Gå til innhold

Jeg er forelsket i en mann som har kone

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig dum som klarer å bli forelsket i noen som jeg ALDRI kommer til å få. Jeg fant ut at kona hans er like smart som han, og hun er en overlege. Men hun er ikke så veldig pen. Kanskje hun var det for 10 år siden da hun var ung. Tror dere mannen fortsatt er tiltrukket av henne utseendemessig?

Som sagt, kommer aldri til å prøve meg eller gjøre noe med det, men liker å finne ut av om disse fortsatt er attraktive for hverandre og om de også kan se på andre og bli betatt av det ytre. Fascinerende. De er begge i 40-årene. Jeg er 21 år..

Anonymkode: e35bd...de4

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna!

Anonymkode: b206a...627

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hold deg unna!

Anonymkode: b206a...627

Hva var det dere ikke forsto med at jeg tydeligvis UNDERSTREKTE at jeg IKKE skulle gjøre noe med forelskelsen? Herregud. Blir dere så truffet?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

La han være ! 

Anonymkode: a2639...918

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Dette blir for dumt. Kan dere la være å kommentere at jeg skal la mannen være når jeg gang på gang sier at jeg ikke har noe intensjoner om å ødelegge forholdet deres? Blir dere kvinner så truffet i hjerterota at dere ikke klarer å kommentere noe annet? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du vil vel ikke ha en illojal mann? Hvis han sviker henne for deg kan han gjøre det samme mot deg senere...

Anonymkode: 7a3d0...703

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke forelsket i han i det hele tatt. Du er derimot forelsket i bekreftelsen av at du er knullbar. Og sånn går nå dagan.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Du vil vel ikke ha en illojal mann? Hvis han sviker henne for deg kan han gjøre det samme mot deg senere...

Han kommer ALDRI til å forlate kona si for meg? Er du virkelig så korttenkt? Hvilken mann vil forlate kona si med millionlønn og som er smart, etablert liv, hus sammen, barn sammen, for en 21 åring? Noen av dere tenker ikke lengre enn nesetippen..

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (Akkurat nå):

Du er ikke forelsket i han i det hele tatt. Du er derimot forelsket i bekreftelsen av at du er knullbar. Og sånn går nå dagan.

Det er ikke tilfellet. Jeg er forelsket i han, fascinert over hele han, og syns han stråler på en helt vindunderlig måte. Han er jo nærmest perfekt. Så vennlig, kjærlig og kjekk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hva var det dere ikke forsto med at jeg tydeligvis UNDERSTREKTE at jeg IKKE skulle gjøre noe med forelskelsen? Herregud. Blir dere så truffet?

Ikke for å være uhøflig, men hvorfor lagde du denne tråden da..? 

Anonymkode: 49544...e8e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er denne mannen da? Fastlegen din?

Anonymkode: a3085...fef

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke tilfellet. Jeg er forelsket i han, fascinert over hele han, og syns han stråler på en helt vindunderlig måte. Han er jo nærmest perfekt. Så vennlig, kjærlig og kjekk. 

Dere har vært mye sammen eller? Betatt heter det.

Allikevel er det bekreftelsen du er ute etter.  Hvorfor er det ellers så viktig for deg at han syns kona er frastøtende og du er det beste på jord?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han er gammel nok til å være faren din.....er det det du liker, en ny farsfigur...?

Anonymkode: a8c64...239

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han kommer ALDRI til å forlate kona si for meg? Er du virkelig så korttenkt? Hvilken mann vil forlate kona si med millionlønn og som er smart, etablert liv, hus sammen, barn sammen, for en 21 åring? Noen av dere tenker ikke lengre enn nesetippen..

Så sur du er. Var bare ment som et godt råd. Du lærer etterhvert. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er denne mannen da? Fastlegen din?

Han er en god venn av min far, så jeg ser han ofte

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
visp skrev (1 minutt siden):

Dere har vært mye sammen eller? Betatt heter det.

Allikevel er det bekreftelsen du er ute etter.  Hvorfor er det ellers så viktig for deg at han syns kona er frastøtende og du er det beste på jord?

Men er visuelle dyr, de liker og blir betatt av det de ser. Om jeg ikke har sjans på noen andre måter enn via utseendet mitt, så er det nok for meg. 

Gjest Maxwell
Skrevet

Hvis han ikke har vist noen tegn på interesse for deg, så synes han at kona ser bedre ut enn deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Men er visuelle dyr, de liker og blir betatt av det de ser. Om jeg ikke har sjans på noen andre måter enn via utseendet mitt, så er det nok for meg. 

Så hvorfor har denne intelligente mannen av et dyr så blitt betatt av konen sin som ikke er særlig pen, men smart?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ts her. Dette blir for dumt. Kan dere la være å kommentere at jeg skal la mannen være når jeg gang på gang sier at jeg ikke har noe intensjoner om å ødelegge forholdet deres? Blir dere kvinner så truffet i hjerterota at dere ikke klarer å kommentere noe annet? 

Selvfølgelig, konene blir jo pissed 🤣 

Anonymkode: 4c6d5...51c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...