AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har det siste halvåret vært veldig dårlig med ibs/refluks, har invalidiserende magesmerter og reagerer på omtrent alt jeg spiser, selv på lav fodmap kosthold og Nexium. Får mer smerter når maten kommer ned i magen, og har dager med brystbrann/ halsbrann fra helvete. Har nylig tatt gastroskopi som ikke viste noe annet en slapp lukkemuskel og rødlig slimhinne i magesekken. Jeg lurer på om osteopati behandling kan hjelpe meg? En osteopat jobber vel med de indre organer/bindevev og ikke minst muskulatur (som blir veldig stram når jeg går konstant med smerter i mageregionen). Noen erfaringer? Anonymkode: c5dd6...70d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #2 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har det siste halvåret vært veldig dårlig med ibs/refluks, har invalidiserende magesmerter og reagerer på omtrent alt jeg spiser, selv på lav fodmap kosthold og Nexium. Får mer smerter når maten kommer ned i magen, og har dager med brystbrann/ halsbrann fra helvete. Har nylig tatt gastroskopi som ikke viste noe annet en slapp lukkemuskel og rødlig slimhinne i magesekken. Jeg lurer på om osteopati behandling kan hjelpe meg? En osteopat jobber vel med de indre organer/bindevev og ikke minst muskulatur (som blir veldig stram når jeg går konstant med smerter i mageregionen). Noen erfaringer? Anonymkode: c5dd6...70d Gått til osteopat for IBS ja, men hjalp ikke for min del. Har en grunntilstand som gir IBS så kan være pga det at jeg ikke fikk noe bedring/endring av mageproblematikken. Anonymkode: 44aea...6b5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #3 Skrevet 25. mars 2021 Årsaken til smertene dine er slapp lukkemuskel. Her må gastrokirurg på banen og fikse. Det kan opereres. Fortsetter du med halsbrann og mer magesyre går opp i spiserøret ditt kan du få blødende sår og etterhvert større problemer. En osteopat får ikke hjulpet deg Anonymkode: 564eb...9a6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #4 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Årsaken til smertene dine er slapp lukkemuskel. Her må gastrokirurg på banen og fikse. Det kan opereres. Fortsetter du med halsbrann og mer magesyre går opp i spiserøret ditt kan du få blødende sår og etterhvert større problemer. En osteopat får ikke hjulpet deg Anonymkode: 564eb...9a6 Jeg trodde de kun opererte i de mest alvorligste tilfellene? Man kan vel ikke verken kaste opp eller rape etter at lukkemuskelen har blitt operert? Ts Anonymkode: c5dd6...70d
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #5 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Gått til osteopat for IBS ja, men hjalp ikke for min del. Har en grunntilstand som gir IBS så kan være pga det at jeg ikke fikk noe bedring/endring av mageproblematikken. Anonymkode: 44aea...6b5 Er grunntilstanden din matintoleranse? Det er det delvis hos meg Ts Anonymkode: c5dd6...70d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå