Gå til innhold

Moren min ble sur, var jeg helt urimelig her


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det skjedde noe veldig trist i går som jeg ikke kommer til å gå videre inn på, men på grunn av det gråt jeg i hele går, og klarer ikke å holde tilbake tårene om de presser på i dag også. Nå ble moren min sur fordi jeg ikke vil oppsøke det stedet og hente noe derfra, sånn at hun må gjøre det. Denne triste situasjonen gikk mye hardere inn på meg enn henne, og jeg kjenner bare at jeg ikke er klar for å dra tilbake dit allerede i dag. Hun er på jobb (men kan komme og gå akkurat som hun vil), mens jeg er student og lot være å ta på meg en vakt på jobb i dag fordi jeg visste at jeg kom til å slite med kampen mot tårene. Kjenner jeg er helt utslitt, og har hodepine fra all grininga. Er det rimelig av henne å bli sur på meg fordi jeg ikke orker å kjøre de førti minuttene for å hente den gjenstanden det er snakk om, på et sted hvor jeg nylig opplevde noe veldig trist og belastende?

Anonymkode: 0c272...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det synes jeg, hvis det er viktig at den blir hentet. Eller mener du hun skal gjøre det for deg? Om det er ditt ansvar å hente, så får du benytte bilturen til tanker og forberedelse. Å gjøre ting vi ikke har lyst til, selv om det er tungt, er jo en del av å være voksen. 

Anonymkode: ab984...d9e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):