Gå til innhold

BYTILBYGD

Annelinb

Anbefalte innlegg

Støgga skrev (50 minutter siden):

Enig med deg at vesla81 kan være Linn🤫

Er både god venninne og i familie med henne. Men tro hva du vil. 🤷‍♀️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesla81 skrev (2 minutter siden):

Jeg sa kan være, å ja, gjett om jeg trur hva jeg vil😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (På 12.10.2021 den 1.41):

Den ene mld’en som har kommet opp med rød strek her har JEG skrevet. 😂 Enda et bevis på at enkelte her inne tar ting litt for seriøst og helt ut av kontekst. 🙈👏👏 

Hvem av mld var det du hadde skrevet ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlandet skrev (På 12.10.2021 den 0.11):

Igjen, enda en som hun skrev selv etter hun fjernet den forrige..

Screenshot_20211012-000946_Snapchat.jpg

Er det denne ? Eller den andre som ble lagt ut her @Vesla81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (15 minutter siden):

Respekt for innsikten din her. Kan vi vri ordet mobbing til hakking da? Er noen enige at det blir mye hakking på henne? Små stikk her og der så fort hun gjør noe feil? Sier ikke at alle her er sånn selvfølgelig, men det er noen få som ødelegger hele bildet for veldig mange. Og dette blir godtatt….. 

Hakking er ett mye bedre ord enn mobbing..! Ordet mobbing blir så misbrukt at det er skummelt. 
Men om vi hakker på Linn her inne, så er det iblandt en god grunn til det, synd du og henne ikke ser at ikke alt hun legger ut er bra for henne, eller for hennes barn.. vi dikter ikke opp ting om Linn, vi kommenterer på det Linn selv har lagt ut, vi stiller spørsmål ved det hun sier og gjør, fordi hun sier en ting ene minuttet, så noe helt annet rett etterpå, eller dagen etterpå.. Hun har i det siste sagt så mye forskjellig at hun fortjener å bli stilt litt til veggs på det, eller syns du det er greit p ha en venninne/familie som snakker usant, offentlig..? 
Jeg er lei av å bli kalt nettroll fordi jeg stiller kristiske spørsmål og spør om forklaring på hvorfor hun(og andre) forteller løgner? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (5 minutter siden):

Er det denne ? Eller den andre som ble lagt ut her @Vesla81

Var den andre med rød strek, der det faktisk sto at hun sjelden skrev til offentlige personer.. underlig at hun nå påstår at de er familie og venner 😳🤣

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla81 skrev (25 minutter siden):

Du skrev du hadde sendt meldingen med den røde streken på siden, hvorfor skrev du da at du sjeldent skrev til offentlige personer? Hvis dere er venninner og i familie? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (5 minutter siden):

Var den andre med rød strek, der det faktisk sto at hun sjelden skrev til offentlige personer.. underlig at hun nå påstår at de er familie og venner 😳🤣

👏bra observert😊

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (58 minutter siden):

Ja det er jo morsomt . Da vet vi hvertfall hvem vesla81 er 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hønemor74 skrev (5 minutter siden):

Ja det er jo morsomt . Da vet vi hvertfall hvem vesla81 er 

Vet jaffal at hun bytter meninger og historier som visse andre vi følger på snap 😬

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (4 timer siden):

Du skrev du hadde sendt meldingen med den røde streken på siden, hvorfor skrev du da at du sjeldent skrev til offentlige personer? Hvis dere er venninner og i familie? 

@vesla81 har du ett svar? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosetosta skrev (19 minutter siden):

@vesla81 har du ett svar? 

Den jeg skrev er ikke her lenger. Har scrolla tilbake her. Aner ikke om den har blitt slettet eller fjernet? Skrev aldri at jeg sjelden skriver til henne eller offentlige eller hva det nå sto, vi prater sammen nesten daglig. Hvis jeg er treg til å svare dere, er det fordi tlf/some ikke styrer livet mitt. 🤷‍♀️ 
Har ting som skjer utenfor skjermen også, og sjelden energi til begge deler samtidig. Dere får konspirere videre om at jeg også er Linn, så svinger jeg innom senere i kveld eller i morra. Gøy hvordan alle som forsvarer henne tydelig, automatisk er henne. 😂👏 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla81 skrev (Akkurat nå):

Den jeg skrev er ikke her lenger. Har scrolla tilbake her. Aner ikke om den har blitt slettet eller fjernet? Skrev aldri at jeg sjelden skriver til henne eller offentlige eller hva det nå sto, vi prater sammen nesten daglig. Hvis jeg er treg til å svare dere, er det fordi tlf/some ikke styrer livet mitt. 🤷‍♀️ 
Har ting som skjer utenfor skjermen også, og sjelden energi til begge deler samtidig. Dere får konspirere videre om at jeg også er Linn, så svinger jeg innom senere i kveld eller i morra. Gøy hvordan alle som forsvarer henne tydelig, automatisk er henne. 😂👏 

Har sett du har vært pålogget her flere ganger i dag :) men det er greit det. Men jo, den meldingen du sa du hadde skrevet til henne, i den sto det at du ikke pleide skrive til offentlige personer, og at du hadde begynt å følge henne gjennom Jovialemammaer. Så da var det nok ikke deg som skrev den meldingen til henne likevel, og det var nok Linn selv, som bildet beviste.  Har skjermbilde men fikk ikke lagt det ut her, men om det stemmer det du sa sist, at du skrev den til henne, så husker du vel hva du skrev 😬 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vesla81 skrev (13 minutter siden):

Men altså, den røde streken var på den meldingen/snappen og det er kun meldinger en skriver selv som er rød. I tillegg ble snappen slettet fort når det ble påpekt her. Selvfølgelig spekulerer folk når du prøver å bevise at du skrev meldingen, noe som ikke kan ha vært tilfelle. Du er selv med på å skape mer diskusjoner rundt en person du absolutt skal «forsvare». 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingelaene skrev (5 minutter siden):

Til alle spekulanter; så var det altså JEG som skrev den ene snappen til Linn. 
image.thumb.png.89eb70d52ffd1ad4257e5e849af723ae.png

Og hvorfor i all verden skal andre da påstå at det var de som skrev det..? 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
37 minutter siden, Kosetosta said:

Og hvorfor i all verden skal andre da påstå at det var de som skrev det..? 

..Vesla81 (eller hva det var kallenavnet var) skrev at ÉN av skjermdumpene som var lagt ut med rød strek, var det hun som hadde sendt. Hun skrev vel aldri at det var den spesifikke meldingen her? 🤷🏼‍♀️ Aner ikke hvilke og hvor mange skjermdumper det er lagt ut i tråden her, men ..

Endret av tr0ublemaker
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingelaene skrev (53 minutter siden):

Da er du linn selv.. jeg er venn med denne brukeren til linn som hun brukte tidligere, så hei Linn 😊

Endret av Utroligfortilet
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroligfortilet skrev (1 minutt siden):

Da er du linn selv.. jeg er venn med denne brukeren til linn som hun brukte tidligere, så her Linn 😊

Haha, man kommer ingen vei på denne siden her tydeligvis 😂 alle brukere her er snart Linn da, for alle som har  bevis er tydeligvis hu? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingelaene skrev (52 minutter siden):

Da er det 2 muligheter, enten lyver du eller du er Linn med en fake profil. 

Den gule ringen rundt blomstem øverst i bildet jeg legger ut nå, beviser at Linn har sendt denne til seg selv. Da hun som vist på det bilde du deler har en slik blomst både før og etter navnet sitt. Det i tillegg til at man ser hun har sendt det til seg selv på grunn av dem røde streken på venstre siden av chatten beviser at hun har sendt denne til seg selv. 

Så....lyver du eller er du Linn med en fake profil? 🤔

IMG_20211011_224743.jpg

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...