Hoptimisten Skrevet 13. oktober 2021 #441 Del Skrevet 13. oktober 2021 (endret) Ingelaene skrev (1 time siden): Til alle spekulanter; så var det altså JEG som skrev den ene snappen til Linn. Den skjermdumpen her ser jo helt annerledes ut en den som ble lagt ut tidligere. Den hadde en annen bitmoji ved siden av talefunkjonen og bakgrunnen var vel mørk? Skjønner ikke hvordan Linn kan ha rød strek på den hun la ut på sin story, men den var fra deg? Jeg hadde også klart å gjenskape denne teksten, tatt screenshot og lagt ut her. Endret 13. oktober 2021 av Hoptimisten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 13. oktober 2021 #442 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hoptimisten skrev (1 time siden): Den skjermdumpen her ser jo helt annerledes ut en den som ble lagt ut tidligere. Den hadde en annen bitmoji ved siden av talefunkjonen og bakgrunnen var vel mørk? Skjønner ikke hvordan Linn kan ha rød strek på den hun la ut på sin story, men den var fra deg? Jeg hadde også klart å gjenskape denne teksten, tatt screenshot og lagt ut her. Jeg sendte denne til hennes gamle snap, screenshota den og sendte den til bytilbygdsnappen fordi jeg skjønte snappen havna feil. Jeg er helt seriøst ikke Linn men jeg vil helst slippe å dele ut full personalia på kvinneguiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 13. oktober 2021 #443 Del Skrevet 13. oktober 2021 her ser dere. At det ble sendt på fredag, og Linn har ikke åpna den engang på sin private profil, derfor videresendte jeg den til bytilbygd, derav screenshot. Og screenshot nå for å vise dere. Men herregud, erre rart Linn ramler av lasset når folk skal være såååååå bestemte på egne avgjørelser 😂 sier det igjen, fryktelig glad jeg ikke er en offentlig profil 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 13. oktober 2021 #444 Del Skrevet 13. oktober 2021 Hvorfor skulle Linn da føle så sterkt behov for å slette den fra snappen sin straks den ble delt her inne? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 13. oktober 2021 #445 Del Skrevet 13. oktober 2021 Flettfrid skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle Linn da føle så sterkt behov for å slette den fra snappen sin straks den ble delt her inne? Vi kan ikke stole på noe her inne føler jeg. Ingen vet hvor mange profiler Linn har her heller.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 13. oktober 2021 #446 Del Skrevet 13. oktober 2021 Men at mange av dere tror jeg er Linn syns jeg er snålt, jeg har jo ikke akkurat skrevet så mye positivt om hu er inne jeg heller 😓😅 men skjønner nå at her må vi ta alt med en klype salt. «Alle» mener de sitter på sannhetene, og selv når jeg prøver å komme med fakta så hjelper ikke det heller, når Linn la ut den screenshoten så skrev jeg jo flere ganger at jeg tvilte på at det var en screenshot, nettopp fordi det var jg som hadde skrevet det, men ville helst slippe å røpe meg da jeg vet Linn leser her inne og ikke så gøy at hu skjønner hvem jeg er når jeg også har vært med på å skrive dritt om negler og sminke. men om ho ser dette, så er jeg ferska, og det får nå så mene. Den meldingen var konstruktiv og ÆRLIG fra min side til henne, ihverfall 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla81 Skrevet 13. oktober 2021 #447 Del Skrevet 13. oktober 2021 Ingelaene skrev (7 minutter siden): Men at mange av dere tror jeg er Linn syns jeg er snålt, jeg har jo ikke akkurat skrevet så mye positivt om hu er inne jeg heller 😓😅 men skjønner nå at her må vi ta alt med en klype salt. «Alle» mener de sitter på sannhetene, og selv når jeg prøver å komme med fakta så hjelper ikke det heller, når Linn la ut den screenshoten så skrev jeg jo flere ganger at jeg tvilte på at det var en screenshot, nettopp fordi det var jg som hadde skrevet det, men ville helst slippe å røpe meg da jeg vet Linn leser her inne og ikke så gøy at hu skjønner hvem jeg er når jeg også har vært med på å skrive dritt om negler og sminke. men om ho ser dette, så er jeg ferska, og det får nå så mene. Den meldingen var konstruktiv og ÆRLIG fra min side til henne, ihverfall Står stor respekt av at du kommer frem med fakta, selv om du som du sier, risikerer at hun skjønner hvem du er ved å stå frem. Kanskje folk kan forstå at det kan være flere årsaker til at det kommer en rød strek på den siden. Jeg har også sendt feil til hennes private flere ganger, og tar heller screenshot for å sende til btb kontoen istedenfor å skrive alt på nytt. Men nå er vi vel begge Linn fordi vi kan bevise at enkelte folk tar veldig feil med sine konklusjoner her inne. 🤷♀️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 13. oktober 2021 #448 Del Skrevet 13. oktober 2021 Vesla81 skrev (1 time siden): Står stor respekt av at du kommer frem med fakta, selv om du som du sier, risikerer at hun skjønner hvem du er ved å stå frem. Kanskje folk kan forstå at det kan være flere årsaker til at det kommer en rød strek på den siden. Jeg har også sendt feil til hennes private flere ganger, og tar heller screenshot for å sende til btb kontoen istedenfor å skrive alt på nytt. Men nå er vi vel begge Linn fordi vi kan bevise at enkelte folk tar veldig feil med sine konklusjoner her inne. 🤷♀️ Du har vel ikke bevist noe 😃 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vesla81 Skrevet 14. oktober 2021 #449 Del Skrevet 14. oktober 2021 Kosetosta skrev (14 timer siden): Du har vel ikke bevist noe 😃 Idgaf what u think 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 14. oktober 2021 #450 Del Skrevet 14. oktober 2021 I dag har Linn oppfordret folk til å snakke med henne, kontakte henne hvis man var så bekymret. Hvem i all verden vil snakke å ta imot råd fra fremmende som ringer? Hvem tar av røret å vælver ut privatlivet sitt for at fru Gundersen ringer å er bekymret for tilstanden til vedkommende i andre enden. Den må du dra lengre utpå landet med Linn. Jeg rådet deg i forrige uke til å dra til familien din, få ro og omsorg av fine nære. Synes det er flott at du gjør det nå, håper du legger vekk snap og finner litt ro. Tenker at en sykemelding fra jobb også er på sin plass for tiden. Verden er ikke stor Linn, det vil helt sikkert være pårørende til beboere på heimen som ser deg på snap. Å som du snakket ned på andre som du mente ikke passet i helse vesenet her en dag, det kan jo hende at noen mener det samme om deg. Igjen- om du leser her inne. Jeg BETVILER IKKE på at du er et godt menneske, en god venn, en god mamma, men jeg tenker at du er i en fase i livet som du kanskje burde legge vekk snap. Jeg vil deg ikke noe vondt, igjen gode råd. Jada Linn, du må gjerne finne ut hvem jeg er. Du er jo reine Kripos etterforskeren, du finner jo alltid ut hvem som skriver her, hvem som sender bekymringsmeldinger og hvem som sender deg snap. Igjen - det virker jo helt usannsynlig. Ta vare på deg selv nå, som du sier selv. Du er jo bare et jævla menneske 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 14. oktober 2021 #451 Del Skrevet 14. oktober 2021 Vesla81 skrev (1 time siden): Idgaf what u think 😎 😆🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 14. oktober 2021 #452 Del Skrevet 14. oktober 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 14. oktober 2021 #453 Del Skrevet 14. oktober 2021 Men var det 3 forskjellige som sendte bekymringsmelding til barnevernet denne gangen ? Og forrige gang var det 1 person? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Støgga Skrevet 14. oktober 2021 #454 Del Skrevet 14. oktober 2021 Sunn_jente skrev (1 time siden): Men var det 3 forskjellige som sendte bekymringsmelding til barnevernet denne gangen ? Og forrige gang var det 1 person? Sånn jeg har forstått det og hva L har sagt så stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjompen Skrevet 14. oktober 2021 #455 Del Skrevet 14. oktober 2021 Det er vanvittig å se hvordan menneskeheten bryr og ånder seg sånn på en person de ikke kanskje kjenner. Livet medfører opp og nedturer. Ligeså blir det oppriktig feil å anta et annet menneske går på noe som ikke tilhører normaliteten. Det som skaper og gjør en utrygg jente videre med dette snakket her, er nok mer enn vi kan bære på våre kapper. Vil vi som medmenneske synke og la en person falle så grådig! ?? Jeg tenker, om denne jenten ikke tåler alt dette her. Og det blir så drastisk at det blir i alle sine øyne en vi snakket om, men som ikke var her mer? Noe pga av all hets, kommentarer og div. Voksne mennesker som skal lære sine barn og være snill og grei? Hvor kom dette frem i denne tråden ? Man kan selvsagt være skeptisk, ha bekymringer osv. men, vit at du som person kan stå for det du sier eller har blitt sagt i fremtiden er reelt. Vil vi oppnå at en person/vlogger/influenser etc skal falle pga vi er uenige. Fordi at vi vet best ? Skal vi da lære våre barn at folk og mennesker er farlig ? enig, med at hun mater nett trollene her med å hele tiden ta opp de her saker. Men, en gang vil nok dere også kjenne på en dårlig samvittighet for å ytre, mene, melde osv henne inn for hver minste ting. Skal vi ikke heller prøve å heie hverandre frem og slutte med den slags krenkelse som har oppstått! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingelaene Skrevet 14. oktober 2021 #456 Del Skrevet 14. oktober 2021 (endret) Sjompen skrev (59 minutter siden): Det er vanvittig å se hvordan menneskeheten bryr og ånder seg sånn på en person de ikke kanskje kjenner. Livet medfører opp og nedturer. Ligeså blir det oppriktig feil å anta et annet menneske går på noe som ikke tilhører normaliteten. Det som skaper og gjør en utrygg jente videre med dette snakket her, er nok mer enn vi kan bære på våre kapper. Vil vi som medmenneske synke og la en person falle så grådig! ?? Jeg tenker, om denne jenten ikke tåler alt dette her. Og det blir så drastisk at det blir i alle sine øyne en vi snakket om, men som ikke var her mer? Noe pga av all hets, kommentarer og div. Voksne mennesker som skal lære sine barn og være snill og grei? Hvor kom dette frem i denne tråden ? Man kan selvsagt være skeptisk, ha bekymringer osv. men, vit at du som person kan stå for det du sier eller har blitt sagt i fremtiden er reelt. Vil vi oppnå at en person/vlogger/influenser etc skal falle pga vi er uenige. Fordi at vi vet best ? Skal vi da lære våre barn at folk og mennesker er farlig ? enig, med at hun mater nett trollene her med å hele tiden ta opp de her saker. Men, en gang vil nok dere også kjenne på en dårlig samvittighet for å ytre, mene, melde osv henne inn for hver minste ting. Skal vi ikke heller prøve å heie hverandre frem og slutte med den slags krenkelse som har oppstått! Utrolig ekte og fin melding. Jeg ble litt vel revet med i helgen- det er som Linn selv sier, når man ser det bygger seg opp en storm rundt noen så blir man nysgjerrig på mer, man vil vite mer og man vil få med seg litt sladder. Jeg ble litt satt ut av oppførselen på hotellet, så var det sminka som jeg syns hun var uheldig med i tillegg til fryktelig mye surr og snøvlete tale. «måtte» jo inn på kvinneguiden for å sjekke om det bare var meg, eller om flere reagerte på det sammme. I tillegg til at jeg skrev her, sendte jeg også min bekymring til Linn men skal innrømme at til hun ordla jeg meg litt høfligere enn her inne 😂 har nå følt behov for å forklare meg til henne, og innrømmer at jeg har vært med på å lage blest om henne de siste dagene. Det jeg biter meg merke i er at det er ytterst lite aktivitet her ellers, det er disse hotellturene hennes hun foreløbig burde holde mer for seg selv - for sin egen del. Det blir litt vel mye, bare og hun blir en versjon av seg selv som vi ikke er vant med å se. Over og ut! Endret 14. oktober 2021 av Ingelaene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 15. oktober 2021 #457 Del Skrevet 15. oktober 2021 Synes det er merkelig at et voksent menneske ønsker å bruke all sin våkne tid på Snapchat, jage etter visninger og tilbakemeldinger må bli altoppslukende. Alt skal snappes, sitte alene i stua og snakke til mobilen.. har man ikke noe bedre å gjøre? Altså en snap her og der er ok, men Linn (og mange andre) snapper alt, hele dagen.. hun sier det gir henne mye, men det virker utrolig slitsomt. Alt blir snakket ihjel og om og om igjen snakkes det om det samme.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 15. oktober 2021 #458 Del Skrevet 15. oktober 2021 Såg jeg nettopp det at hun pakket løse produkter i pappeske limt sammen med vanlig papirteip? Tips. Pakketeip finnes av en grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulltulla Skrevet 15. oktober 2021 #459 Del Skrevet 15. oktober 2021 Trodde hun dro østover i går jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 15. oktober 2021 #460 Del Skrevet 15. oktober 2021 Tulltulla skrev (3 timer siden): Trodde hun dro østover i går jeg. Tror ikke det kommer til å skje.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg