AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Sykt barn som hoster om natta, og jeg sover av og på. Jobber fra 9-17 så har jeg prosjekter på kvelden jeg må gjøre for noen. Betalt..Tjener gode penger men.. Jeg går runt med hodeverk, vond rygg, stygg hud i fjeset. Mistet mensen også plutselig. Livwt er slitsomt nå. Anonymkode: 927cf...48b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Jeg har ikke barn, og tenker at da hadde livet vært bra og alt hadde vært et "glansbilde"... men da er det kanskje ikke slik? Men du må tenke at du må være glad for alt du har livet - som en familie, og en god jobb. Men, forstår at det kan være vanskelig å tenke når man ikke føler seg noe bra. Anonymkode: 5e439...809 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #3 Skrevet 26. mars 2021 Så heldig som kan jobbe 100% og enda har ressurser til ekstrajobb. De fleste av oss har ikke det og får derfor ikke mulighet til å tjene ekstra Anonymkode: c7139...784 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #4 Skrevet 26. mars 2021 Kort sagt så kan du si nei til kveldsprosjektene om du ikke orker. Dette velger du jo. Anonymkode: c7139...784
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #5 Skrevet 26. mars 2021 men du klarer det Anonymkode: fbe02...ac3
Prikkhild Skrevet 26. mars 2021 #6 Skrevet 26. mars 2021 Deg høres tøft ut! Du må prøve å finne plass til å ta vare på deg selv❤️Kan jeg få komme med noen konkrete tips? Løk-trikset på rommet til barnet ditt. Virker overraskende bra hvis problemet er tørrhoste. Kutt opp en halv løk i en skål med en skvett vann og sett på nattbordet eller gulvet ved hodeenden av senga til barnet ditt. Stinker og funker. Dra til legen, ustabil syklus skal alltid sjekkes ut. Du har mange stresssymptomer, så mulig du burde fått en sykemelding også? Syns ikke du skal måtte ha det sånn. Finn små lommer med hvile. Prioriter nok søvn der det går, og hvil på en god måte. Ta deg et varmt bad, få noen til å massere deg, spesielt på ryggen og nakken. Det er også deilig å bruke varmepute på vond rygg og nakke https://www.clasohlson.com/no/p/34-8968?utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=google surfaces&gclid=Cj0KCQjwjPaCBhDkARIsAISZN7SdvHL6kvN3F7wNRwfIK0v9blvD8x-2sQYRkVpDoQRy3-Ox4Z0gG5QaAu1bEALw_wcB Jeg anbefaler denne meditasjonen. Den er cheezy men skikkelig effektiv. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #7 Skrevet 26. mars 2021 Takk, skal prøve løk! Det er så slitsomt med hostingen klokka 3 om natta.. Jeg kan ikke bare slutte med kveldsprosjektet for da er alt forgjeves og jeg får ikke lønn. Men jeg skal ikke jobbe mer ihvertfall! Anonymkode: 927cf...48b 1
Prikkhild Skrevet 26. mars 2021 #8 Skrevet 26. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Takk, skal prøve løk! Det er så slitsomt med hostingen klokka 3 om natta.. Jeg kan ikke bare slutte med kveldsprosjektet for da er alt forgjeves og jeg får ikke lønn. Men jeg skal ikke jobbe mer ihvertfall! Anonymkode: 927cf...48b Ja, det er utrolig slitsomt! Er det tørrhoste pleier det å hjelpe. Er det slimhoste (surkling i brystet når barnet hoster) kan du prøve Bisolvon for barn om barnet er over 2 år. Den er også effektiv! Tror den kan brukes uten legebesøk, men sjekk for sikkerhetsskyld 😊 Skjønner om du ikke bare kan droppe prosjektet, men prøv så godt du kan å ta vare på deg selv oppi alt stresset. Og dra til legen for å sjekke opp i syklusen din! Det blir bedre skal du se!❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå