AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #1 Del Skrevet 23. mars 2021 Jeg er nybegynner i løpegamet og tenke å se hvor langt jeg kunne løpe på en time i dag! Har de siste to ukene løpt sånn 3-4 km en halvtimes tid. Gikk greit det, men fytty grisen for noen gnagsår jeg har fått på siden under føttene! 2 digre blemmer på hver fot, som jeg mistenker kom fra sømmen på skoene.. Har Hoka Bondi. Så nå tror jeg kanskje at jeg burde ha nye løpesko? Er det vanlig å få gnagsår i starten? Kanskje skoen er feil i forhold til føttene? Beklager for uklare spørsmål, men er så gira nå, og lurer på om noen har noen tips?😊 Anonymkode: 222bf...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2021 #2 Del Skrevet 23. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er nybegynner i løpegamet og tenke å se hvor langt jeg kunne løpe på en time i dag! Har de siste to ukene løpt sånn 3-4 km en halvtimes tid. Gikk greit det, men fytty grisen for noen gnagsår jeg har fått på siden under føttene! 2 digre blemmer på hver fot, som jeg mistenker kom fra sømmen på skoene.. Har Hoka Bondi. Så nå tror jeg kanskje at jeg burde ha nye løpesko? Er det vanlig å få gnagsår i starten? Kanskje skoen er feil i forhold til føttene? Beklager for uklare spørsmål, men er så gira nå, og lurer på om noen har noen tips?😊 Anonymkode: 222bf...71a Har hørt det av andre også. Selv bruker jeg Hoka Bondi uten problemer. Kan du legge på compeed gnagsårplaster? Lurt med to ulike par du kan bytte i uansett Anonymkode: f5924...dfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #3 Del Skrevet 24. mars 2021 Hooka-sko passer ikke for alle. Jeg elsker mine, mannen fikk skikkelig vondt i føttene. I butikken sa de at dette ikke var en ukjent problemstilling. Anonymkode: 67a21...7a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #4 Del Skrevet 24. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er nybegynner i løpegamet og tenke å se hvor langt jeg kunne løpe på en time i dag! Har de siste to ukene løpt sånn 3-4 km en halvtimes tid. Gikk greit det, men fytty grisen for noen gnagsår jeg har fått på siden under føttene! 2 digre blemmer på hver fot, som jeg mistenker kom fra sømmen på skoene.. Har Hoka Bondi. Så nå tror jeg kanskje at jeg burde ha nye løpesko? Er det vanlig å få gnagsår i starten? Kanskje skoen er feil i forhold til føttene? Beklager for uklare spørsmål, men er så gira nå, og lurer på om noen har noen tips?😊 Anonymkode: 222bf...71a Jeg fikk også blemmer. Løsningen var å bruke ganske tykke treningssokker. Ikke de tynneste. Det løste saken. Anonymkode: f662f...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2021 #5 Del Skrevet 24. mars 2021 Fikk også gnagsår under fotbuen da jeg brukte Hooka Challenger, tror jeg er litt for flat under foten (fungerer fint når jeg går, men blir jo mer gnissing ved løping). Nå bruker jeg Nike pegasus trail 2 og får ikke gnagsår Jeg ville gått til en sportsbutikk og fått litt veiledning på hvilken sko som passer best til din fot, det har mye å si for løpegleden! Anonymkode: dd7d6...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2021 #6 Del Skrevet 25. mars 2021 Takk for ulike tips! Ja, er har ikke vært noe problem når jeg har bare har gått med de.. Gått il innkjøp av både gnagsårplaster, tape og gnagsårsokk (visste ikke at det var noe😂) i dag, så får jeg teste litt før jeg kjøper nye sko.. Men garantert lurt å teste og høre med noen som har peiling ja!👍 Får gjøre det så fort ting åpner😊 Anonymkode: 222bf...71a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2021 #7 Del Skrevet 27. mars 2021 Høres ut som du bør opp en halv størrelse i sko. Føttene utvider seg når du løper, og selv om skoen føles behagelig når du prøver den på, så kan den bli for trang i aktivitet. Ikke vanlig å få gnagsår med mindre du løper skikkelig langt. Anonymkode: 42466...293 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå