir det heller ikke noe arr.

Noen damer tror de er skjønnhetsflekker ,mens andre gir fullstendig blaffen i hvordan de ser ut.

Anonymkode: 3bd3b...78c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg opprettet en tråd om dette for noen måneder siden, og fikk masse negative tilbakemeldinger om at folk må få lov til å se ut sånn som de vil. Jeg står på mitt og er enig med deg, og lurer på hvorfor folk ikke får de fjernet?

De er jo ikke noe fine og det tar fastlegen 2 minutter å skjære de bort, og med dagens teknikker blir det heller ikke noe arr.

Noen damer tror de er skjønnhetsflekker ,mens andre gir fullstendig blaffen i hvordan de ser ut.

Fastlegen skjærer ikke en pasient i ansiktet for å fjerne en føflekk av kosmetiske grunner. Hvis man greier å overbevise fastlegen om at det finnes medisinske grunner til å fjerne, så kan man bli henvist til sykehuset. Og jo, det blir arr.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klart det blir arr. 

Anonymkode: bff0f...769

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fastlegen skjærer ikke en pasient i ansiktet for å fjerne en føflekk av kosmetiske grunner. Hvis man greier å overbevise fastlegen om at det finnes medisinske grunner til å fjerne, så kan man bli henvist til sykehuset. Og jo, det blir arr.

En vorte er ikke det samme som en føflekk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Helt korrekt

AnonymBruker
Skrevet

Lemmy ville ikke fjerne de pga. han ville ikke ha arr. 

Anonymkode: f5abd...5c2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lemmy ville ikke fjerne de pga. han ville ikke ha arr. 

Anonymkode: f5abd...5c2

Hva er best, et lite arr eller digre utvekster?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er best, et lite arr eller digre utvekster?

Oj, denne må jeg tenke hardt og lenge på, svært komplisert problemstilling.

AnonymBruker
Skrevet

Apropos Lemmy...jeg har hatt besøk/nachspiel av Lemmy og trommisen etter en konsert.😊

AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp. Siden man her snakker om ansiktet og å skjære dem bort så er det veldig usannsynlig at man faktisk mener vorter. Vorter får man helst på hender og føtter.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nettopp. Siden man her snakker om ansiktet og å skjære dem bort så er det veldig usannsynlig at man faktisk mener vorter. Vorter får man helst på hender og føtter.

Hva er heter da de ufargede vortelignende utvekstene som mange har i ansiktet? Altså klumpene som har unormal cellevekst utenfor det slette vanlige ansiktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...