AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Har merket at av og til får jeg akutt diare etter jeg har spist. Mac and cheese er en guilty pleasure hos meg, men i det siste får jeg ALLTID diare etter at jeg har spist det. Synes det er så rart, for jeg reagerer ikke på f.eks brødskive med hvitost. Er det kanskje laktoseintoleranse? Jeg drikker aldri melk, så har aldri tenkt over om jeg reagerer på det eller ikke. Å spise is går fint, med mindre jeg spise ekstreme mengder. Men kombinasjonen pasta og ost gir meg alltid akutt diare...! Anonymkode: 536af...de2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Det er veldig lite laktose i ost. Du må nesten bli utredet da om du plages. Msn kan forøvrig få diarè av fettrik mat Anonymkode: 036e8...61f
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er veldig lite laktose i ost. Du må nesten bli utredet da om du plages. Msn kan forøvrig få diarè av fettrik mat Anonymkode: 036e8...61f Kanskje det er fettet, ja. Det oppstår akutt kanskje 10 minutter etter måltidet, og er fullstendig flytende (beklager ekle detaljer). Føler meg heller ikke mett etter å ha spist det, så det er akkurat som om det går rett gjennom systemet. Anonymkode: 536af...de2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå