AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Jeg har i lang tid nå hatt en dyp depresjon. De få vennene jeg en gang hadde før jeg ble psykisk syk glodde mer og mer vekk og de siste årene har jeg ikke hatt noen. Jeg har isolert meg, ikke orket å ta intiativ, ikke hatt noe livsgnist eller ork til å finne på ting og de har vel naturligvis ikke orket dette i lengden. Er det vanlig at det blir sånn når man er deprimert over lengre tid? Anonymkode: 828fa...8f9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Mange som er deprimerte isolerer seg . Jeg er deprimert så jeg isolerer meg også, jeg gjør kun de få tingene jeg må gjøre og utenom det så ligger jeg bare på sofaen og skroller på Kvinneguiden og ser på tv. Andre folk som er deprimerte blir maniske, og skal være supersosial og gå tur konstant for å få bort tankene. Anonymkode: d1ac2...158
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mange som er deprimerte isolerer seg . Jeg er deprimert så jeg isolerer meg også, jeg gjør kun de få tingene jeg må gjøre og utenom det så ligger jeg bare på sofaen og skroller på Kvinneguiden og ser på tv. Andre folk som er deprimerte blir maniske, og skal være supersosial og gå tur konstant for å få bort tankene. Anonymkode: d1ac2...158 Er man manisk så er man jo ikke deprimert da. Anonymkode: 828fa...8f9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå