Gå til innhold

Puslespill


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av og til er det kjekt å sette seg ned med et puslespill, men er egentlig vanlig å gjøre med det når det er ferdig puslet. Jeg har limt noen, andre pakket ned igjen. Pakkes det ned igjen kan det jo gis videre til andre. 

Sikkert en rar ting å lure på, men hva gjør dere? 
 

🙈🤪🧩

Anonymkode: 887ef...09c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kraser det ned i eska igjen. Har ikke lyst til å ha puslespill på veggen, så ser ikke vitsen med å lime dem. Da jeg var liten pleide jeg å ta det forsiktig fra hverandre i deler og legge lag-på-lag i eska, så jeg enkelt kunne sette det sammen igjen senere hvis jeg ville.

Jeg har noen få spesielle puslespill jeg tar vare på, resten gir jeg videre til en bruktbutikk når jeg har pusla dem en gang. 

Anonymkode: a70b2...6e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar puslespillet tilbake til esken. Oppbevarer de noen år før jeg pusler de på nytt igjen.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lar dem ligge et par dager og beundrer verket før jeg tar det fra hverandre og legger det i esken igjen. 

Har flere puslespill med ikke færre enn 1000 brikker som jeg koser meg med samtidig som jeg lytter til podcaster. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar de fra hverandre med en gang. Putter ramma i en pose og resten i en annen pose og så opp i boksen igjen. De jeg liker pusler jeg gjerne flere ganger, mens resten selges, gies bort eller byttes. Kunne aldri tenke meg å ha puslespill på veggen, ikke helt min stil 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusler dem igjen en annen gang. Har flere jeg har hatt i mange år og puslet mange ganger. Å lime sammen og henge opp er jo bare stygt, glinser for mye så man ikke ser motivet, og alle skjøtene da...

Har solgt noen jeg ikke likte, men holder meg til Ravensburger og Schmidt for det meste.

Anonymkode: 20d7c...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...