Gå til innhold

Skal man like venner på tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det en underforstått enighet at man skal like venner på tinder? Som er slags anerkjennelse av vi begge er der. Hva tenker du?

Anonymkode: 9a76a...891

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er litt miljøavhengig. Noen vil jo ikke bli sett levende eller død på Tinder, mens andre gir kjentfolk en superlike. Jeg heller til det siste. 

Anonymkode: d58a6...d66

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke greien med det der.. Kanskje eg e for gammel! Liker de på tinder som eg e interessert i å bli bedre kjent med/date.. Spiller ingen rolle om de er bekjente eller fremmede 🤷‍♀️

Anonymkode: 674a0...30c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal jeg gi en like til venner? Det er jo faktisk en indikasjon på at du liker de ut over bare vennskap, og jeg vil da ikke at de skal tro at jeg liker de på en annen måte enn jeg gjør. Selv om enkelte bare ser på det som noe morsomt, vil jeg ikke bidra til å skape et feil bilde hos dem som faktisk tar det seriøst og begynner å tro at jeg er interessert. 

Anonymkode: d3719...7bc

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mening er at man kan gi venner en like, men da om man kunne tenke seg en kjærlighetsrelasjon med den personen. Å gi en like kun for en like på et slikt sted, bidrar i mine øyne bare til usikkerhet. Den ene av venneparet kan gi like for morro skyld, mens den andre faktisk kunne prøvd å date.

Anonymkode: 44505...ab2

• Liker 1
Skrevet

Det hadde vært superkleint om jeg hadde fått en like på Tinder av en venn. Hvorfor i all verden skulle man gjøre det? Med mindre man virkelig er interessert i noe mer enn vennskap da. Kunne aldri falt meg inn å like en venn, i så fall kun for gøy hvis jeg var helt trygg på at det ikke kom til å bli misoppfattet. 

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det måtte bare vært for gøy. Sånn "jasså, er du også her ja", men jeg tror ikke at jeg nødvendigvis ville gjort det. Det kommer an på hvor nær man er og sånt. Noen kan kanskje ta det feil og tro at man er forelsket eller noe. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Er det en underforstått enighet at man skal like venner på tinder? Som er slags anerkjennelse av vi begge er der. Hva tenker du?

Anonymkode: 9a76a...891

Nei selvfølgelig ikke. Tinder er en dating app 

Anonymkode: 11b9a...072

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, helt unødvendig å like noen fordi man er venner. Det kan føre med seg mye kleint. Jeg sveiper vekk alle bekjente uten å nøle.

Anonymkode: a5896...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...