Gå til innhold

Bipolar

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 

Har isolert meg i 4 mnd på grunn av depresjon etter en lang manisk episode i høst.

Jeg får hjelp på dps men ingen vet hvor gale det egentlig er. Jeg går kun ut når jeg må og har stort sett bestilt mat hjem de siste månedene. Det ser ikke ut her hjemme og jeg har latt meg selv forfalle. Ser utrolig sliten ut og jeg har angst for å gå ut av frykt for å møte på kjent folk.

Familien og venner er bekymret men jeg klarer ikke å 'ta meg sammen'.. Er misunnelig på alle som takler livet, mitt liv har vært ei berg og dalbane alltid. Nå nærmer jeg meg 40 år, går på aap, har ikke kontroll på økonomi, klarer ikke følge opp avtaler med venner /familie, tar ikke vare på meg selv. Jeg har fått ett ekstremt hat mot meg selv og takler ikke se meg selv i speilet så går på do uten å ta lys på badet feks. 

Går meg selv på nervene. 

Vet ikke hvor jeg vil med dette innlegget..

Andre som har hatt det slik? 

Anonymkode: 45186...ad0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hei, jeg er ikke bipolar, men sliter med angst, depresjon og fysisk sykdom. går minst mulig ut. bryr meg ikke om å stelle fint med meg selv, og bruker mest tid på å ligge i sengen. blir mer og mer deprimert. og selv om pandemien normaliserer mitt liv til en viss grad, er det veldig vondt å leve sånn. sender deg en klem♥️

Anonymkode: cb785...6cc

Skrevet (endret)

.

Endret av Cleo88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...