Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvem dere syns skrev og reagerte på en feil/ugrei måte. Grå eller grønn? 

30E129A7-F0BB-44FE-BD31-5911F65EA6EC.jpeg

Anonymkode: 13192...6f7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg lurer på hvem dere syns skrev og reagerte på en feil/ugrei måte. Grå eller grønn? 

30E129A7-F0BB-44FE-BD31-5911F65EA6EC.jpeg

Det kan ikke vi vite når du ikke forklarer situasjon eller kontekst.

Anonymkode: 87ff2...256

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Virker som både grønn og grå er ute og kjører her 😂

Anonymkode: 78569...157

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Hva dreier det seg om?

Anonymkode: a94a9...910

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er begge på bærtur 😅 er det snakk om legevestilling eller noe lignende? 

Anonymkode: 0cca3...a19

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Her er begge på bærtur 😅 er det snakk om legevestilling eller noe lignende? 

Jeg mener bare at det er ikke alltid man kan ringe for noen, men dersom det er lov så oppgir man jo bare at man ringer på vegne av og noterer den andre personens info. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir IRRITERT av GRÅ.

Anonymkode: 0678f...560

• Liker 14
Skrevet

Umulig å vite uten kontekst, men la oss leke:

Grønn har tydeligvis sagt ja - sannsynligvis noe motvillig - til å gjøre Grå en tjeneste.

Grå maser på Grønn som sikkert var litt skeptisk i utgangspunktet, og Grå er litt anmassende i formen. Det var dråpen som gjorde at Grønn, som har grublet fra før på at dette var teit og noe h*n ikke ville, ble ganske furt.

Men det er Grå sitt svar på slutten som er det verste, sånn nedlatende passiv-aggressive greier. "Herlighet ro litt ned" og de tusen smilemunnene var fullstendig unødvendig.

Jeg synes Grå virker som en utrolig irriterende type i dette eksempelet, og støtter Grønn.

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble spurt av søsteren min om jeg kunne bestille en legetime, og late som at jeg var hun i telefonen. Sa igår at det gikk fint, men så skrev jeg de grå meldingene, fordi jeg ble stressa mtp at jeg skulle late som at jeg var hun. Men hun tolket disse meldingene veldig feil og tok det veldig nær seg siden jeg skrev "jævlig idiotisk da". Prøvde å forklare hun at det er bare min normale snakke-måte. Spørsmålet er med andre ord dere syns jeg svarte hun frekt med de grå meldingene? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ble spurt av søsteren min om jeg kunne bestille en legetime, og late som at jeg var hun i telefonen. Sa igår at det gikk fint, men så skrev jeg de grå meldingene, fordi jeg ble stressa mtp at jeg skulle late som at jeg var hun. Men hun tolket disse meldingene veldig feil og tok det veldig nær seg siden jeg skrev "jævlig idiotisk da". Prøvde å forklare hun at det er bare min normale snakke-måte. Spørsmålet er med andre ord dere syns jeg svarte hun frekt med de grå meldingene? 

Du har de grønne meldingene, mener du. Jeg støtter deg. Grå er irriterende.

Kan hun ikke bestille time online?

Det er da ingen som ringer legen lengre. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Ordbruk som «jævla idiotisk» ville nok jeg ha oppfattet som frekt. På den annen side så er det jo litt idiotisk at hun ikke kan ringe til sin egen fastlege for å bestille time til seg selv. 

Edit: legetime bookes online! 

Endret av PM75
  • Liker 3
Skrevet

Grå forteller grønn hva han eller hun skal gjøre. Grønn reagerer på at nummeret hans eller hennes brukes til dette. Grå reagerer voldsomt og nå sier at han eller hun bare spør om Grønn kan. Men ut fra Grå sin første melding ser det ikke ut som at Grå bare spør om Grønn kan, men at Grønn får beskjed om å ringe kl.10 og si akkurat hva på telefonen.

Uten å vite kontekst og hva som skjedde i forkant, kan man bare spekulere at Grønn sitt tlfnr blir brukt til noe Grønn ikke har samtykket til og i så fall er Grønn sin reaksjon logisk og forventet. Grå er ''skurken'' i dette tilfelle. Men igjen, jeg vet ikke hva det er snakk om og hva som har skjedd. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Cuntzilla skrev (4 minutter siden):

Du har de grønne meldingene, mener du. Jeg støtter deg. Grå er irriterende.

Kan hun ikke bestille time online?

Det er da ingen som ringer legen lengre. 

Ja, de grønne meldingene mener jeg. Ja hun kan det, men det var ingen ledige online i kalenderen, så skulle ringe å høre om dem hadde tidligere da det hastet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Henne. Det heter ikke hun. Henne 

Forresten: Dere er begge to snåle tenåringer 

Anonymkode: efa72...7e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ringer hun ikke selv? Hun har jo tydeligvis telefon.

Anonymkode: 16d87...9fc

AnonymBruker
Skrevet

Mye drama på dere begge

Anonymkode: c639c...a8e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Henne. Det heter ikke hun. Henne 

Forresten: Dere er begge to snåle tenåringer 

Anonymkode: efa72...7e3

Takk

Ja det kan godt hende haha

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor ringer hun ikke selv? Hun har jo tydeligvis telefon.

Anonymkode: 16d87...9fc

Hun var på jobb 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis grønn har sagt ja allerede så er det teit å plutselig sende en melding som tyder på at h*n ikke vil og at dette var "jævlig teit" da burde man heller kommunisert dette godt i utgangspunktet.

Forøvrig burde grå klare å ringe legen selv (jeg synes sånt er skummelt men jeg gjør det da likevel til slutt man blir ikke bedre av å få andre til å gjøre det) og jeg synes grå skriver på en litt plagsom måte. 

Hele situasjonen her burde kunne vært unngått med bedre kommunikasjon. Forøvrig så kan man ringe på vegne av andre uten å late som at man er dem. Legekontoret ser heller ikke nr du ringer fra eller sender automatisk beskjed til nummer man ringte fra når man bestilte, de har vel hennes nummer, adresse osv lagret.

Anonymkode: d600e...9b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Men alt i alt selv om grå skrev mest irriterende så mener jeg grønn har feil som først har sagt ja og så sier at noe er "jævlig teit" når h*n blir minnet på det. 

Anonymkode: d600e...9b2

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...