AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg er forelsket, men han har en fortid jeg ikke vet om jeg kan leve med. Det er snakk om seksuell omgang med mindreårig jente (16) som anmeldte han, selv om hun var med på det. Han virker som en veldig fin fyr, men kjenner den historien gnager på meg.. kan man få et normalt liv og samliv etter noe sånt? Anonymkode: 1a969...403
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Det kunne jeg nok ha levd med dersom det var lenge siden... Anonymkode: 3932e...3cd
vinterdekor Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Hun er jo ikke under seksuell lavalder dersom hun var 16 år. Han ble dømt men hun var med på det. Hva slags svar vil du ha her? Du hører kanskje selv at noe skurrer og det er vel også derfor du spør? 6
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 Nei fy søren..... du ser ikke problemet med det? Anonymkode: 9a6ed...c6f 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 vinterdekor skrev (Akkurat nå): Hun er jo ikke under seksuell lavalder dersom hun var 16 år. Han ble dømt men hun var med på det. Hva slags svar vil du ha her? Du hører kanskje selv at noe skurrer og det er vel også derfor du spør? Ja akkurat, her er det noe mer Anonymkode: 9a6ed...c6f 2
Silva Pluvialis Skrevet 24. mars 2021 #6 Skrevet 24. mars 2021 Nei. Fyfaen. Kunne aldri vært sammen med noen som var dømt for overgrep mot barn. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #7 Skrevet 24. mars 2021 Ikke en keeper, nei. Hadde det vært noe uskyldig og trivielt for lenge siden, kaaanskje kunne jeg tenkt meg å gi ham en sjanse. I utgangspunktet unngår jeg kriminelle og de er uaktuelle som partnere eller venner. Anonymkode: a8718...ffa 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #8 Skrevet 24. mars 2021 Kunne aldri vært sammen med en jeg visste hadde seksuelle interesser for barn. Anonymkode: 66be1...ec4 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #9 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er forelsket, men han har en fortid jeg ikke vet om jeg kan leve med. Det er snakk om seksuell omgang med mindreårig jente (16) som anmeldte han, selv om hun var med på det. Han virker som en veldig fin fyr, men kjenner den historien gnager på meg.. kan man få et normalt liv og samliv etter noe sånt? Anonymkode: 1a969...403 Jeg hadde ikke klart å tro på at hun var med på det. Dessverre. Jeg har såpass lav tillit til menn at jeg hadde ikke trodd på hans versjon uansett hva. Så nei, kunne ikke levd med det. Dom etter å ha kjørt for fort, promillekjøring, narkotikabruk og slike ting... Null stress. Men det der er bare ikke greit. Anonymkode: 43a8c...720 4
vinterdekor Skrevet 24. mars 2021 #10 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg hadde ikke klart å tro på at hun var med på det. Dessverre. Jeg har såpass lav tillit til menn at jeg hadde ikke trodd på hans versjon uansett hva. Så nei, kunne ikke levd med det. Dom etter å ha kjørt for fort, promillekjøring, narkotikabruk og slike ting... Null stress. Men det der er bare ikke greit. Anonymkode: 43a8c...720 Du er klar over at det jeg har uthevet også kan skade andre personer? 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #11 Skrevet 24. mars 2021 Hvor gammel var han selv? Har alt å si. Anonymkode: 89a07...891 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #12 Skrevet 24. mars 2021 Dette vil gnage deg gjennom hele forholdet, og så blir det slutt når du er helt utmattet av tvil og tankekjør. Tenk hver gang dere krangler, og du glipper og drar opp igjen historien? Fordi den ligger der i bakhodet ditt? Ikke gjør det. Jeg har forsøkt. Det gikk ikke. Anonymkode: a7d42...c74 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #13 Skrevet 24. mars 2021 En 16- åring er ikke et barn, så man kan ikke sidestille det med «overgrep mot barn». Det blir jo helt feil! Men kommer helt an på hvor gammel han var da, og hvor lenge det er siden. Har han 40 år da det skjedde, så hadde jeg såklart reagert. Det blir helt feil. Var han 18, og hun 16, og dette er 20 år siden, så ser jeg på det som et tilbakelagt kapittel. Anonymkode: 3932e...3cd 3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #14 Skrevet 24. mars 2021 vinterdekor skrev (1 time siden): Du er klar over at det jeg har uthevet også kan skade andre personer? Noen ting er verre enn andre. Voldtekt av mindreårige er høyt på min liste over de verste tingene. Anonymkode: 43a8c...720
vinterdekor Skrevet 24. mars 2021 #15 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen ting er verre enn andre. Voldtekt av mindreårige er høyt på min liste over de verste tingene. Anonymkode: 43a8c...720 Voldtekt er jo noe du antar, TS har ikke sagt noe om hva han har gjort.
mjaus Skrevet 25. mars 2021 #16 Skrevet 25. mars 2021 vinterdekor skrev (2 timer siden): Voldtekt er jo noe du antar, TS har ikke sagt noe om hva han har gjort. Det er jo stor sannsynlighet for at det er voldtekt når han er _dømt_. Folk blir ikke bare dømt uten grunnlag og antakelser, må nesten ha vært bevis i denne saken som gjorde han ble dømt. Alder har også mye å si, som noen sier. Er forskjell på om han var 40 da dette skjedde eller 19. Uansett TS.. du har ikke hørt hun andre sin versjon av dette? En overgriper hadde nok ikke ville sagt rett ut at han forgrep seg på henne. Er lett å dra frem "hun var med på det" kortet. Kjenner en selv, som ble dømt for voldtekt. Vennene hans er overbevist om at jenta "løy".. saken er jo at det skal mye til for å bli dømt i norge, er sykt mange saker som blir henlagt. Så tenk nøye over dette TS 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #17 Skrevet 25. mars 2021 Det er mer ved den historien antagelig. 16 år var hun over den seksuelle lavalder, og det skal ganske mye til for å bli dømt for voldtekt. Han ble dømt, så hun var neppe med på det nei. Noen voldtektsmenn som sier "Ja det er helt korrekt at jeg voldtok henne."? Du tror de er så ærlige om det? Neppe! Uskyldig dømt samtlige av dem selvfølgelig. 🥴 Anonymkode: 86024...890 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #18 Skrevet 25. mars 2021 Er det han som har fortalt at hun var 16 år og var med på det? Da har han løyet for deg. Anonymkode: 677ce...113
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #19 Skrevet 25. mars 2021 vinterdekor skrev (6 timer siden): Voldtekt er jo noe du antar, TS har ikke sagt noe om hva han har gjort. Når en mann er dømt for sex med mindreårig så velger jeg å anta at det er voldtekt, ja. Jeg hadde aldri trodd på en voksen mann når han sier at en 16-åring lå med han frivillig. Jeg er ikke dum. Anonymkode: 43a8c...720
Margo Skrevet 25. mars 2021 #20 Skrevet 25. mars 2021 Her skurrer det veldig.. For det første skal det mye til for å bli dømt for overgrep/voldtekt i Norge. For det andre er man ikke mindreårig når man er 16.. Her har du ikke fått vite hele historien Ts. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå