AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #41 Skrevet 25. mars 2021 21 hours ago, AnonymBruker said: It-nerd-menn liker feminine kvinner, er mitt inntrykk. Eventuelt sykepleiere og denslags. Nå er jeg kvinne selv da, men ser for meg at om jeg var mann, så hadde jeg nok ønsket meg noe annet enn en «gutte-dame» som var ingeniør og ikke likte å pynte seg. Har du barn? Anonymkode: b99ed...e0c Tror dette stemmer. Nå er jeg innenfor fysikken, ikke IT, men foretrekker feminine kvinner. Er ikke egentlig interessert i å involvere en dame i jobb og hobby. Vil ha noe annet fra en partner, enn det jeg får fra venner og kollegaer. Anonymkode: 0fd6e...39b 2
Jdz Skrevet 25. mars 2021 #42 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvor gammel er du da og ca hvor i landet bor du? 😄 Anonymkode: 8976f...2cf Cirka midt i landet - cirka midt i alder 😉
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #43 Skrevet 25. mars 2021 Er ganske sikker på at 90% av menn liker feminine kvinner, og ikke maskuline kvinner, for å si det sånn... Kan betegnes som "nerd", og er definitivt interessert i feminine kvinner. Anonymkode: ceb2b...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #44 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har barn og er skilt. Han jeg var gift med var en handy fagarbeider og det forholdet fungerte dessverre ikke. Vi hadde lite å snakke om, han følte seg truet av at jeg visste/googlet meg fram til informasjon og ble sur om jeg ikke var enig i hans meninger om alt. Det var ikke rom for å diskutere ting og se ting fra flere sider og bl.a det savnet jeg. Anonymkode: 8976f...2cf Det har nok mer med hans personlighet og usikkerhet å gjøre enn akkurat utdanning/yrke. Mannen min har fagbrev men er blant de mest beleste og kunnskapsrike jeg kjenner Anonymkode: 993ec...93d
Gjest padawan Skrevet 25. mars 2021 #45 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 24.3.2021 den 20.41): Jeg er litt nerd selv. Er utdannet ingeniør og har kanskje en litt maskulin hjerne. Jeg ser kvinnelig ut da, men liker ikke så veldig å pynte meg og er lite opptatt av klær og sko osv. Er i 40-årene. Jeg ønsker meg en mann som er litt likesinnet som meg, men opplever at de jeg matcher med på Tinder er menn med lavere utdanning og som er mer praktisk anlagte. Jeg har ingenting i mot slike menn, men tror jeg passer bedre med en IT-nerd eller lignende Hvor finner jeg disse mennene? Og vil ikke de ha likesinnede kvinner? Anonymkode: 8976f...2cf Du mangler bare et profilbilde så er man i gang 🤣
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #46 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg søker vel en mann som er interessert i annet enn mekking på bil, trening, fotball osv. Jeg ønsker en som liker å snakke om litt større ting, en som ikke ser ting svart/hvitt, en som kanskje leser bøker osv AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg ser ikke akkurat etter en «autisttype-nerd», men kanskje en person som er litt IT-nerd og samtidig interessert i verden rundt seg. Du ser ikke etter en nerd. Du ser etter en voksen, intelligent, empatisk mann, med gode samtaleegenskaper, og bredt interessefelt. Du konkurrerer desverre med veldig mange kvinner om akkurat det. Anonymkode: c4a65...809 3
Blyana Skrevet 26. mars 2021 #47 Skrevet 26. mars 2021 Det er mulig å være nerd og samtidig feminin, slik jeg tolker noen av svarene her så kan man ikke være nerd og feminin? Jeg trener, pynter meg , ser feminin ut, men er også morsom, over gjennomsnittet opptatt av teknologi og gadgets, gaming og foretrekker filmer/serier innenfor fantasy og sci-fi. Dette er noe jeg definerer som nerdete interesser, men en person med "macho-interesser" må kanskje se ut som en mann? 😄
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2021 #48 Skrevet 26. mars 2021 Kjenner en del nerder, og mange av dem er alle evig single, flere type 40 year old virgin. Er vel et tilnæmet uendelig utvalg av sånne. Anonymkode: 813ef...58c 1
Mannutenalt Skrevet 26. mars 2021 #49 Skrevet 26. mars 2021 Er nerd og ingeniør, liker helst damer som liker å sminke seg og helst ha litt mye fokus på eget utseende.😁 Desverre ser jeg ikke ut som en gud, har begrenset med penger som regel og mangler generelt draget på disse flotte damene. It is what it is 🤣🤣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå