Gå til innhold

Opptatt mann trykte liker på Tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fikk helt sjokk og ble uvel nå. Typen til ei god venninne av meg er visst på Tinder og har trykket liker på meg. Det er flere år siden jeg har møtt denne venninna og vi har ikke hatt kontakt på lenge da vi bor et stykke unna hverandre, mannen hennes har derfor ikke sett meg før.

Føler at jeg må si ifra. Dere er enig i det? De har et lite barn sammen og alt og er redd for å ødelegge mer enn det gjør godt å si ifra. Er så lenge siden vi har hatt kontakt, så skal jeg plutselig komme etter så lang tid å lage problemer. Vet at de fortsatt er sammen da jeg har sett det på Facebook. Hun legger ut bilder og det ser ut som de har det så bra sammen😔

Anonymkode: 58de9...8e5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

gjør det du må dramaqueen

Anonymkode: 7c3d4...54c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gjør det du må dramaqueen

? problemet ?

Ja, si ifra. Det ville vært fint gjort av deg!

Anonymkode: fa864...550

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

? problemet ?

Ja, si ifra. Det ville vært fint gjort av deg!

Anonymkode: fa864...550

ikke noe problem ødelegg familien til venninna di 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er jo nettopp det som er dilemmaet her. Vil ikke ødelegge familien samtidig som jeg nå vet at mannen hennes tydeligvis er på sjekkern. Vi har vært venninner i mange år og føler at jeg svikter stort ved og ikke si noe også. Hvorfor er jeg dramaqueen av den grunn?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo nettopp det som er dilemmaet her. Vil ikke ødelegge familien samtidig som jeg nå vet at mannen hennes tydeligvis er på sjekkern. Vi har vært venninner i mange år og føler at jeg svikter stort ved og ikke si noe også. Hvorfor er jeg dramaqueen av den grunn?

Da lar du rett og slett være å blande deg inn i andres affærer. Kanskje de har gått fra hverandre for alt du vet. Kanskje de tester deg for å se hvor psycho du er. Det er tusen grunner til å ligge unna, og ingen til å blande seg inn.

Anonymkode: b41e0...2d7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da lar du rett og slett være å blande deg inn i andres affærer. Kanskje de har gått fra hverandre for alt du vet. Kanskje de tester deg for å se hvor psycho du er. Det er tusen grunner til å ligge unna, og ingen til å blande seg inn.

Nå poengterte jeg i første innlegg at jeg vet at de ikke har gått i fra hverandre. Teste hvor psyco jeg er? Ærlig talt! Her spør jeg om råd fra andre, så var det plutselig jeg som ble "syndebukken" her for at en idiot går bak ryggen på dama si. Hva feiler det folk egentlig? Trenger å høre hva andre hadde gjort, så svar hva dere hadde gjort uten å pakke det inn i spydigheter.

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ehh, lol? Mannen har jo fint greid det selv. 

Jeg synes du skal si ifra. Kan bare ta screenshot av hans like, og skrive "dette er jo typen din?" og heller ta det derifra. Så får hun reagere som hun vil. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg hadde sendt en melding på generelt  grunnlag der jeg hadde spurt om hun var singel pga du ble overrasket over å finne mannen hennes på Tinder. 
Videre hadde jeg bare forklart at du ville bare være redelig og informere henne i tilfelle dette ble spredd utover 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

rull inn du a!

det er vel ikke hennes feil at mannen 1. er på tinder og 2. søker kontakt med single jenter selv om han er opptatt..!

noe HELT annet hadde vært om hun møtte ham, oppfordret til kontakt, gikk på date med eller flørtet videre med ham. DA kan du si at hun er med på (men fortsatt ikke skyldig alene!!!) i å "ødelegge familien til venninna si".

Her er det KUN 1 svarteper, ingen andre.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Festlig skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde sendt en melding på generelt  grunnlag der jeg hadde spurt om hun var singel pga du ble overrasket over å finne mannen hennes på Tinder. 
Videre hadde jeg bare forklart at du ville bare være redelig og informere henne i tilfelle dette ble spredd utover 

Takk, det er litt det jeg har tenkt på selv også.

AnonymBruker
Skrevet

Enter the dragons.

AnonymBruker
Skrevet

Si ifra, på en fin måte. Kunne vært meg om navnet starter på D! Opplevde det for en god stund siden og vi har et lite barn. Setter så pris på om noen hadde sagt ifra om det skjedde igjen, ellers føles det som alle vet og dama bare sitter som en idiot og ingen gidder å si ifra. Jeg hadde hvertfall satt pris på det, så fikk det være opp til meg hva jeg ville gjøre med forholdet videre. Du skal hvertfall ikke tenke på å ødelegge en familie, det er det mannen som gjør. 

Anonymkode: b2090...4e8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Si ifra, på en fin måte. Kunne vært meg om navnet starter på D! Opplevde det for en god stund siden og vi har et lite barn. Setter så pris på om noen hadde sagt ifra om det skjedde igjen, ellers føles det som alle vet og dama bare sitter som en idiot og ingen gidder å si ifra. Jeg hadde hvertfall satt pris på det, så fikk det være opp til meg hva jeg ville gjøre med forholdet videre. Du skal hvertfall ikke tenke på å ødelegge en familie, det er det mannen som gjør. 

Anonymkode: b2090...4e8

Nei, navnet starter ikke på D😊 Hadde satt pris på det samme selv også, og spesielt når det er ei venninne i tillegg. TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er unødvendig å nevne at han lika deg i første omgang. Da blir det månelyst.

Ville bare skrevet henne en melding og informert henne om at typen hennes er observert på Tinder. Enkelt og greit.

Anonymkode: b9a80...372

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortell henne! Har vært denne dama selv og jeg hadde satt pris på å få vite det flere år tidligere. What a waste!

Anonymkode: 12475...f22

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du burde si noe ja. 

Anonymkode: 61c19...2a4

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Tenker at det er unødvendig å nevne at han lika deg i første omgang. Da blir det månelyst.

Ville bare skrevet henne en melding og informert henne om at typen hennes er observert på Tinder. Enkelt og greit.

Anonymkode: b9a80...372

Tinderpolitiet slår til i dobbelmoralismens høyborg.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tinderpolitiet slår til i dobbelmoralismens høyborg.

Så om din kjæreste dater folk bak din rygg så vil du ikke vite? Selv om andre går rundt og vet dette, at du blir bedratt, kanskje i lange tider? Så kanskje da, etter noen år, så møter vedkommend noen som skaper store føleleser. Og du blir dumpet, og får vite at du har blitt bedratt i mange år, og du har vært fratatt muligheten til å selv velge å gjøre det slutt basert på at partneren tydelig ikke er fornød med bare deg. Og "alle" andre har visst om dette, utenom du selv. Det hadde vært helt greit? jaja, vi er alle ulike...

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet hvis en (dog fjern) venninne hadde visst om noe sånt og ikke fortalt det. Det er ikke den som bryr seg som ødelegger forhold, det er den som går bak ryggen på partneren som gjør det. Nå kan det også tenkes at de har et åpent forhold og at alt dermed er helt greit, men i såfall er det jo heller ikke noe problem å spørre.

Anonymkode: c67f4...015

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så om din kjæreste dater folk bak din rygg så vil du ikke vite? Selv om andre går rundt og vet dette, at du blir bedratt, kanskje i lange tider? Så kanskje da, etter noen år, så møter vedkommend noen som skaper store føleleser. Og du blir dumpet, og får vite at du har blitt bedratt i mange år, og du har vært fratatt muligheten til å selv velge å gjøre det slutt basert på at partneren tydelig ikke er fornød med bare deg. Og "alle" andre har visst om dette, utenom du selv. Det hadde vært helt greit? jaja, vi er alle ulike...

Jeg hadde blitt skikkelig skuffet hvis en (dog fjern) venninne hadde visst om noe sånt og ikke fortalt det. Det er ikke den som bryr seg som ødelegger forhold, det er den som går bak ryggen på partneren som gjør det. Nå kan det også tenkes at de har et åpent forhold og at alt dermed er helt greit, men i såfall er det jo heller ikke noe problem å spørre.

Anonymkode: c67f4...015

Rull inn, det er ingen som har bedratt noen her, han har likt en profil på Tinder - kanskje av vennskapelighet. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...