AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #1 Skrevet 26. mars 2021 Har hatt mareritt hele livet så lenge jeg kan huske, hver eneste natt... Nå drømte jeg at der var masse sinna folk som møtte opp med gravemaskiner, og rev huset mens jeg og familien min fortsatt var inni det. Jeg drømmer ofte også om naturkatastrofer og krig. Jeg har også kompleks ptsd. Noen her som har noe råd...? Går på medisiner for å hjelpe meg sovne inn, de kan også gi mer livlige drømmer, men jeg har heldigvis ikke merket noe forskjell. Er de samma drømmene natt inn og natt ut.. jeg blir helt utslitt. Om jeg sovner igjen nå, så er det bare rett inn i marerittet igjen, som heller ikke hjelper på generelt søvn Anonymkode: 12491...ab5
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #2 Skrevet 26. mars 2021 Prøv å få ordnet opp inni hodet ditt. Regner med du kanskje går til behandling allerede? Hvis ikke - prøv det. Er en grunn til at marerittene kommer. Du går rundt og engster deg. Kanskje for noe så enkelt som redselen for mareritt? Jeg var sengevæter som barn, og da jeg skulle sove hos besteforeldrene mine fikk jeg alltid mareritt. Der hadde jeg fått streng beskjed om at jeg ikke skulle tisse i sengen - og da ble jeg selvfølgelig livredd for at det ville skje. Resultatet var mareritt (de samme hver gang). Hjalp meg faktisk etter hvert da jeg forsto grunnen til disse marerittene. Anonymkode: b9c62...dbb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå