lin Skrevet 25. mars 2021 #1 Skrevet 25. mars 2021 Hei! Skal kjøpe meg trådløse øreplugger og synes det er vanskelig å bestemme seg. Kan jo ikke få prøvd eller ta på de engang i butikk. Hvilken bør jeg velge av Bose QuietComfort Earbuds eller Jabra Elite T85 dersom støykansellering og god passform er viktigst? Vet Bose er bra på støykansellering, men er Jabra like bra nå? Fungerer Bose greit å bruke til mobilsamtale? Har forstått at Jabra er gode til det. Jabra har ikke den «vingen» i øret, men er tilgjengjeld mindre/nettere. Sitter de bra i øret eller har de lett for å falle ut?
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 Bose. Har Jabra også, knall lyd, men er faktisk vonde å ha i over tid iforhold til alle andre vi har prøvd. Anonymkode: 37d62...f4c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 😂 Jeg aner ikke noe om øreplugger, da jeg ikke bruker det. Gikk bare inn i tråden for å kommentere at nå går disse navnetrådene over stokk og Stein. Altså hvem kaller ungen sin Bose eller JAbra( litt av en orgasme den gangen du ble laga småen) før jeg skjønte tråden lå under teknologi og ikke navnediskusjon😂😂😂 Anonymkode: 8e614...454
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2021 #4 Skrevet 28. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 25.3.2021 den 12.26): 😂 Jeg aner ikke noe om øreplugger, da jeg ikke bruker det. Gikk bare inn i tråden for å kommentere at nå går disse navnetrådene over stokk og Stein. Altså hvem kaller ungen sin Bose eller JAbra( litt av en orgasme den gangen du ble laga småen) før jeg skjønte tråden lå under teknologi og ikke navnediskusjon😂😂😂 Anonymkode: 8e614...454 😠Slutt å mobbe! Sønnen min heter Sony Bose Jabra Sennheiser Anonymkode: c5e06...1db
Gjest irkan90 Skrevet 28. mars 2021 #5 Skrevet 28. mars 2021 Jeg har både Jabra Elite Active 75t og den nye 85t. Har du små ører som meg ville jeg vurdert Bose. 75t sitter perfekt, men det gjør absolutt ikke 85t. Selv med de smaleste gummigreiene passer de meg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå