Gå til innhold

Diaz sin humoristiske frisone.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny bok, nytt navn, men samme person..forhåpentligvis like humoristisk, like hagegal og like mange prosjekter på gang..alt for mange sier herren :ler:

Ja, jeg er jo da fortsatt hunnkjønn, fortsatt gift med samme herre og vi har ennå vår to engler som nå er blitt 9 og 12 år...jøss hvor blir tiden egentlig av :overrasket:

Fruen er som vanlig en jordrotte, står på hode i både bedd og drivhus, forsker på sine stiklinger, og har en volsom (og sikkert sær) intresse for duft pelargonium.. :ler:

For noen vil nok dette vitne om galskap, men slik er hvertfall denne hjernen skrudd sammen og som man sier i sangen, en intresse skal man jo ha :ler: ..

Fortsatt pusser vi opp, for er man gift med en håndverker så blir man visst aldri helt fedig i et hus.. :roll:

Men det blir bra og herren må jo også ha en hobby...for ellers så kan jo herrer bli utålmodige og rastløse når de kommer i 40 årene (som herren faktisk har nådd nå.. ;) )

Ungene, jo de har jo sin skolegang, sine venner og evige kamp med mor om pcen...ja det er på tide med to maskiner snart i dette huset.. :forvirret:

Man merker jo at de blir større for mamma og pappa er ikke akkurat de store idolet lengre..vi blir mer og mer forhistoriske uhyrer som man bare :sur:må ...leve med.. Stakkars små :sjarmor:

Vel dette får være en bra intro, så får vi se hva dager og livet vår vil bringe til denne boken..

Regner med at det blir små lysglimt med humor i høysete, for livet blir så mye bedre hvis man ler mye..nemlig :sjarmor:

Skrevet (endret)

Tusen takk Soul, så fint at du fant veien inn hit :klem:

Endret av Diaz
Gjest ¤Escada¤
Skrevet

Heeeeeyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :tommelsmil:

Ville bare innom og si: Gratulerer med ny dagbok og :velkommen: til forumet!! :klem:

Skrevet

Her har det vært folk, så koselig :hoppe: , alltid hyggelig å se "nye" mennesker i boken også. Velkommen Escada :danse:

Figther, du og jeg er jo gamle kjente vi :klem: , men kan du fortelle meg hva dette superbruker er?? Ser du er en slik..er det mere gøy, gåt jeg glipp av ting..fortell fortell.. :sjarmor:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Her har det vært folk, så koselig :hoppe: , alltid hyggelig å se "nye" mennesker i boken også. Velkommen Escada :danse:

Figther, du og jeg er jo gamle kjente vi :klem: , men kan du fortelle meg hva dette superbruker er?? Ser du er en slik..er det mere gøy, gåt jeg glipp av ting..fortell fortell.. :sjarmor:

Superbruker har større pm-mappe. Vi kan også lage oss blogg, legge inn bilder i innlegg, profil og signatur. Det koster 10 kr i måneden. Dessuten kan du ha din egen tittel.

Skrevet

Ønsker deg en strålende helg Diaz! :klem: Enten det blir med hodet opp av eller ned i jord og bed, alt ettersom. ;)

Skrevet

Gud hjeleps meg Barbus, er du her også :sjokk:

Skrevet

Veeeel hadde jo håper da..vettu..

Men skitt samma, når du engang er her så kan vi vel finne på noe bøll :sjarmor:

Noen forslag??

Gjest Bellatrix
Skrevet

Juhuu! Forslag til kødd? Det må vel være å lage en tråd som provoserer vettet av folk.

Skrevet

:sjarmor:

Du er et geni Watson, hva skal vi diskutere.. :lur:

Skrevet

Næmen! Hva skuer mitt øye?

Her er jo yndlings jentene mine, jo! :kline:

Annonse
Skrevet

Jupp, og der er du, min onde halvdel.. :sjarmor:

Flere som ikke kommer inn på FH skjønner jeg.. :ler:

Skrevet

Stemmer nok det.

Vi får håpe de får fixa denne serveren sin snart. :forvirra:

Kjekt å treffe dere her i allefall.

Skrevet

Har vært her i flere år jeg.. ;) men under annet navn.. :ler:

Men saaavner FH :sur:

Nå må det fikses snart...får ikke bølla med noen :trist:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...