AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Er det et tegn på interesse? Når du kommenterer parfymen hennes flere ganger på kort tid 😅 får nesten lyst til å bruke en annen parfyme neste gang, for å se om den også er like god, i hans verden 😉 Og ja, jeg skjønner jo at man ikke kan dra alle konklusjoner basert på parfyme, men nå var jeg bare nysgjerrig på hvordan menn tenker over akkurat dette 😅 Anonymkode: 17220...472
Hunmedham Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): flere ganger på kort tid Øøh... Har han da noen mening eller bare sier han det fordi han tror det liksom skal gjøre inntrykk?
Fjellmannover190 Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 "duften av en kvinne" kan vera heilt fantastisk, og ein kan bli oppslukt i aromaen iblanda din naturlege dunst. Kan ikkje sjå noko problem her, og eg har hatt med meg duften av ei kvinne med meg i bilen heim i fleire timer, som var heilt fantastisk.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 Kanskje han prøver å hinte om at du stinker parfymeri. Anonymkode: 1c686...78d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 Hunmedham skrev (1 time siden): Øøh... Har han da noen mening eller bare sier han det fordi han tror det liksom skal gjøre inntrykk? Han har sagt det når vi har møttes og han har gitt meg en klem.. «åh du lukter så godt, må bare lukte litt til» 🙈😅 Anonymkode: 17220...472
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Skrevet 25. mars 2021 Fjellmannover190 skrev (30 minutter siden): "duften av en kvinne" kan vera heilt fantastisk, og ein kan bli oppslukt i aromaen iblanda din naturlege dunst. Kan ikkje sjå noko problem her, og eg har hatt med meg duften av ei kvinne med meg i bilen heim i fleire timer, som var heilt fantastisk. Fin beskrivelse 😄 Hehe absolutt ingen problem nei, jeg blir bare nysgjerrig på om han evnt er interessert...når jeg tenker meg om, så pleier ikke kompisene mine å kommentere sånt, men han her er da altså ikke kompis sånn sett i mine øyne 😉 Anonymkode: 17220...472
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #7 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han har sagt det når vi har møttes og han har gitt meg en klem.. «åh du lukter så godt, må bare lukte litt til» 🙈😅 Anonymkode: 17220...472 Akkurat dette er jo flørting da Anonymkode: 3f2b3...ef2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #8 Skrevet 25. mars 2021 Vil tro du bruker altfor mye parfyme og i stedet for å gjøre deg fornærma hinter han. De fleste kvinner tar hint, men tydeligvis ikke du. Man skal/bør ikke bruke parfyme på jobb, det er en uting og det stinker. Gir bare hodepine og ekkel smak i munnen. Anonymkode: 72be3...bf0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #9 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han har sagt det når vi har møttes og han har gitt meg en klem.. «åh du lukter så godt, må bare lukte litt til» 🙈😅 Anonymkode: 17220...472 Dette er nok flørting. Jeg har gitt komplimenter til menn som har luktet godt uten at det har betydd noe mer. Om jeg derimot vil flørte/legge mer i det så spør jeg om å få lukte litt nærmere, ber om å få lukte litt til/stjele en klem for å lukte og slike ting. Anonymkode: e9cf9...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #10 Skrevet 25. mars 2021 Nei, det betyr bare at parfymen lukter godt. Det er jo ikke din naturlige lukt Anonymkode: 55b8c...2db
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #11 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vil tro du bruker altfor mye parfyme og i stedet for å gjøre deg fornærma hinter han. De fleste kvinner tar hint, men tydeligvis ikke du. Man skal/bør ikke bruke parfyme på jobb, det er en uting og det stinker. Gir bare hodepine og ekkel smak i munnen. Anonymkode: 72be3...bf0 Det er ikke snakk om parfyme på jobben nei 😆 Og kroppspråket hans sier at han har ikke noe imot det nei, jeg bruker en spray av parfyme, i motsetning til venninner som bruker 6-7, de har jeg sagt fra til selv og 😅 Anonymkode: 17220...472
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #12 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er nok flørting. Jeg har gitt komplimenter til menn som har luktet godt uten at det har betydd noe mer. Om jeg derimot vil flørte/legge mer i det så spør jeg om å få lukte litt nærmere, ber om å få lukte litt til/stjele en klem for å lukte og slike ting. Anonymkode: e9cf9...6a6 Ja akkurat sånn han driver på, skulle nok skrevet det først i stad ser jeg 🙈 Lurer på om jeg skal bruke en annen parfyme neste gang jeg ser han 😅🙊 Kanskje han må nærmere da for å lukte den 😍😅 Anonymkode: 17220...472
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #13 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja akkurat sånn han driver på, skulle nok skrevet det først i stad ser jeg 🙈 Lurer på om jeg skal bruke en annen parfyme neste gang jeg ser han 😅🙊 Kanskje han må nærmere da for å lukte den 😍😅 Anonymkode: 17220...472 Han liker jo åpenbart den du bruker nå da. Om den du tenker å bruke neste gang ligner på den du vanligvis bruker, så kan du jo prøve? Hvilke parfymer er det snakk om? Jeg er over gjennomsnittet parfymeinteressert, hehe. Anonymkode: e9cf9...6a6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #14 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han liker jo åpenbart den du bruker nå da. Om den du tenker å bruke neste gang ligner på den du vanligvis bruker, så kan du jo prøve? Hvilke parfymer er det snakk om? Jeg er over gjennomsnittet parfymeinteressert, hehe. Anonymkode: e9cf9...6a6 Hehe ja sant, sånn sett så vil jeg bruke den han liker så godt 😉Lyst til å prøve, bare for morro 😄 En fra Dolce & Gabbana, og en fra Dior, husker ikke navnene i hodet 🙈 Ganske lette og freshe, ikke så tunge, det klarer jeg ikke å bruke selv Anonymkode: 17220...472
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #15 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hehe ja sant, sånn sett så vil jeg bruke den han liker så godt 😉Lyst til å prøve, bare for morro 😄 En fra Dolce & Gabbana, og en fra Dior, husker ikke navnene i hodet 🙈 Ganske lette og freshe, ikke så tunge, det klarer jeg ikke å bruke selv Anonymkode: 17220...472 Åja. Sier meg ingenting, er maaange parfymer fra D&G og Dior, så... Anonymkode: e9cf9...6a6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Åja. Sier meg ingenting, er maaange parfymer fra D&G og Dior, så... Anonymkode: e9cf9...6a6 Ja det er sant 😅 Sjekka nå når jeg kom hjem..D&G The One og Dior forever & ever er det jeg bruker mest ☺️ Anonymkode: 17220...472
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå