Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er to venne par som skal til Praha i nov.

Trenger tips på hvor dere anbefaler å bestille turen for og få den billigst mulig.

Både hotell og fly.

Sjekket Solfaktor og for to voksne med tre netter, fly og hotell kr 5 300,-. Det er vel ikke så gal pris det?

Takknemlig for alle tips og råd..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er to venne par som skal til Praha i nov.

Trenger tips på hvor dere anbefaler å bestille turen for og få den billigst mulig.

Både hotell og fly.

Sjekket Solfaktor og for to voksne med tre netter, fly og hotell kr 5 300,-. Det er vel ikke så gal pris det?

Takknemlig for alle tips og råd..............

Syntes ikke det var SÅ billig...Let litt mer på nettet. www.Gotogate.no var billigst til Praha i mai når jeg var der. Mener jeg betalte ca 1500 kr t/r med fly, og så fant jeg hotell på www.hotels.com selv.

Skrevet

Synes heller ikke det var SÅ billig nei.

Vi brukte Kalinkatours.no og betalte ca 2000 for fly og tre netter på bra hotell. Kan anbefales.

Skrevet

Kjempeflott at dere reagerte på prisen......Trodde det ikke var så gal pris jeg. Har ikke vært på storbyferie på mange år.

Vi har sjekket mer i dag og funnet mange billige alternativ, men skal sjekke opp de tipsene deres også.

Skrevet

Nå sjekket jeg kalinkatours.no og på tre ***hotell inkl fly tur retur, så finner jeg priser på ca 2 300,- Men det er jo per person!?

Da var det jo ikke så galt det jeg fant før alikevel da?!?! Gi meg flere tips........... :roll::roll::roll:

Skrevet

5300,- for begge to synes jeg er grei pris. Trodde først det var per person! Vi betalte ca 3200,- per pers da vi hadde slik tur i juli. Men burde være litt billigere i november da. Det er vel om man drar på kort varsel en får billig tur.

Det er i alle fall en fantastisk vakker by! Gled dere :)

Skrevet

5300,- for to personer var ikke så ille nei! Go for it ;)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...