Gå til innhold

Hvilken type jenter faller dere gutter for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere en viss type dere faller helt pladask for? Hva er det som gjør at dere blir opphengt i jenta og vil vite mer om henne og evt tenke at hun der.... hun vil jeg gifte meg med. Ei du ikke klarer å slutte å tenke på..

Kan være alt fra utseende, personlighet osv. Alltid spennende å lese hva det motsatte kjønn faller for. Skjønner meg på kvinner siden jeg er det selv, men skjønner meg ikke så godt på menn. 

Anonymkode: 45029...735

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun med store kviser, masse brune vorter, overvekt og flekkete klær.

Anonymkode: 13ffd...3ff

• Liker 5
Gjest irkan90
Skrevet (endret)

For meg er det jenter med mystikk, jenter med dype tanker, jenter som er rystet og har opplevd motgang. Da føler jeg en dypere tilknytning til dem. Dette merker jeg umiddelbart. Alle de jeg ble sammen med ble jeg tiltrukket av fra første øyeblikk.

Rent fysisk har de vært fra 1.50 til 1.80, blondt hår og kullsvart hår, fra Europa, Midtøsten og Sør-Amerika. Men det de har til felles er at de er i god form og liker å være aktive.

Endret av irkan90
AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller utelukkende for selvstendig og feminine kvinner som vet å ta vare på seg selv. Liker dem ikke radmagre eller direkte feite, men alt i mellom. Foretrekker langt hår, farge uten betydning, da få kvinner kler "sporty" sveis. 

Anonymkode: 5da92...159

AnonymBruker
Skrevet
irkan90 skrev (9 minutter siden):

For meg er det jenter med mystikk, jenter med dype tanker, jenter som er rystet og har opplevd motgang. Da føler jeg en dypere tilknytning til dem. Dette merker jeg umiddelbart. Alle de jeg ble sammen med ble jeg tiltrukket av fra første øyeblikk.

Rent fysisk har de vært fra 1.50 til 1.80, blondt hår og kullsvart hår, fra Europa, Midtøsten og Sør-Amerika. Men det de har til felles er at de er i god form og liker å være aktive.

Hva legger du i ordet mystikk? Er det noe som vises på jenter? At de er mystiske? Isåfall hvordan? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg faller utelukkende for selvstendig og feminine kvinner som vet å ta vare på seg selv. Liker dem ikke radmagre eller direkte feite, men alt i mellom. Foretrekker langt hår, farge uten betydning, da få kvinner kler "sporty" sveis. 

Tenker du på feminine damer som kler seg i feminine klær, smykker, bruker sminke osv? Eller mener du feminine jenter som bare ser feminin ut av natur?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva legger du i ordet mystikk? Er det noe som vises på jenter? At de er mystiske? Isåfall hvordan? 

Det mystiske oppnås når noen er mindre begeistret for å dele av seg selv og ikke er oppe i dagen for andre.

Skikkelig irriterende for min del. Jeg er mystisk når jeg ikke har det bra og det er en slags "jada, du synes sikkert det er spennende, men jeg har det ikke bra, la meg være i fred, jeg er ikke til for din underholdning".

De samme personene gidder ikke å se på deg 2 ganger hvis det er slik at du faktisk føler deg bra.

Anonymkode: 13ffd...3ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Har dere en viss type dere faller helt pladask for? Hva er det som gjør at dere blir opphengt i jenta og vil vite mer om henne og evt tenke at hun der.... hun vil jeg gifte meg med. Ei du ikke klarer å slutte å tenke på..

Kan være alt fra utseende, personlighet osv. Alltid spennende å lese hva det motsatte kjønn faller for. Skjønner meg på kvinner siden jeg er det selv, men skjønner meg ikke så godt på menn. 

Damer som er varme, søte , med et klassisk feminint utseende og stil.  Personlighet - ærlige, uhøytidelig/med selvironi , god dose sunn fornuft og gjerne varierte interesser. 

Pluss en fin rumpe da 🧐

AnonymBruker
Skrevet
Jr.Garcon skrev (7 minutter siden):

Damer som er varme, søte , med et klassisk feminint utseende og stil.  Personlighet - ærlige, uhøytidelig/med selvironi , god dose sunn fornuft og gjerne varierte interesser. 

Pluss en fin rumpe da 🧐

Er høyde viktig da?

Anonymkode: a3e70...4ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er høyde viktig da?

Anonymkode: a3e70...4ea

Nei 🙂 Dog en liten reservasjon hvis hun er høyere enn 185. 

AnonymBruker
Skrevet

Snille, omsorgsfulle og feminine. Som er normalvektige, langt hår (farge irrelevant). Det er en bonus om hun har smal midje og breder hofter, men ikke super viktig.

Om jeg skal rangere, så vil jeg sette kombinasjonen en omsorgsfull, snill og feminin først.

Anonymkode: f3615...559

• Liker 1
Gjest irkan90
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Mystikk er for meg at de bærer på en del tung bagasje; at de har en del tanker som de ikke nødvendigvis deler med andre, eller som de ikke får uttrykt til vanlig. Det trigger meg av en eller annen merkelig grunn.

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, irkan90 said:

Mystikk er for meg at de bærer på en del tung bagasje; at de har en del tanker som de ikke nødvendigvis deler med andre, eller som de ikke får uttrykt til vanlig. Det trigger meg av en eller annen merkelig grunn.

Rødt flagg deles herved ut. Min erfaring med "mystiske" damer er at de kan ha en slitsom fortid, enten med seksuelt misbruk, vold eller traumer av et eller annet slag. 

AnonymBruker
Skrevet
irkan90 skrev (1 time siden):

Fint at noen faller for oss også. :P 

Anonymkode: 5b5ae...3d8

• Liker 4
Skrevet

De som kaster "hemmelige lapper" i klasserommet, skriver den søteste meldingen i skoledagboken, og tegner hjerter på pennal og sekk, kanskje  :vetikke:

• Liker 1
Gjest irkan90
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Rødt flagg deles herved ut. Min erfaring med "mystiske" damer er at de kan ha en slitsom fortid, enten med seksuelt misbruk, vold eller traumer av et eller annet slag. 

Og det stemmer veldig godt med mine erfaringer. Derfor merker jeg et gradvis skifte i hva jeg ser etter: mot det trygge, det stabile og gjerne det sprudlende. Men om det gjør utslag i hva jeg er lidenskapelig tiltrukket av, er et helt annet spørsmål 😉

Endret av irkan90
AnonymBruker
Skrevet

de tynne med silikon og masse brunkrem i trynet

Anonymkode: ea5b6...3dc

AnonymBruker
Skrevet

Hva menes når dere skriver langt/kort hår? Går dette som kort?

image.jpeg.4d9d32df685fe370f83786b791dea3f8.jpeg

Anonymkode: 01da3...752

AnonymBruker
Skrevet

Vel, ingen ser ut til å nevne det, men jeg sier det som det er. Dama må være LOJAL. Det er ingenting som er viktigere enn dette. For menn er det iallfall ekstremt viktig (derfor blir damer kverket i andre land hvis de prøver å forlate mannen), og jeg har selvsagt ingen lyst å tvinge ei til å leve med meg, så man leter etter frivillig lojalitet, men det er veldig / svært vanskelig å finne ei som er lojal mot en bra mann. Tragisk nok er det større sjanse for at hun er med "deg" om man er bad boy idiot. 

Mitt poeng er iallfall, jeg greier ikke å dele senga med ei resten av livet hvis ikke hun er villig til å ta "en kule for meg", (selvfølgelig bare teoretisk scenario så lenge vi ikke er i krig - figure of speech), og det samme må jeg være villig til å gjøre for henne. 

Med andre ord, slik at det ikke blir misforståelser - på et tidspunkt må man bare si at når man er gift, så er man gift og det er det livet har tildelt en, og begge bør jobbe hardt for å få det til å fungere. Ikke noe vås om at jeg "mistet følelser" eller det å stikke av ved minste problemer når ikke alt flyter som honning og melk. 

Kanskje er jeg litt "katolikk" av meg, selv om jeg egentlig ikke er det, men denne tankegangen er ganske vanlig i andre europeiske land faktisk. Skal ikke lenger enn til deler av Tyskland og mesteparten av Polen før man finner den type tankegang.

Hva er lojalitet? F eks hvis mannen blir skadet i en bilulykke, så blir det helt patetisk hvis hun stikker av. Og det samme prinsippet gjelder for meg.

Får noen kreft eller blir arbeidsløs eller lignende, er det fortsatt like patetisk å bare stikke av. Bare for å nevne noen eksempler. 

Selvfølgelig, hvis mannen slår dama eller mishandler henne psykisk, så har hun først da en grunn til å forlate han.

Lojalitet er alt.

Men jeg har selvsagt lagt merke til (siden vi bor i penger- og utseende-fikserte samfunn) at jo rikere og "penere" man er, jo mer driter man i lojalitet. Da er fokuset mer på egne penger (penger er også lojale), så velger man bare dyrisk fra "øverste hylle utseendemessig" og vil bare pule som kaniner og kaller det "kompatible" eller noe annet dill dall. Så legger man på ekstra krydder som "riktige meninger og god utdanning", også har man fasaden på plass. Fordi, så lenge man har penger selv, så trenger man ikke legge vekt på gode verdier i et annet menneske egentlig, da kan man velge utifra bare "pulings" og ikke minst tåle ingenting og stikke av når ting ikke alltid flyter i forholdet som det skal. En del skjønner ikke hva "Life Happens" betyr. 

Anonymkode: b2967...68a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som noen nevner over - snille, omsorgsfulle og feminine damer :)

Av utseende så foretrekker jeg nok at de ikke er store, hverken i bredden eller høyden.

Anonymkode: a22fe...a31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...