vilja Skrevet 28. september 2002 #1 Del Skrevet 28. september 2002 Hvordan gå frem på naturlig måte på å "forføre " en gutt/mann? Man kaster seg ikke om halsen på dem med en gang? - Eller er det noen som praktiserer det sjekketrikset? HVA HAR DERE GJORT? - Hvilke sjekketriks funker når du er på rommet hans men har ikke dansa/klina eller noe? - har testet ut noen selv men får ikke ut fingeren med denne personen.......... (sitter fast) Hehehe Jeg vet jeg må/skal gjøre noe med dette! - Jeg må!!! :) ER veldig frempå når det er på skøy/flørting, men med denne personen jeg har i tankene, så greier jeg ikke å realisere det jeg har tenkt med flørt og div. Vet at han liker meg godt, men vi blir bare stående å se og snakke med hverandre....... Det er helt sykt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 29. september 2002 #2 Del Skrevet 29. september 2002 Peis på!! Njæh..vet ikke jeg. Siden du vet han liker deg, så er det vel bare å være tøff å ta det første skrittet?! Lykke til! Få høre hva som skjer videre. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atlantis Skrevet 29. september 2002 #3 Del Skrevet 29. september 2002 Se en film med han, enten hjemme eller på kino. Hvis ikke han legger armen rundt deg, så legger du armen på låret hans. Da er resten en lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2002 #4 Del Skrevet 29. september 2002 Jeg inviterte meg selv hjem til ham en lørdag for å drikke litt øl. Når jeg hadde drukket den første, var jeg tøff nok til å bite ham (ikke hardt) i øret. Det funket!!! Og vi ble kjærester fra det øyeblikk!! Han var så sjenert at hvis jeg skulle ventet på ham hadde det tatt år... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 29. september 2002 #5 Del Skrevet 29. september 2002 Ta initiativet og kjør i vei! De snille guttene er hjelpeløse når det kommer til sjekking! Good guys don`t get laid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Den stygge andungen Skrevet 29. september 2002 #6 Del Skrevet 29. september 2002 Beklager å måtte si det. Men jeg kommer ALDRI mere til å "forføre" en gutt. Slike forhold har aldri ført til noe...det har heller ført til noe av det mest destruktive jeg har opplevd. Han var like hjelpeløs på slutten som i begynnelsen....Er så lei av å være den sterke jenta. Uansett hvor beskjeden han er; han får værsegod ta første steget....og la meg få føle meg litt utvalgt og spesiell jeg også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 29. september 2002 #7 Del Skrevet 29. september 2002 Pleide å bruke øynene som sjekketriks jeg. La øynene fortelle at du er interessert, men ikke vær for ivrig (ikke mas på han). Vær mystisk... La han sjekke deg opp. Hvis han virker brukbar så spør om han vil treffe deg igjen, eller så kan du gi han nummeret ditt (så ringer han deg hvis han vil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 29. september 2002 #8 Del Skrevet 29. september 2002 Den beste synes jeg er: Overgi deg med en gang for jeg skal ha deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2002 #9 Del Skrevet 1. oktober 2002 Tør jeg nesten ikke fortelle her engang... Det var en gang.... Jeg visste ikke engang at det var et perfekt sjekketriks.. Tviler på at jeg skal bruke det flere ganger.... Men, jeg anbefaler at du er deg selv 100 % og at du starter med å nærme deg ham/henne og kommer i prat. Da går det meste som regel av seg selv... Forresten, be ham til dans.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter #10 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hei igjen. Vi har utrolig god kontakt. Snakker med hverandre minst 1 gang per. dag. Kan bli opptil 6 ganger per dag. ( Vi jobber sammen, men ikke i en vanlig jobb. (mlm)- og vi har maaaaaaaange mil mellom oss nå.) - Skal på STOOOOR møte i Oktober i firmaet. Skal nedover til han da. Skal overnatte til han. Lå over der for noen uker siden også, men intet hendte..... - Så derfor..... Trenger tips folkens!!! Elsker å høre om deres verste tips oxo. Det er så morsomt! Må legge til at vi har chattet på msn, med meget sexrelatert innhold.. Tror han er litt engstelig oxo....- Ettersom jeg inviterte han på oljemassasje via sms da vi var i Gøteborg *Glizzzzz* Han var for sjenert sa han....- Bodde ilag med onkelen sin på hotellet da, mens jeg var alene... hehe Vi skal til Gøteborg i Februar, og HAN har bestilt rom til meg og han*GLIZZZZZE* - Men det er så langt til til det da, derfor må jeg skynde på litt..... Har lekt med tanken på å pluttselig kysse han, men da må han sitte....Han er høy....... Hehehe. Synes jeg ser meg selv hoppe opp.....*smil* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 1. oktober 2002 #11 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hold kjeft og kyss meg! Prøv det du Hadde virket på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå