AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 I det siste har begynt å få følelser for min bestevenn. Han er helt utrolig snill (egentlig litt for snill), i forhold til mine tidligere kjærester. For ca 1 år siden spurte han om vi skulle bli sammen, men da sa jeg "Nei, vi er bestevenner, ikke noe mer enn det". Og nå angrer jeg på at jeg sa det.. Tenk så liker han meg ikke lengre.. Har aldri tenkt på at jeg egentlig alltid har hatt drømmegutten foran meg hele tiden, nemlig bestevennen min. Vi er 19 år gamle begge to. Anonymkode: e14c3...2ed
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): I det siste har begynt å få følelser for min bestevenn. Han er helt utrolig snill (egentlig litt for snill), i forhold til mine tidligere kjærester. For ca 1 år siden spurte han om vi skulle bli sammen, men da sa jeg "Nei, vi er bestevenner, ikke noe mer enn det". Og nå angrer jeg på at jeg sa det.. Tenk så liker han meg ikke lengre.. Har aldri tenkt på at jeg egentlig alltid har hatt drømmegutten foran meg hele tiden, nemlig bestevennen min. Vi er 19 år gamle begge to. Anonymkode: e14c3...2ed Hva er det han gjør som får deg til å ha fått følelser for han? Er han ikke singel lenger? Anonymkode: dc090...cfb
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 Har du ligget med ham ? Anonymkode: 8e565...796
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå