Gå til innhold

Jeg er forelsket i en mann som har kone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men er visuelle dyr, de liker og blir betatt av det de ser. Om jeg ikke har sjans på noen andre måter enn via utseendet mitt, så er det nok for meg. 

Anonymkode: e35bd...de4

Ja, om det er så enkelt så sier det mye om deg... at du aksepterer å være kun en av veldig mange. At mannen driter i hvem han er sammen med så lenge det er bra utseende på dama. Hvilket også betyr at hvem som helst duger.

Hvorfor ikke vifte med utseende ditt til en singel type da?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor spekulerer du i om han er tiltrukket av kona? Du må rett og slett ikke "fore" forelskelsen om du vil at den skal dø :)Ikke stalke kona og prøv å avbryte dag drømming osv. Dette vil gå over men det er vondt å være mellom barken og veden, har jo vært betatt av sånne menn selv. Klart han kan finne andre enn kona attraktive, men tror åså at han nok liker kona si 😄 Menn i 40 årene finner nok andre ting attraktive og for han er kona flott, selv om du ikke synes hun er det. Om han kjenner faren din har han sett deg vokse opp? Da er du nok ikke mer enn kompisens datter. 

Anonymkode: 1ac09...6ea

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxwell skrev (Akkurat nå):

Hvis han ikke har vist noen tegn på interesse for deg, så synes han at kona ser bedre ut enn deg. 

Jeg høres vel slem og ekkel ut nå, men hun har ikke den gløden hun hadde for mange år siden. Det vises at hun er sliten og stresset, og ingen man legger ekstra merke til i gata.

han ser mye på meg, smiler til meg og snakker en del til meg og

Anonymkode: e35bd...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxwell skrev (2 minutter siden):

Hvis han ikke har vist noen tegn på interesse for deg, så synes han at kona ser bedre ut enn deg. 

You think? Kanskje han tør ikke vise interesse fordi han er redd for skilsmisse

Anonymkode: 4c6d5...51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

Selvfølgelig er de fremdeles attraktive for hverandre. Det er ikke sånn at man slutter å være sammen eller tiltrukket pga alder. Tvert imot har forbindelsen blitt dypere og på flere plan. Som ung vet man at man er attraktiv fordi alle forteller deg det pluss mediene og tv og film. Men det er også det man har. Man er potensiale som skal bli noe. Når man er førti har man blitt noe.

Vanvittig mye kommer til å skje de neste ti årene av livet ditt og du vil endre deg. Det er fint du ikke vil gå etter dette, men du bør kanskje også spørre deg selv om hvorfor du ser på noen så gammel som aktuell. De fleste på din alder vurderer ikke så gamle menn. Bruk ungdommen din til å kunne være med noen i nærheten av egen alder. Noen som er samme sted i livet og som ikke har blitt"satt" i tankene og livet.

Anonymkode: e6110...38a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxwell
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg høres vel slem og ekkel ut nå, men hun har ikke den gløden hun hadde for mange år siden. Det vises at hun er sliten og stresset, og ingen man legger ekstra merke til i gata.

han ser mye på meg, smiler til meg og snakker en del til meg og

Anonymkode: e35bd...de4

Han er ikke interessert i deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

Jeg er forelsket i naboens penger.

Anonymkode: 81115...040

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg høres vel slem og ekkel ut nå, men hun har ikke den gløden hun hadde for mange år siden. Det vises at hun er sliten og stresset, og ingen man legger ekstra merke til i gata.

han ser mye på meg, smiler til meg og snakker en del til meg og

Anonymkode: e35bd...de4

Hyene-mentalitet.

Anonymkode: 81115...040

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

Tror du har lite å stille opp med her. Oddsen for at reflekterende mann som kunne vært din far vil ha en dame på 21 er lav. Selv om dama hans kanskje ikke er den peneste, er hun garantert smart når hun er overlege og smarte kvinner er ofte interessante mennesker. Hun har og mye mer livserfaring enn deg og er mest sannsynlig langt bedre rustet til å møte hans behov enn deg. I tillegg har de mest sannsynlig opparbeidet seg et komfortabelt liv. Mennesker i 40 årene legger mer vekt på det, enn folk på din alder. Hvis det ikke var for at han er kamerat av din far: kanskje, kanskje du kunne fått deg en seksuell affære om du er vakker. Men tror det er langt mellom menn som puler kamratenes døtre. Virkelig langt. 

Anonymkode: cb7fa...591

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du har lite å stille opp med her. Oddsen for at reflekterende mann som kunne vært din far vil ha en dame på 21 er lav. Selv om dama hans kanskje ikke er den peneste, er hun garantert smart når hun er overlege og smarte kvinner er ofte interessante mennesker. Hun har og mye mer livserfaring enn deg og er mest sannsynlig langt bedre rustet til å møte hans behov enn deg. I tillegg har de mest sannsynlig opparbeidet seg et komfortabelt liv. Mennesker i 40 årene legger mer vekt på det, enn folk på din alder. Hvis det ikke var for at han er kamerat av din far: kanskje, kanskje du kunne fått deg en seksuell affære om du er vakker. Men tror det er langt mellom menn som puler kamratenes døtre. Virkelig langt. 

Anonymkode: cb7fa...591

Jeg er enig med alt det du skriver, er også derfor jeg vet jeg aldri har sjans på han, og at han ikke er dum nok til å forlate ei så bra dame for noen andre pga utseende. 
 

Og uansett så er hele dette bare en fjern drøm; jeg hadde ødelagt mange forhold ved å være dum og prøvd meg og kanskje fått han i senga. Forholdet hans, forholdet med min far, med min mor, etc etc. Jeg må bare dagdrømme litt til før jeg glemmer alt dette og later som at jeg aldri har vært forelsket i han. 

Anonymkode: e35bd...de4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at ekte menn tenner på indre kvaliteter, at denne kona hans intellektuelt er på hans nivå og kanskje over er sikkert mer tennende enn noe annet, om hun var en skjønnhet når de møttes eller ikke spiller ingen rolle. Han er gift, er ikke vits i å være forelsket i noen du ikke kan få.

Anonymkode: 7d407...91c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror du har lite å stille opp med her. Oddsen for at reflekterende mann som kunne vært din far vil ha en dame på 21 er lav. Selv om dama hans kanskje ikke er den peneste, er hun garantert smart når hun er overlege og smarte kvinner er ofte interessante mennesker. Hun har og mye mer livserfaring enn deg og er mest sannsynlig langt bedre rustet til å møte hans behov enn deg. I tillegg har de mest sannsynlig opparbeidet seg et komfortabelt liv. Mennesker i 40 årene legger mer vekt på det, enn folk på din alder. Hvis det ikke var for at han er kamerat av din far: kanskje, kanskje du kunne fått deg en seksuell affære om du er vakker. Men tror det er langt mellom menn som puler kamratenes døtre. Virkelig langt. 

Anonymkode: cb7fa...591

Hahaha...Ja, for at det er «smart» og «livserfaring» menn foretrekker, ikke fin kropp og rynkefritt ansikt...🤣 

Anonymkode: 4c6d5...51c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er ikke tilfellet. Jeg er forelsket i han, fascinert over hele han, og syns han stråler på en helt vindunderlig måte. Han er jo nærmest perfekt. Så vennlig, kjærlig og kjekk. 
 

Anonymkode: e35bd...de4

Skulle bare mangle... Du ser ham ikke være gretten, prompe og klage. Det ser kona. Tenk på det... 

Anonymkode: 94565...c31

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du vet at ekte menn tenner på indre kvaliteter, at denne kona hans intellektuelt er på hans nivå og kanskje over er sikkert mer tennende enn noe annet, om hun var en skjønnhet når de møttes eller ikke spiller ingen rolle. Han er gift, er ikke vits i å være forelsket i noen du ikke kan få.

Anonymkode: 7d407...91c

Indre kvaliteter? Derfor er vi kvinner så opptatt av å slanke oss/bli kvitt rynkene/løfte brystet? 

Anonymkode: 4c6d5...51c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan bli straffet for adultery

Anonymkode: bd9aa...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

 

Selvfølgelig, konene blir jo pissed 🤣 

Anonymkode: 4c6d5...51c

Jeg som kommenterte det ene er 21 år, altså like gammel som ts... Jeg blir bare provosert av slike innlegg, fordi hun (og jeg) kommer til å bli 40 en dag, og jeg synes ikke det er bra å snakke så negativt om kvinner iforhold til utseende. Det hun ville med denne tråden, hvis hun ikke vil prøve seg på mannen, er å få bekreftelse på at hun er mye diggere enn kona (som vi forøvrig ikke kan vite noe om) 🤣 

Prøv å ha litt medfølelse ts, for hvordan det er i hennes situasjon... Når du blir i 40-årene hadde du veldig lite likt at en 21-åring tenker sånn om ditt utseende, og sikler etter mannen din. 

Anonymkode: b206a...627

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selv om du ikke syns hun er pen, så kan det hende at han syns hun er pen. 

Anonymkode: 35954...471

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

Hei TS 

Kan kjenne meg i noe som du beskriver. 

Anonymkode: b11be...927

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde aldri vært noe spesielt å blitt sammen med en lege. De er kjedelige å jobber hele tiden å lønnen er ikke så bra heller.

Anonymkode: db915...476

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

Ja man kan fremdeles være tiltrukket av hverandre selv om man er blitt eldre. Å elske noen stikker heldigvis dypere enn at det forsvinner fordi man ikke er ung og "perfekt" lenger. 

Vi er i siste del av 40 årene, og jeg trenger ikke å tvile på at min mann fremdeles finner meg attraktiv, eller at han tenner på meg. 

I dag hoppet han nærmest på meg da jeg kom hjem, og det var visst ikke nok for ham, for har vært bortom og kost lystent på meg flere ganger i løpet av kvelden også. Han er stolt av å presentere meg som sin kone, og øynene lyser fremdeles opp når han ser meg. 

Så lenge det er et godt forhold, og kjærlighet opprettholdes, så skal det mer til enn at kona har tippet 40 og ser slik ut for miste gnisten. 

Nei jeg ser ikke ut som jeg er 20 år lenger, men det står ikke i veien for at han fremdeles finner meg attraktiv. 

Er ikke slikt bra? ♥️

Anonymkode: fffc4...5b0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...