AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #1 Skrevet 24. mars 2021 Har hatt vondt i 14 dager nå, hver gang jeg svelger, ikke i halsen som i sår hals men på siden der kulen er og innvendig der når jeg svelger og hele tiden egentlig. Skal bestille meg legetime imorgen, men føler meg så hysterisk hvis det bare er en helt vanlig hoven lymfeknute🙄 hva kan dette være? Noen som vet om det er der lymfer ligger? Eller noe annet som er der? Anonymkode: be909...43d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #2 Skrevet 24. mars 2021 Ikke så lett og se på bildet, men det er mest sannsynlig en aktiv lymfeknute ja 😊 Anonymkode: 9df84...5f3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke så lett og se på bildet, men det er mest sannsynlig en aktiv lymfeknute ja 😊 Anonymkode: 9df84...5f3 Hva vil aktiv si? Hva kommer det av da? Trodde det kunne komme ved forkjølelse osv men det er jeg jo ikke.. Anonymkode: be909...43d
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva vil aktiv si? Hva kommer det av da? Trodde det kunne komme ved forkjølelse osv men det er jeg jo ikke.. Anonymkode: be909...43d At lymfesystemet/immunsystemet reagerer som det skal, pga en hals betennelse for eksempel. Lymfene kan av og til aktiveres = bli større selv om man ikke merker selv at man er syk. Hvis de ikke går ned igjen ila 3-4 uker , er det greit å få det sjekket. Det er altså helt normalt at lymfeknutene kan bli større fra tid til annen. Det at du har vondt når du svelger kan tyde på en infeksjon. Anonymkode: 9df84...5f3
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): At lymfesystemet/immunsystemet reagerer som det skal, pga en hals betennelse for eksempel. Lymfene kan av og til aktiveres = bli større selv om man ikke merker selv at man er syk. Hvis de ikke går ned igjen ila 3-4 uker , er det greit å få det sjekket. Det er altså helt normalt at lymfeknutene kan bli større fra tid til annen. Det at du har vondt når du svelger kan tyde på en infeksjon. Anonymkode: 9df84...5f3 Ja, har hatt hovne lymfer ved forkjølelse tidligere men ikke sånn som dette😐 er ikke vondt i halsen som i en infeksjon men i siden der kulen sitter hver gang jeg svelger, det dunker der også nesten konstant. vanskelig å forklare, men kjennes ut som at jeg får vondt der fordi det rører på seg der når jeg svelger. Har ikke noe med sår hals å gjøre Anonymkode: be909...43d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå