Gå til innhold

Ønsker meg en nerd

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er litt nerd selv. Er utdannet ingeniør og har kanskje en litt maskulin hjerne. Jeg ser kvinnelig ut da, men liker ikke så veldig å pynte meg og er lite opptatt av klær og sko osv. Er i 40-årene.

Jeg ønsker meg en mann som er litt likesinnet som meg, men opplever at de jeg matcher med på Tinder er menn med lavere utdanning og som er mer praktisk anlagte. Jeg har ingenting i mot slike menn, men tror jeg passer bedre med en IT-nerd eller lignende :P Hvor finner jeg disse mennene? Og vil ikke de ha likesinnede kvinner?

Anonymkode: 8976f...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er litt nerd selv. Er utdannet ingeniør og har kanskje en litt maskulin hjerne. Jeg ser kvinnelig ut da, men liker ikke så veldig å pynte meg og er lite opptatt av klær og sko osv. Er i 40-årene.

Jeg ønsker meg en mann som er litt likesinnet som meg, men opplever at de jeg matcher med på Tinder er menn med lavere utdanning og som er mer praktisk anlagte. Jeg har ingenting i mot slike menn, men tror jeg passer bedre med en IT-nerd eller lignende :P Hvor finner jeg disse mennene? Og vil ikke de ha likesinnede kvinner?

Jeg er en slik mann, men du får meg nok aldri. 

Anonymkode: 2de15...411

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen vil sikkert ha en likesinnet kvinne, mens andre finner like interesser i kamerater og vil at kvinnen skal representere andre deler av livet og hverdagen. 

Jeg ville tro du fant likesinnede på jobb? 

Anonymkode: 0a738...a0b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

It-nerd-menn liker feminine kvinner, er mitt inntrykk. Eventuelt sykepleiere og denslags.

Nå er jeg kvinne selv da, men ser for meg at om jeg var mann, så hadde jeg nok ønsket meg noe annet enn en «gutte-dame» som var ingeniør og ikke likte å pynte seg.

Har du barn?

Anonymkode: b99ed...e0c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

It-nerd-menn liker feminine kvinner, er mitt inntrykk. Eventuelt sykepleiere og denslags.

Nå er jeg kvinne selv da, men ser for meg at om jeg var mann, så hadde jeg nok ønsket meg noe annet enn en «gutte-dame» som var ingeniør og ikke likte å pynte seg.

Har du barn?

Det har du kanskje helt rett i. Jeg er nemllig en slik type, og jeg liker feminine damer, sykepleiere og denslags :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nerdete menn er ganske søtt. Men må ha pent ansikt da. Det er et must. Ellers er de ingenting. 

Anonymkode: 2aa11...e3c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ingen vil ha nerder, så her har du jo et uendelig utvalg 😅 Det der kan vel umulig være et problem!

Anonymkode: a8d22...fc9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ingen vil ha nerder, så her har du jo et uendelig utvalg 😅 Det der kan vel umulig være et problem!

Anonymkode: a8d22...fc9

Der tar du feil. Jeg vil ha nerd. Er søt og feminin selv så da har jeg vel draget 😂

Anonymkode: bf13b...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det har du kanskje helt rett i. Jeg er nemllig en slik type, og jeg liker feminine damer, sykepleiere og denslags :)

Det er ikke sånn at man automatisk er feminin fordi man er sykepleier 😂

Du har sett litt mye på film hvis du tror det. De tripper ikke rundt med perfekt hår/sminke og korte hvite kjoler😁

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg foretrekker feminine jenter sånne man finner i kassa på kiwi.

Anonymkode: 3856e...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Pia Sofia said:

Du har sett litt mye på film hvis du tror det. De tripper ikke rundt med perfekt hår/sminke og korte hvite kjoler😁

Nei, det er de alle helt klart ikke. Jeg liker imidlertid feminine damer, og jeg synes at sykepleier er et utrolig fint yrke. Pansertantene med låra rett i skoa, sporty skamklipt og med bart unngår jeg som pesten. Jeg har på et måte et slags pansertantefilter som gjør at de blir usynlige for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er håndverker og datageek, lenge leve fordommene dine 😂

Anonymkode: 14d00...846

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan engasjere deg i lær kidsa koding? Eller så er nok gjennom jobb og bransjetreff enklest, når corona er ferdig og slikt.

Det er forresten mulig å ha et feminint uttrykk selv om du ikke er opptatt av å pynte deg. Du må bare sørge for at klærne du har i skapet er pene, se til at håret ikke er kaos, og ta på lett hverdagssminke.

Anonymkode: 42ad5...6c8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 hour ago, Pia Sofia said:

Det har du faktisk helt rett i. Jeg bor ved siden av Ullevål sykehus, så jeg ser og matcher med en del sykepleiere. Mange av dem er BUTCH SOM FAEN.

Anonymkode: 13309...9e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er nerd og jobber som utvikler, men trener 5 ganger i uka og bærer tungt i marka. Som med andre yrker er det mange forskjellige typer folk innen IT.

Kunne ikke tenkt meg å ha en sofajente. Må absolutt ha driv og gjerne jobbe med noe nerdete eller komplisert, men fysisk aktivitet og tilstedeværelse i naturen er et must. Hverken en hjernedød treningsfanatiker eller en stillesittende boknerd. Et allround menneske rett og slett.

Anonymkode: 13309...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Jeg synes det var endel av disse da jeg var på Tinder så det er mulig å finne de der. De virket veldig seriøse alle sammen. 

Flere av de hadde i hvert fall ikke noe imot at jeg hadde høyere utdanning. Så nei, alle vil ikke ha sykepleiere osv. At man kan se på yrket om noen er feminine er noe av det største tullet jeg har lest. 

Jeg skulle ønske at folk kunne slutte og påstå ting utfra egne preferanser. Folk er forskjellige og ikke alle passer inn i en stereotypi. Heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg er gift med en nerd og er ikke nerd selv. Han liker at jeg er nettopp jålete og pyntete.  

Anonymkode: d57b3...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok så når du sier Nerd mener du folk som er utdannet som ingeniør?
For meg er en Nerd en som liker å lese innen for fysikk, vitenskap, Fantasy og har en interesse for musikk.

Husk på at selv om du er bok smart er du ikke nødvendigvis smart.. 
Dessuten ikke for å tråkke på deg men ingeniør ser jeg ikke på som en nerd jobb. Men kanskje det er for deg. 
Trur heller ikke du kommer noe langt med å gå på tinder for å finne kjærligheten. Jeg ville ha brukt interessene mine for å så finne meg en som er interessert i det samme. 

for eksempel- er du interessert i Fantasy bøker så er det sikkert noen forumer på facebook og reddit  der du kan finne menn som liker det samme som deg. 

Anonymkode: bc73b...fbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TheCatLady skrev (10 minutter siden):

Jeg synes det var endel av disse da jeg var på Tinder så det er mulig å finne de der. De virket veldig seriøse alle sammen. 

Flere av de hadde i hvert fall ikke noe imot at jeg hadde høyere utdanning. Så nei, alle vil ikke ha sykepleiere osv. At man kan se på yrket om noen er feminine er noe av det største tullet jeg har lest. 

Jeg skulle ønske at folk kunne slutte og påstå ting utfra egne preferanser. Folk er forskjellige og ikke alle passer inn i en stereotypi. Heldigvis. 

Sykepleier er da høyere utdanning det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sykepleier er da høyere utdanning det.

Jada, skrev ikke at sykepleier ikke er høyere utdanning noe sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...