AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #21 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok så når du sier Nerd mener du folk som er utdannet som ingeniør? For meg er en Nerd en som liker å lese innen for fysikk, vitenskap, Fantasy og har en interesse for musikk. Husk på at selv om du er bok smart er du ikke nødvendigvis smart.. Dessuten ikke for å tråkke på deg men ingeniør ser jeg ikke på som en nerd jobb. Men kanskje det er for deg. Trur heller ikke du kommer noe langt med å gå på tinder for å finne kjærligheten. Jeg ville ha brukt interessene mine for å så finne meg en som er interessert i det samme. for eksempel- er du interessert i Fantasy bøker så er det sikkert noen forumer på facebook og reddit der du kan finne menn som liker det samme som deg. Anonymkode: bc73b...fbd Enig i dette. Jeg jobber på en arbeidsplass med ganske mange av denne typen. Her jeg jobber driver vi med 3D-modellering/animasjon/CGI/VFX innen reklame og film. Opplever mine kolleger som over gjennomsnittet smarte, reflekterte og kunnskapsrike og mange har typiske nerde-interesser. Det interessante er at jeg tror de aller fleste også er ganske like politisk sett, altså på venstresiden. Så det er iallfall ingen av typen "alt-right"-nerder som jo også er et fenomen, men jeg mistenker dette er mer en greie i USA. Anonymkode: b6553...9b7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #22 Skrevet 25. mars 2021 Jeg kvalifiserer vel som omtrent så nerd du får det arbeidsmessig, har doktorgrad i kybernetikk, men jeg er nok veldig av den typen som helst vil ha en dame med andre interesser en meg selv. For meg har alltid ideal yrkene for partner vært lege eller arkitekt, men yrke er ikke såå viktig. Men det at du sier at du har et litt maskulint tankesett er nok en dealbreaker, det har jeg nok av selv, vil ha en partner med komplentære egenskaper. Anonymkode: 0004a...daf 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #23 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg er litt nerd selv. Er utdannet ingeniør og har kanskje en litt maskulin hjerne. Jeg ser kvinnelig ut da, men liker ikke så veldig å pynte meg og er lite opptatt av klær og sko osv. Er i 40-årene. Jeg ønsker meg en mann som er litt likesinnet som meg, men opplever at de jeg matcher med på Tinder er menn med lavere utdanning og som er mer praktisk anlagte. Jeg har ingenting i mot slike menn, men tror jeg passer bedre med en IT-nerd eller lignende Hvor finner jeg disse mennene? Og vil ikke de ha likesinnede kvinner? Anonymkode: 8976f...2cf Jeg er IT-nerd, men i 30-årene. Er du interessert? Anonymkode: 4c1c6...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #24 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): It-nerd-menn liker feminine kvinner, er mitt inntrykk. Eventuelt sykepleiere og denslags. Nå er jeg kvinne selv da, men ser for meg at om jeg var mann, så hadde jeg nok ønsket meg noe annet enn en «gutte-dame» som var ingeniør og ikke likte å pynte seg. Har du barn? Anonymkode: b99ed...e0c Helt riktig. En feminine-IT dame er også innenfor. Det er spesielt viktig at kvinnen er feminin. Jeg liker ikke gutte-dame. Anonymkode: 4c1c6...ef1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #25 Skrevet 25. mars 2021 Elitesingles har høyt utdannede mennesker, men om de er nerdete nok for deg vet jeg ikke 😅 Anonymkode: 4352f...756
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #26 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg er litt nerd selv. Er utdannet ingeniør og har kanskje en litt maskulin hjerne. Jeg ser kvinnelig ut da, men liker ikke så veldig å pynte meg og er lite opptatt av klær og sko osv. Er i 40-årene. Jeg ønsker meg en mann som er litt likesinnet som meg, men opplever at de jeg matcher med på Tinder er menn med lavere utdanning og som er mer praktisk anlagte. Jeg har ingenting i mot slike menn, men tror jeg passer bedre med en IT-nerd eller lignende Hvor finner jeg disse mennene? Og vil ikke de ha likesinnede kvinner? Anonymkode: 8976f...2cf Det enkleste stedet å finne disse må vel være på jobb og konferanser? Anonymkode: e2a51...82d
Jdz Skrevet 25. mars 2021 #27 Skrevet 25. mars 2021 Du hadde nok kanskje passet sammen med meg Jeg er litt nerd og passer nok absolutt best sammen med en "likesinnet". Nå er likesinnet et vidt begrep for min del og ikke nødvendigvis noen motsetning til det feminine, men drømmekvinnen er definitivt opptatt av mer en klær, sko og se pen ut. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #28 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men det at du sier at du har et litt maskulint tankesett er nok en dealbreaker, det har jeg nok av selv, vil ha en partner med komplentære egenskaper. Dette er viktig for meg også. Hun trenger ikke være en knisende sminkedukke, men hun må ha et feminint vesen. Kompiser har jeg liksom nok av. Anonymkode: c4a65...809 1
Jdz Skrevet 25. mars 2021 #29 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ok så når du sier Nerd mener du folk som er utdannet som ingeniør? For meg er en Nerd en som liker å lese innen for fysikk, vitenskap, Fantasy og har en interesse for musikk. Anonymkode: bc73b...fbd Enig og uenig. Man trenger absolutt ikke være nerd for å være ingeniør (men kanskje for å være en god ingeniør). Du har imidlertid en ganske smal definisjon av hva nerd er. Man kan nerde innenfor de fleste emner, fra fotball til fysikk og vitenskap. Jeg tror nok jeg innen de flestes definisjon er nerd, men eier ikke en eneste fantasybok og har aldri sett Game of Thrones. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #30 Skrevet 25. mars 2021 Jdz skrev (7 minutter siden): Enig og uenig. Man trenger absolutt ikke være nerd for å være ingeniør (men kanskje for å være en god ingeniør). Du har imidlertid en ganske smal definisjon av hva nerd er. Man kan nerde innenfor de fleste emner, fra fotball til fysikk og vitenskap. Jeg tror nok jeg innen de flestes definisjon er nerd, men eier ikke en eneste fantasybok og har aldri sett Game of Thrones. Definisjon burde ha kommet i hovedinnlegget! Noen påberoper seg nerdete interesser, men for å være en komplett nerd i mine øyne, så er du veldig inne i din egen interessesfære, og mangler diverse sosiale behov og ferdigheter. Anonymkode: c4a65...809 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #31 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Noen vil sikkert ha en likesinnet kvinne, mens andre finner like interesser i kamerater og vil at kvinnen skal representere andre deler av livet og hverdagen. Jeg ville tro du fant likesinnede på jobb? Anonymkode: 0a738...a0b Ja, jeg finner likesinnede på jobb, men de er ikke single 😄 Jeg har ingen jobb som innebærer masse reising og møter med eksterne, så treffer ikke ofte nye menn på jobb. Jeg synes også det blir rart å sjekke opp noen på jobb, så det gjør jeg ikke. Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #32 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): It-nerd-menn liker feminine kvinner, er mitt inntrykk. Eventuelt sykepleiere og denslags. Nå er jeg kvinne selv da, men ser for meg at om jeg var mann, så hadde jeg nok ønsket meg noe annet enn en «gutte-dame» som var ingeniør og ikke likte å pynte seg. Har du barn? Anonymkode: b99ed...e0c Jeg har barn og er skilt. Han jeg var gift med var en handy fagarbeider og det forholdet fungerte dessverre ikke. Vi hadde lite å snakke om, han følte seg truet av at jeg visste/googlet meg fram til informasjon og ble sur om jeg ikke var enig i hans meninger om alt. Det var ikke rom for å diskutere ting og se ting fra flere sider og bl.a det savnet jeg. Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #33 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, det er de alle helt klart ikke. Jeg liker imidlertid feminine damer, og jeg synes at sykepleier er et utrolig fint yrke. Pansertantene med låra rett i skoa, sporty skamklipt og med bart unngår jeg som pesten. Jeg har på et måte et slags pansertantefilter som gjør at de blir usynlige for meg. Anonymkode: 2de15...411 Selv om jeg ikke liker å pynte meg, ser jeg ikke ut som en mann. Jeg har halvlangt, blondt hår, er litt under snittet høy, har kvinnelige former og er normalt slank. Bruker litt maskara, eyeliner og concealer til daglig. Anonymkode: 8976f...2cf 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #34 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg er håndverker og datageek, lenge leve fordommene dine 😂 Anonymkode: 14d00...846 Jeg er åpen for håndverkere og har vært på date med noen også, men har ikke funnet en det klaffer med enda. Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #35 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kan engasjere deg i lær kidsa koding? Eller så er nok gjennom jobb og bransjetreff enklest, når corona er ferdig og slikt. Det er forresten mulig å ha et feminint uttrykk selv om du ikke er opptatt av å pynte deg. Du må bare sørge for at klærne du har i skapet er pene, se til at håret ikke er kaos, og ta på lett hverdagssminke. Anonymkode: 42ad5...6c8 Ja, ting blir litt lettere etter korona. Enig i det. Jeg bruker litt hverdagssminke, men trives bedre i dongeribukse enn skjørt Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #36 Skrevet 25. mars 2021 TheCatLady skrev (3 timer siden): Jeg synes det var endel av disse da jeg var på Tinder så det er mulig å finne de der. De virket veldig seriøse alle sammen. Jeg har sett noen kandidater jeg også, men de bor som regel kjempelangt borte. Jeg bor dessverre på et mindre sted/nær en mindre by og pga barna, er jeg låst her lenge enda. Dette gjør det ikke lettere. Hadde kanskje vært lettere om jeg bodde i Oslo f.eks... Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #37 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ok så når du sier Nerd mener du folk som er utdannet som ingeniør? For meg er en Nerd en som liker å lese innen for fysikk, vitenskap, Fantasy og har en interesse for musikk. Husk på at selv om du er bok smart er du ikke nødvendigvis smart.. Dessuten ikke for å tråkke på deg men ingeniør ser jeg ikke på som en nerd jobb. Men kanskje det er for deg. Trur heller ikke du kommer noe langt med å gå på tinder for å finne kjærligheten. Jeg ville ha brukt interessene mine for å så finne meg en som er interessert i det samme. Anonymkode: bc73b...fbd Det med nerd var litt flåsete sagt. Jeg vet det finnes mange typer nerder og jeg har ikke en eksakt definisjon på hva en nerd er. Alle ingeniører er heller ikke nerder, men noen er det helt klart Jeg søker vel en mann som er interessert i annet enn mekking på bil, trening, fotball osv. Jeg ønsker en som liker å snakke om litt større ting, en som ikke ser ting svart/hvitt, en som kanskje leser bøker osv. Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #38 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er IT-nerd, men i 30-årene. Er du interessert? Anonymkode: 4c1c6...ef1 Kanskje for ung for meg 😮 Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #39 Skrevet 25. mars 2021 Jdz skrev (3 timer siden): Du hadde nok kanskje passet sammen med meg Jeg er litt nerd og passer nok absolutt best sammen med en "likesinnet". Nå er likesinnet et vidt begrep for min del og ikke nødvendigvis noen motsetning til det feminine, men drømmekvinnen er definitivt opptatt av mer en klær, sko og se pen ut. Hvor gammel er du da og ca hvor i landet bor du? 😄 Anonymkode: 8976f...2cf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #40 Skrevet 25. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Definisjon burde ha kommet i hovedinnlegget! Noen påberoper seg nerdete interesser, men for å være en komplett nerd i mine øyne, så er du veldig inne i din egen interessesfære, og mangler diverse sosiale behov og ferdigheter. Anonymkode: c4a65...809 Jeg skrev egentlig nerd hovedinnlegget, i mangel på en bedre måte å si kort hva jeg søker. Jeg ser ikke akkurat etter en «autisttype-nerd», men kanskje en person som er litt IT-nerd og samtidig interessert i verden rundt seg. Anonymkode: 8976f...2cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå