Gå til innhold

Hvordan kvitte meg med møbler

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal flytte fra en leilighet som i utgangspunktet var umøblert inn til en møblert leilighet. 
En del av møblene kan jeg legge ut på finn og tror at jeg kan greie å selge/gi bort. Men hva gjør jeg hvis jeg ikke får solgt? Jeg har ikke bil og jeg kjenner heller ingen med bil. Og hvis jeg må kaste noen av møblene, hvor gjør man det? Og hvordan kommer man seg dit...? Kan jo f.eks ikke ta med seng på bussen til søppeldynga. 

Er bekymret for å ikke bli kvitt senga, spisebordet og sofaen. Dette er jo store gjenstander som ikke lar seg frakte så lett, og det er vanskelig når man ikke har bil eller førerkort. Finnes det noen tjenester som hjelper til med å kaste ting? 

Anonymkode: 2cdee...7d5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 

Anonymkode: 34453...74f

Skrevet

Hvis du ikke får gitt bort. Hva med legge ut småjobb på finn eller mittanbud. Betale for bæring og transport 

AnonymBruker
Skrevet

Det går ofte raskere å bli kvitt ting ,gis bort/ selges på lokale kjøp/ salg sider på Facebook.  Vet Frelsesarmeen også henter ting hos folk. 

Anonymkode: f4a09...b6f

AnonymBruker
Skrevet

Er ofte noen som er interessert i tingene om det gis bort, så tror det skal gå fint

lykke til

Anonymkode: f7eb5...fc7

AnonymBruker
Skrevet
Jeffe skrev (5 minutter siden):

Hvis du ikke får gitt bort. Hva med legge ut småjobb på finn eller mittanbud. Betale for bæring og transport 

Er det dyrt, tror du? 

Anonymkode: 34453...74f

AnonymBruker
Skrevet

Noen stedet kommer renovasjonsvesenet og henter møbler, hvitevarer og spesialavfall for husholdninger. De har faste stoppested og tidspunkter. For min del er nærmeste sted 200 meter unna der jeg bor, men da hadde nok en kamerat og jeg klart å bære bort tingene og sette dem der før BIR (i mitt tilfelle) kommer. 

Anonymkode: 5102d...f20

Skrevet

Det pleier ikke å være noe problem når du legger ut ting på "gis bort" på finn! Er de veldig ødelagt og stygge? Hvis ikke ville jeg ikke bekymret meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...